Συχνές ερωτήσεις
  1. Όλες οι δυνατότητες της εφαρμογής My Account

    Με τη νέα εφαρμογή My Account για Android και iOS έχετε πλέον πρόσβαση στην υπηρεσία σας από το κινητό σας τηλέφωνο ή το tablet για:
    • Άμεση πρόσβαση στους λογαριασμούς σας, με δωρεάν και πλήρη ανάλυση κλήσεων
    • Δυνατότητα πληρωμής του λογαριασμού με απλά βήματα
    • Έλεγχο της υπηρεσίας σας

  2. Δυνατότητες χρήστη στην υπηρεσία Μy Account

    Οι Λογαριασμοί μου

    • Δωρεάν ενημέρωση μέσω της εφαρμογής, μόλις εκδοθεί ο λογαριασμός μου.
    • Πληρωμή λογαριασμού με απλά βήματα μέσω άμεσης χρέωσης πιστωτικής\χρεωστικής κάρτας.
    • Πρόσβαση σε προηγούμενους λογαριασμούς(έως 12 μήνες πριν).
    • Πρόσβαση  στην ανάλυση κλήσεων με την ενεργοποίηση  της e- bill υπηρεσίας.
    • Έλεγχος στις τρέχουσες χρεώσεις για καλύτερη διαχείριση του λογαριασμού μου.
    • Ιστορικό Χρεώσεων και πληρωμών ομαδοποιημένο ανά ημερομηνία πληρωμής  και με δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης. 

    Διαχείριση Του Λογαριασμού μου

    • Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής παραστατικών. 
    • Αλλαγή τρόπου πληρωμής από μετρητά σε πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard, American Express).
    • Άρση φραγής (μόνο μία φορά για το ίδιο παραστατικό).

    Διαχείριση της υπηρεσίας μου

    • Μπορώ να δω τι περιλαμβάνει η υπηρεσία μου.
    • Μπορώ να δω τα  χαρακτηριστικά των υπηρεσιών μου καθώς και τις ενεργές πρόσθετες υπηρεσίας μου (HD, ADULT ,MULTIVIEW)
    • Πρόσβαση και επεξεργασία των στοιχείων μου (Ημερομηνία  Γέννησης ,,Επάγγελμα, Αθλητική ομάδα καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας.
    • Διαχείριση υπηρεσίας Εξοχικό (εναλλαγή δεκτών).
    • Αγορά νέων υπηρεσιών ή/και τροποποίηση υπαρχόντων   
    • Μεταβολή τεχνικών Χαρακτηριστικών (3play /  2play / Telephony):

    - Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση Μόνιμης Απόκρυψης Αριθμού

    - Αλλαγή στην Εμφάνιση Στοιχείων στον Τηλεφωνικό Κατάλογο

    • Τεχνική υποστήριξη: Ρυθμίσεις που μπορώ  να κάνω μόνος μου με αποστολή σήματος στην τηλεόρασή μου πχ reauth, rescan (3play ,pay tv )
    • Tεχνικοί οδηγοί που παραπέμπουν στο site για απλές ρυθμίσεις π.χ. του e-mail
    • Ρυθμίσεις Wi-Fi: Διαμόρωση στοιχείων Wi-Fi (SSID / Password)
    • Βελτίωση σήματος Wi-Fi
    • Ρυθμίσεις Εξοπλισμού Nova
    • Αποστολή Σήματος, Σάρωση Δικτύων, Αναβάθμιση εξοπλισμού

    ΠΡΟΝΟΜΙΑ\ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ    

    • Ενημέρωση για Προσφορές μέσω των Προνομίων/Κληρώσεων (Το πρόγραμμα επιβράβευσης Προνόμια προσφέρει αποκλειστικά Προνόμια που αφορούν θεάματα, εμπειρίες, αγορές και μεγάλες κληρώσεις).

  3. Οδηγίες για εγγραφή στην υπηρεσία My Account

    Για να κάνετε εγγραφή στην υπηρεσία My account θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

    1. Στον σύνδεσμο https://myaccount.nova.gr/ επιλέγετε «Εγγραφή»

    2. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας:

    - ΑΦΜ (όπως αναγράφεται στον λογαριασμό σας)
    - Τηλέφωνο Ενεργοποίησης / Αριθμό κάρτας πρόσβασης (όπως αναγράφεται στον λογαριασμό σας)
    - Κινητό τηλέφωνο
    - Όνομα χρήστη (email)
    - Πληκτρολογείτε τον κωδικό captcha που βλέπετε μπροστά σας (για να επιβεβαιωθεί πως είναι πραγματικός χρήστης και όχι πχ ρομπότ)

    3. Κάνετε αποδοχή των όρων χρήσης
    - Επιλέγετε «Ολοκλήρωσης Εγγραφής»

    4. Στη συνέχεια θα σας αποσταλεί το ακόλουθο sms:

    Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ HTTPS://MYACCOUNT.NOVA.GR ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ ΤΟ EMAIL ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΚΩΔ.: ΧΧΧΧΧ

    5. Στην πρώτη είσοδό σας στο my account του, ζητείται να πληκτρολογήσετε τον κωδικό που σας στείλαμε στο SMS καθώς είναι προσωρινός και τον κωδικό που θέλετε να έχετε (δύο φορές) και πατάτε « Αλλαγή Κωδικού»

    Με την παραπάνω αλλαγή κωδικού ολοκληρώνεται και η διαδικασία εγγραφής στο My Account.

  4. Οδηγίες για εγγραφή στην εφαρμογή My Account

    Κατεβάστε την εφαρμογή My Account App μέσω του Google Play Store ή του Appstore για iOS  και εγγραφείτε εύκολα συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα. 

    my account app

    Αν έχετε ήδη εγγραφεί στην υπηρεσία My account, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία πρόσβασης που ήδη έχετε. 

  5. Επανέκδοση κωδικού πρόσβασης και username στην υπηρεσία My Account

    Στην περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης ή και το username για την υπηρεσία My account συνδεθείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο https://myaccount.nova.gr/ .
    Στη συνέχεια έχετε δύο διαθέσιμες επιλογές :
    > Ξέχασες το όνομα χρήστη του My Account;
    > Ξέχασες τον κωδικό πρόσβασης του My Account;
    Συμπληρώστε τα στοιχεία που σας ζητούνται και πατήστε «Αποστολή».
    Σύντομα θα λάβετε sms με τον κωδικό πρόσβασης και το username.

  6. Αλλαγή Πακέτου στην Υπηρεσία σου μέσω της εφαρμογής My Account

    Μέσω της εφαρμογής Nova My Account έχετε τη δυνατότητα να αναβαθμίσετε το πακέτο σας ή και να προσθέσετε κάποια υπηρεσία ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

    • Συνδεθείτε στο Nova My Account (link https://myaccount.nova.gr/) με τους προσωπικούς σας κωδικούς και στην αρχική σελίδα που περιγράφεται η υπηρεσία σας, επιλέγετε το κουμπί «Δες αναλυτικά την υπηρεσία».
    • Σε αυτήν την ενότητα ανάλογα με το πακέτο που έχετε σας δίνονται οι επιλογές των υπηρεσιών που μπορείτε να προσθέσετε στο πακέτο σας. 

  7. Αλλαγή στοιχείων (πχ κινητό επικοινωνίας, e-mail κλπ)

    Μέσω της εφαρμογής Nova My Account έχετε τη δυνατότητα να προβείτε σε αλλαγές των στοιχείων σας. 

    Στην ενότητα Προσωπικά Στοιχεία μπορείτε να αλλάξετε:

    • Φύλο
    • Ημερομηνία γέννησης
    • Επάγγελμα
    • Αθλητική ομάδα

    Στην ενότητα Στοιχεία Επικοινωνίας μπορείτε να αλλάξετε:

    • Email
    • Τηλέφωνο επικοινωνίας
    • Τηλέφωνο οικίας
    • Κινητό τηλέφωνο

    Στην ενότητα Όνομα χρήστη και Κωδικός Πρόσβασης μπορείτε να αλλάξετε:

    • Όνομα Χρήστη
    • Κωδικός Πρόσβασης

    Στην ενότητα Λογαριασμοί μπορείτε να αλλάξετε:

    • Τρόπο εξόφλησης

  8. Ανάλυση του λογαριασμού και των χρεώσεων της υπηρεσίας σας μέσω της εφαρμογής My Account

    Το My account σας δίνει τον έλεγχο του λογαριασμού σας:

    • Άμεση και εύκολη πρόσβαση σε προηγούμενους λογαριασμούς (έως 12 μήνες πριν)
    • Έλεγχος στις τρέχουσες χρεώσεις για καλύτερη διαχείριση του λογαριασμού σας (ομαδοποιημένο ανά ημερομηνία πληρωμής ή ανά κατηγορία κλήσης)
    • Ιστορικό χρεώσεων και πληρωμών

    Εκτύπωση ή αποθήκευση του λογαριασμού σας

  9. Αναλυτικές πληροφορίες για τις τρέχουσες και τις παρελθοντικές κλήσεις μέσω της εφαρμογής My Account

    Με την επιλογή αυτή:

    • Έχετε πρόσβαση στις κλήσεις που μόλις πραγματοποιήσατε καθώς και στις κλήσεις των προηγούμενων λογαριασμών σας (απαραίτητη προϋπόθεση η ενεργοποίηση της επιλογής e-bill)
    • Μπορείτε να δείτε τις κλήσεις που έχετε πραγματοποιήσει ανά κατηγορία
    • Εκτυπώνετε την ανάλυση των κλήσεων ή μπορείτε να την αποθηκεύσετε σε μορφή PDF

  10. Εύκολη και άμεση πληρωμή λογαριασμού από την υπηρεσία My Account

    Κάνοντας σύνδεση στο my account, στην ενότητα "Λογαριασμοί>Πληρωμή λογαριασμού" επιλέγετε τον λογαριασμό που θέλετε να πληρώσετε.

    Στη συνέχεια μεταφέρεστε σε ασφαλές περιβάλλον όπου καταχωρείτε τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας και ολοκληρώνετε την πληρωμή. 


     

    Στην ενότητα "Λογαριασμοί>Ιστορικό χρεώσεων / πληρωμών" εμφανίζεται το ιστορικό των χρεώσεων και των πληρωμών, ομαδοποιημένο ανά ημερομηνία πληρωμής του λογαριασμού.

    Σε περίπτωση που η υπηρεσία ήταν σε φραγή κατά την πληρωμή του λογαριασμού τότε θα χρειαστεί να περιμένετε για λίγα λεπτά (περίπου 15’) ώστε να μπορέσει να ενημερωθεί το σύστημα και να επανέλθουν όλες οι υπηρεσίες.

    Από την Πληρωμή λογαριασμού έχετε την δυνατότητα  με απλά βήματα :

    • Να κάνετε αλλαγή  τρόπου πληρωμής από μετρητά σε πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard, American Express) για πάγιες εξοφλήσεις λογαριασμού
    • Να αλλάξετε  τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ,σε περίπτωση που την έχετε καταχωρήσει ως πάγιο τρόπο εξόφλησης
    • Να κάνετε άρση φραγής (μόνο μία φορά ανά παραστατικό ) για 3μέρες  

    Πληρωμή λογαριασμού μπορείτε να πραγματοποιήσετε και σε περίπτωση που δεν έχετε ενεργή υπηρεσία στο δίκτυο μας, σε διάστημα ωστόσο μέχρι και 2 χρόνια από την διακοπή της υπηρεσίας.

  11. Έλεγχος της υπηρεσίας για φραγή λόγω υπολοίπου και επανασύνδεση

    Όταν η σύνδεση σας βρίσκεται σε φραγή, μπαίνοντας στο my account, στην σύνοψη, θα εμφανίζεται το μήνυμα της φραγής.
     


    Σε αυτό το σημείο οι επιλογές που έχετε είναι:

    • Προσωρινή άρση φραγής για 3 μέρες όπου μπορεί να την χρησιμοποιήσει μία μόνο φορά για κάθε παραστατικό
    • ​​​​​​​Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί πληρωμή του λογαριασμού εντός των 3ημερών τότε η υπηρεσίας σας θα ξαναμπεί σε προσωρινή φραγή και τότε δεν θα μπορεί να ξαναγίνει άρση χωρίς την εξόφληση του ληξιπρόθεσμου λογαριασμού
    • Πληρωμή λογαριασμού (https://myaccount.nova.gr/pliromi-logariasmou/) και άρση της υπηρεσίας σας