-
Πώς μπορώ να κάνω την αίτηση μεταφοράς – μετακόμισης της υπηρεσίας μου;
-
Για να δείτε πως μπορείτε να κάνετε εύκολα και γρήγορα την αίτηση μεταφοράς –μετακόμισης της υπηρεσίας σας κάντε κλικ εδώ
4732-
Μεταβίβαση
-
Η μεταβίβαση τηλεφωνικής γραμμής είναι η δυνατότητα εκχώρησης της γραμμής ιδιοκτήτου δικτύου και των δικαιωμάτων αυτής σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο (αναλόγως και του χαρακτηρισμού της υπηρεσίας – οικιακή χρήση – εταιρική χρήση).
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
· Απαιτείται η παρουσία και των δυο συνδρομητών (υφιστάμενου και νέου) σε κάποιο κατάστημα NOVA (μόνο εκεί μπορεί να γίνει η διαδικασία).
· Συμπληρώνεται την
Η μεταβίβαση τηλεφωνικής γραμμής είναι η δυνατότητα εκχώρησης της γραμμής ιδιοκτήτου δικτύου και των δικαιωμάτων αυτής σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο (αναλόγως και του χαρακτηρισμού της υπηρεσίας – οικιακή χρήση – εταιρική χρήση).
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
· Απαιτείται η παρουσία και των δυο συνδρομητών (υφιστάμενου και νέου) σε κάποιο κατάστημα NOVA (μόνο εκεί μπορεί να γίνει η διαδικασία).
· Συμπληρώνετε την Αίτηση Μεταβίβασης για να μεταβιβαστεί η γραμμή στα νέα στοιχεία.**
** Δεν ανανεώνεται η δέσμευση ωστόσο παραμένουν τα χαρακτηριστικά που προηγούμενου κατόχου (πχ δέσμευση, προσφορά κλπ)
** Η διαδικασία μεταβίβασης είναι ΔΩΡΕΑΝ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
· - ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο και των δυο συνδρομητών (υφιστάμενου και νέου)
· - ΕΚΛΙΠΟΝΤΑ ΚΑΤΟΧΟΥ
Ταυτότητα νέου κάτοχου
Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου
Η εξόφληση των εκκρεμών ανεξόφλητων λογαριασμών και
Συμπλήρωση αίτησης μεταβίβασης για να μεταβιβαστεί η γραμμή στα δικά τους στοιχεία.
για να μεταβιβαστεί η γραμμή στα νέα στοιχεία.**
** Δεν ανανεώνεται η δέσμευση ωστόσο παραμένουν τα χαρακτηριστικά που προηγούμενου κατόχου (πχ δέσμευση, προσφορά κλπ)
** Η διαδικασία μεταβίβασης είναι ΔΩΡΕΑΝ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
· ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο και των δυο συνδρομητών (υφιστάμενου και νέου)
· ΕΚΛΙΠΟΝΤΑ ΚΑΤΟΧΟΥ
Ταυτότητα νέου κάτοχου
Ληξιαρχική Πράξη Θανάτου
Η εξόφληση των εκκρεμών ανεξόφλητων λογαριασμών και
Συμπλήρωση αίτησης μεταβίβασης για να μεταβιβαστεί η γραμμή στα δικά τους στοιχεία.
292-
Αναβάθμιση της ταχύτητας του Internet
-
Αν επιθυμείτε να αναβαθμίσετε την υπηρεσία σας σε VDSL μπορείτε να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του δικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο.
Εφόσον υπάρχει κάλυψη δικτύου VDSL στην περιοχή σας μπορείτε :
- Να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα Nova προκειμένου να υποβάλλετε το αίτημα σας με αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας ή
- Να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 13831 (Δευτέρα ως Κυριακή 07.00 – 23.00) προκειμένου να καταχωρηθεί το αίτημα σας.
290-
Ποια είναι η διαδικασία επανασύνδεσης της υπηρεσίας μετά από φραγή λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου;
-
Για υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet, Satellite
Σε περίπτωση προσωρινής φραγής της υπηρεσίας, θα χρειαστεί η αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής (για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα για τους Τρόπους Πληρωμής).
Αν επιλέξετε on line σημείο εξόφλησης, η υπηρεσία θα είναι άμεσα διαθέσιμη χωρίς να χρειαστεί κάποια επιπλέον ενέργεια.(LINK http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/simeia-polisis-exupiretisis/…)
Αν επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο σημείο εξόφλησης, θα χρειαστεί να επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova (13831) για να δηλώστε τα στοιχεία πληρωμής και να δρομολογηθεί η επαναλειτουργία της υπηρεσίας.
Σημείωση: αν υπάρχει εκκρεμότητα σε δόση διακανονισμού (για τις υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet ), θα χρειαστεί επιπλέον του ληξιπρόθεσμου παραστατικού να καλυφθεί και το ποσό της δόσης διακανονισμού.Για υπηρεσίες Τηλεόρασης
• Διακοπή υπηρεσίας εντός του τρέχοντος μήνα
Θα χρειαστεί η αποπληρωμή του/των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής (για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα για τους Τρόπους Πληρωμής ).
Σημείωση: αν η επανασύνδεση υπηρεσίας γίνει σε διαφορετική ημερομηνία από την ημερομηνία προσωρινής διακοπής, υπάρχει επιπλέον χρέωση του Τέλους Επανασύνδεσης
• Διακοπή υπηρεσίας σε προηγούμενο μήνα/μήνες
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova (13831) για να ενημερωθείτε για το διάστημα συνδρομής που θα χρειαστεί να αποπληρώσετε για να γίνει η επανασύνδεση της υπηρεσίας.4736-
Όλα τα διαθέσιμα πακέτα Nova για να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει
-
-
Πως μπορώ να αναβαθμίσω την ταχύτηταν του Internet;
-
Αν επιθυμείτε να αναβαθμίσετε την υπηρεσία σας σε VDSL μπορείτε να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του δικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο (link http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/ergaleia-internet-tilefonias…).
Εφόσον υπάρχει κάλυψη δικτύου VDSL στην περιοχή σας μπορείτε :
- Να επισκεφθείτε ένα κατάστημα Nova (link http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/simeia-polisis-exupiretisis/…) προκειμένου να υποβάλλετε το αίτημα σας με αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας ή
- Να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 13831 (Δευτέρα ως Κυριακή 07.00 – 23.00) προκειμένου να καταχωρηθεί το αίτημα σας.4730-
Ό,τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το πακέτο σου και πώς θα το προσαρμόσεις στις δικές σου ανάγκες
-
-
Πληροφορίες για τη διακοπή(κατάργηση) της υπηρεσίας σου
-
Αν επιθυμείτε την οριστική κατάργηση της υπηρεσίας σας θα χρειαστεί :
- Να επισκεφθείτε το πλησιέστερο κατάστημα Nova (link με το εργαλείο) με αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας προκειμένου να υποβάλλετε την αίτηση οριστικής κατάργησης ή
- Να αποστείλετε το αίτημα σας με φαξ στο 2119559399 ή με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@nova.gr επισυνάπτοντας αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας.
• Σημείωση: η οριστική κατάργηση της υπηρεσίας σας σημαίνει ότι ο τηλεφωνικός αριθμός θα χαθεί
4740