Βρες εδώ χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα χρήσης και τις δυνατότητες τροποποίησης της υπηρεσίας σου, όπως αναβάθμιση ταχύτητας, μετακόμιση, μεταβίβαση.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Όλα τα διαθέσιμα πακέτα Nova για να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει

    Για να δείς όλα τα διαθέσιμα πακέτα Nova και να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει κάνε κλικ εδώ

  2. Ό,τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το πακέτο σου και πώς θα το προσαρμόσεις στις δικές σου ανάγκες

    Που μπορείτε να απευθυνθείτε για την αλλαγή

    Για την προσθήκη ή αφαίρεση παροχών σε υπηρεσίες Τηλεφωνίας, Internet και Τηλεόρασης μπορείτε να απευθυνθείτε:

    • Στο πλησιέστερο Kατάστημα Nova, όπου η αλλαγή γίνεται με την υποβολή αίτησης. Θα χρειαστείτε:

    - Αντίγραφο ταυτότητας συνδομητή

    - Εξουσιοδότηση από το συνδρομητή και αντίγραφο ταυτότητας του εξουσιοδοτούμενου (αν δεν μπορεί να προσέλθει ο ίδιος ο συνδρομητής στο κατάστημα για την αλλαγή) 

    • Στο 13831, όπου η αλλαγή γίνεται με ηχογράφηση του αιτήματός σας. Θα χρειαστείτε:

    - Να είστε ο ίδιος ο συνδρομητής

    - Να γνωρίζετε τα προσωπικά σας στοιχεία

    Σημαντικές διευκρινίσεις:

    1. Εάν η αλλαγή του πακέτου σας επιφέρει και την ενεργοποίηση νέας τηλεφωνικής γραμμής, πρόκειται δηλαδή για αλλαγή από υπηρεσία Τηλεόρασης (Pay TV) σε υπηρεσία Τηλεφωνίας, Internet & Τηλεόρασης (3play) μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω θα χρειαστούμε επιπλέον:
    • Αντίγραφο λογαριασμού προηγούμενου παρόχου (για φορητότητα αριθμού)
    • Αντίγραφο ταυτότητας κατόχου γραμμής (για φορητότητα αριθμού)
    • Αντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ, του τελευταίου έτους (για ενεργοποίηση νέας τηλ/κής γραμμής) ή κάποιο άλλο δικαιολογητικό από το οποίο να προκύπτει είτε ότι το οίκημα δεν είναι αυθαίρετο είτε ότι έχει τακτοποιηθεί τουλάχιστον η πρώτη δόση του προστίμου:
    • Βεβαίωση του ΤΕΕ
    • Άλλη αντίστοιχη δήλωση ή σχετικό δικαιολογητικό από το οποίο να προκύπτει ότι το συγκεκριμένο αυθαίρετο έχει δηλωθεί

    2. Εάν η αλλαγή πακέτου σας επιφέρει την κατάργηση της τηλεφωνικής σας γραμμής ή και την κατάργηση της υπηρεσίας τηλεόρασης, πρόκειται δηλαδή:

    • για μετατροπή από υπηρεσία Τηλεφωνίας, Internet & Τηλεόρασης (3play) σε υπηρεσία Τηλεόρασης (Pay TV), 
    • για μετατροπή από συνδυαστικό πακέτο Τηλεφωνίας και Internet (Telephony/ADSL/2play/3play) με ενέργεια, σε πακέτο με ενέργειa (Nova energy),
    • για μετατροπή από συνδυαστικό πακέτο Τηλεόρασης με ενέργεια, σε πακέτο με ενέργεια (Nova energy)

    θα πρέπει αρχικά για τις περιπτώσεις a,b, να αποφασίσετε εάν επιθυμείτε να διατηρήσετε ενεργή τη γραμμή σας και να  μεταφέρετε τον αριθμό σας σε άλλο δίκτυο (φορητότητα) ή εάν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε πλήρη κατάργηση της γραμμής και απώλεια του τηλεφωνικού σας αριθμού. Σε κάθε περίπτωση που επιθυμείτε να διατηρήσετε μέρος των παροχών που έχετε, μας ενημερώνετε για τις προθέσεις σας τηλεφωνικά στο 13831 και δρομολογούμε τις υπόλοιπες ενέργειες.

    Επιβάρυνση για την αλλαγή πακέτου

    • Αν η υπηρεσία σας είναι εκτός δέσμευσης συμβολαίου, δεν υφίσταται κόστος για την αλλαγή
    • Αν η αλλαγή είναι και πάλι στο ίδιο πακέτο με άλλη τιμή, δεν υφίσταται κόστος για την αλλαγή
    • Αν επιθυμείτε να προσθέσετε υπηρεσία ενέργειας ώστε να αποκτήσετε συνδυαστικό πακέτο με την υπηρεσία που ήδη έχετε, δεν υφίσταται κόστος για την αλλαγή
    • Αν η υπηρεσία σας είναι εντός δέσμευσης ή εάν η αλλαγή είναι από παλιά υπηρεσία σε νέα ενδέχεται να υπάρξει επιβάρυνση για την αλλαγή που επιθυμείτε να κάνετε(για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 13831 ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα Nova).

  3. Πώς μπορώ να κάνω την αίτηση μεταφοράς – μετακόμισης της υπηρεσίας μου;

    Υπηρεσίες  τηλεφωνίας-Ιnternet

    Μπορείτε να κάνετε εύκολα και γρήγορα την αίτηση μεταφοράς – μετακόμισης της υπηρεσίας σας  στο πλησιέστερο κατάστημα Νova . 

    Δικαιολογητικά

    Θα χρειαστεί να προσκομίσετε τα παρακάτω απαραίτητα δικαιολογητικά*:

    • αντίγραφο δελτίου ταυτότητας,
    • αντίγραφο λογαριασμού ΔΕΗ από το νέο χώρο και
    • δηλώνοντας  γειτονικό αριθμό τηλεφώνου από τη διεύθυνση στην οποία θα γίνει η μεταφορά.

    *Αν η νέα διεύθυνση ενεργοποίησης της υπηρεσίας σας είναι σε κάποιο από τα Αστικά κέντρα των παρακάτω περιοχών :

    ισχύουν τα παραπάνω δικαιολογητικά ωστόσο θα χρειαστείτε  κάποια επιπλέον δικαιολογητικά όπως σε κάθε άλλη περίπτωση νέας ενεργοποίησης.

    • Αντίγραφο προσφάτως επικυρωμένης οικοδομικής άδειας (μέσα στην τελευταία τετραετία) με τελική θεώρηση από την αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία, ή εναλλακτικά:
    • Βεβαίωση του ΤΕΕ με την οποία πιστοποιείται η ένταξη του εν λόγω οικήματος στις διατάξεις του Ν. 4014/2011, από την οποία να προκύπτει η πλήρης εξόφληση (εφάπαξ) ή η καταβολή, τουλάχιστον, της 1ης δόσης του ενιαίου ειδικού προστίμου, και δήλωση του ιδιοκτήτη του αυθαιρέτου για κτίσματα που έχουν ανεγερθεί μέχρι την 31.1.1983, συνοδευόμενη από σχετική δήλωση μηχανικού και αποδεικτικό καταβολής του σχετικού προστίμου (αναστολή κατεδάφισης αυθαιρέτων βάσει του Ν. 1337/1983), ή 
    • 'Αλλη αντίστοιχη δήλωση ή σχετικό δικαιολογητικό από το οποίο να προκύπτει ότι το συγκεκριμένο αυθαίρετο έχει δηλωθεί κατά τις διατάξεις του Α.Ν. 410/1968 ή του Ν. 720/1977 «περί εξαιρέσεως από της κατεδαφίσεως αυθαιρέτων ή άλλου σχετικού νομοθετήματος.”

    Τι πρέπει να γνωρίζετε:

     

    • Το  τέλος μετακόμισης διαμορφώνεται στα 52,50€ για όλες τις υπηρεσίες ιδιόκτητου δικτύου της nova.

    • Για τις υπηρεσίες 3 play το νέο δορυφορικό πιάτο παραδίδεται από τον τεχνικό με χρέωση 10€.

    • Σε περίπτωση μετακόμισης υπηρεσίας Vdsl ισχύει εφάπαξ τέλος ενεργοποίησης 21€ μαζί με το τέλος μετακόμισης.

    • Mε τη μετακόμιση της υπηρεσίας σας γίνεται 12μηνη ανανέωση στο συμβόλαιό σας

    • Εφόσον η μετακόμιση της υπηρεσίας σας δεν απαιτεί αλλαγή διεύθυνσης μπορεί να γίνει σε συνεννόηση με δικό σας τεχνικό ή μετά από επικοινωνία με το 13831 από την εταιρεία με την αντίστοιχη χρέωση 30,14€(αν είστε πελάτης 3PLAY επιβαρύνεστε και το κόστος εγκατάστασης της δορυφορικής τηλεόρασης 40.33€ στον νέο χώρο ενώ αν ζητηθεί απεγκατάσταση από το προηγούμενο χώρο θα επιβαρυνθείτε το κόστος της απεγκατάστασης)

    • Σε περίπτωση που η μετακόμιση πραγματοποιηθεί σε περιοχή με διαφορετικό πρόθεμα τηλεφωνικού αριθμού, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί φορητότητα του υπάρχοντος αριθμού σας, και δίνεται νέος τηλεφωνικός αριθμός από τη nova στη νέα διεύθυνση.


  4. Πώς θα προχωρήσω σε μεταβίβαση της τηλεφωνικής μου γραμμής σε νέα στοιχεία;

    Η μεταβίβαση τηλεφωνικής γραμμής είναι η δυνατότητα εκχώρησης της γραμμής ιδιοκτήτου δικτύου και των δικαιωμάτων αυτής σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο (αναλόγως και του χαρακτηρισμού της υπηρεσίας – οικιακή χρήση – εταιρική χρήση).

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

    • Απαιτείται η παρουσία και των δυο συνδρομητών (υφιστάμενου και νέου) σε κάποιο κατάστημα NOVA (μόνο εκεί μπορεί να γίνει η διαδικασία).
      Η μεταβίβαση τηλεφωνικής γραμμής είναι η δυνατότητα εκχώρησης της γραμμής ιδιοκτήτου δικτύου και των δικαιωμάτων αυτής σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο (αναλόγως και του χαρακτηρισμού της υπηρεσίας – οικιακή χρήση – εταιρική χρήση).
    • Συμπληρώνετε την Αίτηση Μεταβίβασης για να μεταβιβαστεί η γραμμή στα νέα στοιχεία.**

    ** Δεν ανανεώνεται η δέσμευση ωστόσο παραμένουν τα χαρακτηριστικά που προηγούμενου κατόχου (πχ δέσμευση, προσφορά κλπ).
    ** Η διαδικασία μεταβίβασης είναι ΔΩΡΕΑΝ.

    ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

    • ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
      Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο και των δυο συνδρομητών (υφιστάμενου και νέου)
    • ΕΚΛΙΠΟΝΤΑ ΚΑΤΟΧΟΥ
      Ταυτότητα νέου κάτοχου, Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου, εξόφληση των εκκρεμών ανεξόφλητων λογαριασμών και συμπλήρωση αίτησης μεταβίβασης για να μεταβιβαστεί η γραμμή στα δικά τους στοιχεία.

  5. Ποια είναι η διαδικασία επανασύνδεσης της υπηρεσίας μετά από φραγή λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου;

    Για υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet, Satellite:

    Σε περίπτωση προσωρινής φραγής της υπηρεσίας, θα χρειαστεί η αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής (για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα για τους Τρόπους Πληρωμής).

    • Αν επιλέξετε on line σημείο εξόφλησης, η υπηρεσία θα είναι άμεσα διαθέσιμη χωρίς να χρειαστεί κάποια επιπλέον ενέργεια.
    • Αν επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο σημείο εξόφλησης, θα χρειαστεί να επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova (13831) για να δηλώστε τα στοιχεία πληρωμής και να δρομολογηθεί η επαναλειτουργία της υπηρεσίας.

    Σημείωση: αν υπάρχει εκκρεμότητα σε δόση διακανονισμού (για τις υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet), θα χρειαστεί επιπλέον του ληξιπρόθεσμου παραστατικού να καλυφθεί και το ποσό της δόσης διακανονισμού.

    Για υπηρεσίες Τηλεόρασης

    • Διακοπή υπηρεσίας εντός του τρέχοντος μήνα: Θα χρειαστεί η αποπληρωμή του/των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής (για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα για τους Τρόπους Πληρωμής ).
      Σημείωση: αν η επανασύνδεση υπηρεσίας γίνει σε διαφορετική ημερομηνία από την ημερομηνία προσωρινής διακοπής, υπάρχει επιπλέον χρέωση του Τέλους Επανασύνδεσης
    • Διακοπή υπηρεσίας σε προηγούμενο μήνα/μήνες: Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova (13831) για να ενημερωθείτε για το διάστημα συνδρομής που θα χρειαστεί να αποπληρώσετε για να γίνει η επανασύνδεση της υπηρεσίας.

  6. Πληροφορίες για τη διακοπή (κατάργηση) της υπηρεσίας σου

    Αν επιθυμείτε την οριστική κατάργηση της υπηρεσίας σας θα χρειαστεί:

    - Να επισκεφθείτε το πλησιέστερο κατάστημα Nova (link με το εργαλείο) με αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας προκειμένου να υποβάλλετε την αίτηση οριστικής κατάργησης ή

    - Να αποστείλετε το αίτημα σας με φαξ στο 2119559399 ή με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@nova.gr επισυνάπτοντας αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας.

    • Σημείωση: η οριστική κατάργηση της υπηρεσίας σας σημαίνει ότι ο τηλεφωνικός αριθμός θα χαθεί.