Nova ENERGY Nova ENERGY Nova ENERGY Nova ENERGY

Nova ENERGY

Ανταγωνιστικές χρεώσεις και πραγματικό όφελος

Nova ENERGY

Από τις 21 Νοεμβρίου 2022 οι υπηρεσίες Nova Energy, που καλύπτουν μία ακόμα βασική ανάγκη του νοικοκυριού και της επιχείρησης σου, μετονομάζονται σε Volton Home και Volton Business και θα παρέχονται, χωρίς καμία μεταβολή στα χαρακτηριστικά τους, απευθείας από τον ίδιο προμηθευτή Volton. Για περισσότερες πληροφορίες, δες εδώ


Με Nova ENERGY for Home:

  • Λαμβάνεις μηνιαίο λογαριασμό για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
  • Ενημερώνεσαι έγκαιρα για το κόστος της ενέργειας του επόμενου μήνα για να ξέρεις πάντα τι θα πληρώσεις
  • Επωφελείσαι από επιδότηση που παρέχεται από πόρους του Ειδικού Λογαριασμού «Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης» (αρ.61 παρ.3 του Ν.4839/2021)
Επιπλέον, το πρόγραμμα είναι:
  • Απαλλαγμένο από ρήτρα αναπροσαρμογής
  • Χωρίς δέσμευση
Nova ENERGY for Home
Nova ENERGY for Home

Με Nova ENERGY for Home Ν:

  • Λαμβάνεις μηνιαίο λογαριασμό για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
  • Ενημερώνεσαι έγκαιρα για το κόστος της ενέργειας του επόμενου μήνα για να ξέρεις πάντα τι θα πληρώσεις
  • Επωφελείσαι από επιδότηση που παρέχεται από πόρους του Ειδικού Λογαριασμού «Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης» (αρ.61 παρ.3 του Ν.4839/2021)
Επιπλέον, το πρόγραμμα είναι:
  • Απαλλαγμένο από ρήτρα αναπροσαρμογής
  • Χωρίς δέσμευση
Nova ENERGY for Home N
Nova ENERGY for Home N

Συχνές ερωτήσεις

  1. Είναι οι υπηρεσίες Nova Energy διαθέσιμες σε όλη την Ελλάδα;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy είναι διαθέσιμες στην ηπειρωτική Ελλάδα, την Εύβοια καθώς και τα ακόλουθα νησιά:

    Αγκίστρι, Αίγινα, Αλόννησος, Αμολιανή, Άνδρος, Αντίπαρος, Αντίπαξοι, Γυαλί , Δήλος, Ελαφόνησος, Ζάκυνθος, Ηρακλειά, Θάσος, Θύμαινα, Ιθάκη, Ίος, Κάλαμος, Κάλυμνος, Κάστος, Κέα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κουφονήσι, Κρήτη, Κύθηρα, Κως,  Λειψοί,  Λέρος, Λέσβος, Λευκάδα, Λήμνος, Μεγαλονήσι, Μεγανήσι, Μύκονος, Νάξος, Νίσυρος,  Πάρος, Παξοί, Πόρος, Ρήνεια, Ρόδος, Σαλαμίνα, Σαμοθράκη, Σάμος, Σίκινος, Σκιάθος, Σκόπελος, Σπέτσες, Σύρος, Σχοινούσα, Τέλενδος, Τήλος, Τήνος, Ύδρα, Φολέγανδρος, Φούρνοι,  Χίος, Ψέριμος.

  2. Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για Οικιακά Τιμολόγια;

    1. Αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού. Στην περίπτωση ύπαρξης προηγούμενων ανεξόφλητων ποσών ή έχουν παρέλθει οι 60 ημέρες (για το σύνολο του λογαριασμού), απαιτείται απόδειξη πληρωμής ή ενεργής ρύθμισης/διακανονισμού, των εν λόγω ποσών. Σε περίπτωση νέας εγκατάστασης / κομμένης παροχής / νέου χρήστη, όπου δεν υπάρχει αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού, είναι απαραίτητο το επίσημο έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με αναγραφόμενα τα στοιχεία της παροχής.

    2. Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας ή  δίπλωμα οδήγησης ή άδεια παραμονής/διαβατήριο σε ισχύ (πελάτες αλλοδαπούς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης).

    Ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις να ζητηθούν και επιπρόσθετα δικαιολογητικά.

  3. Θα έχω κάποια επιπλέον επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή;

    Όχι, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή. Δεν χρειάζεται να κάνεις καμία απολύτως αλλαγή στο μετρητή ή στο σύστημα ηλεκτροδότησης του σπιτιού ή της επιχείρησής σου.

  4. Για πόσο καιρό είναι υποχρεωμένος ο Προμηθευτής "Τελευταίου Καταφυγίου" να προμηθεύει πελάτες που δεν εκπροσωπούνται από άλλο Προμηθευτή;

    Ο Προμηθευτής "Τελευταίου Καταφυγίου" είναι υποχρεωμένος να προμηθεύει προσωρινά μόνο, ηλεκτρική ενέργεια στους πελάτες που δεν εκπροσωπούνται και για διάστημα που δεν ξεπερνά τους τρεις (3) μήνες. Στο διάστημα αυτό, οι εν λόγω πελάτες έχουν τη δυνατότητα να διαπραγματευτούν συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τον Προμηθευτή της επιλογής τους.

  5. Τι εννοούμε «έναντι» και τι «εκκαθαριστικό» λογαριασμό;

    Ο λογαριασμός χαρακτηρίζεται ανάλογα ως:

    ΕΝΑΝΤΙ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας γίνονται βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης σύμφωνα με το παρελθοντικό προφίλ κατανάλωσης που έχει καταγραφεί στο μετρητή.

    ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας γίνονται βάσει καταμετρούμενης κατανάλωσης πιστοποιημένης από τον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου.

  6. Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για εταιρείες ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ, ΙΚΕ;

    1. Αντίγραφο τελευταίου εκδοθέντος λογαριασμού (εκκαθαριστικού ή έναντι) Στην περίπτωση ύπαρξης προηγούμενων ανεξόφλητων ποσών ή έχουν παρέλθει οι 60 ημέρες (για το σύνολο του λογαριασμού), απαιτείται απόδειξη πληρωμής ή ενεργής ρύθμισης/διακανονισμού, των εν λόγω ποσών.

    Στις περιπτώσεις που στο λογαριασμό αναγράφεται ότι η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω πάγιας εντολής & εμφανίζει προηγούμενο ανεξόφλητο, η πάγια εντολή δεν έχει εκτελεστεί & απαιτείται αποδεικτικό πληρωμής ή ενεργής ρύθμισης/διακανονισμού, του εν λόγω ποσού.

    Σε περίπτωση νέας εγκατάστασης / κομμένης παροχής / νέου χρήστη, όπου δεν υπάρχει αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού, είναι απαραίτητο το επίσημο έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με αναγραφόμενα τα στοιχεία της παροχής ή εκτύπωση από την εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ ΥΔΕ (υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη) ή συμβόλαιο σύνδεσης με ΔΕΔΔΗΕ, στις περιπτώσεις πρώτης ενεργοποίησης (αρχικής ηλεκτροδότησης). Εναλλακτικά μπορεί να γίνει δεκτή η «Υπεύθυνη Δήλωση» κομμένης παροχής με φωτογραφία του «ρολογιού», παροχής ηλεκτρικού ρεύματος. 

    2. Αντίγραφο ΑΔΤ Νόμιμου εκπροσώπου
     
    3. Ισχύον καταστατικό, συμπεριλαμβανομένου των όποιων ενδεχόμενων τροποποιήσεων. Εναλλακτικά προσκομίζουμε ανακοίνωση από ΓΕΜΗ ή αποδεικτικό καταχώρησης στο «Μητρώο κοινωνικής επιχειρηματικότητας» (για τις ΚΟΙΝΣΕΠ), στο οποίο αναφέρονται τα ονόματα των νόμιμων εκπροσώπων. Στην περίπτωση που η αίτηση/σύμβαση υπογράφεται από διαφορετικό πρόσωπο (από τον νόμιμο εκπρόσωπο), απαιτείται αντίγραφο της σχετικής εξουσιοδότησης. 

    4. Σε περίπτωση μη ενεργής / απενεργοποιημένης παροχής πρόσφατο Ε9 ή συμβόλαιο αγοροπωλησίας (Ιδιόχρηση) ή βεβαίωση μίσθωσης από taxis ή ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης επικυρωμένο από την αρμόδια ΔΟΥ. 

    Ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις να ζητηθούν και επιπρόσθετα δικαιολογητικά.

  7. Εφόσον είμαι στον Προμηθευτή "Τελευταίου Καταφυγίου", πότε έχω το δικαίωμα να επιλέξω τις υπηρεσίες Nova Energy;

    Οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια των τριών μηνών, που βρίσκεσαι στον Προμηθευτή "Τελευταίου Καταφυγίου", έχεις το δικαίωμα να υπογράψεις Σύμβαση Προμήθειας και να αποκτήσεις τις υπηρεσίες Nova Energy, χωρίς κανένα κόστος.

  8. Τί σημαίνει η χρέωση των Ρυθμιζόμενων Χρεώσεων σε λογαριασμούς Έναντι;

    Σύμφωνα με απόφαση της ΡΑΕ (Ο-69655 1/11/2017) οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις εφαρμόζονται πλέον και στους Έναντι λογαριασμούς. Μέχρι πρότινος, αυτές εφαρμόζονταν μόνο στους Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως οι χρεώσεις αυτές χρεώνονται διπλά. Αντίθετα, μοιράζονται ανάμεσα στους Έναντι κι Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, ώστε οι συνολικές χρεώσεις να είναι πιο κοντά από λογαριασμό σε λογαριασμό και να διευκολύνεται, έτσι, ο οικογενειακός σου προϋπολογισμός.

  9. Τι είναι η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

    Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία (Ν. 4483/65), είναι υποχρεωτικός ο επανέλεγχος των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων από αδειούχους εγκαταστάτες ηλεκτρολόγους, οι οποίοι και εκδίδουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που υποβάλλεται στο ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

    Ο επανέλεγχος διενεργείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, τα οποία ορίζονται στο άρθρο 5 της Απόφασης Φ.7.5/1816/88/27.02.04 του Υφυπουργού Ανάπτυξης που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 470/05.03.2004. 

  10. Τι θα γίνει με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή;

    Το ποσό της εγγύησης του προηγούμενου προμηθευτή επιστρέφεται με τον τελευταίο εκκαθαριστικό (τελικό) λογαριασμό που εκδίδεται.

  11. Εάν εξοφλούνται οι λογαριασμοί στην ημερομηνία λήξης τους (την τελευταία ημέρα προθεσμίας πληρωμής) σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα σημεία, θεωρείται εμπρόθεσμη η πληρωμή;

    Ναι, εφόσον έχουν εξοφληθεί έως και την ημερομηνία λήξης τους, θεωρείται εμπρόθεσμη η πληρωμή.

  12. Σε περίπτωση βλάβης που μπορώ να απευθυνθώ; Θα επιβαρυνθώ κάτι για την επίλυση του προβλήματος μου;

    Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνος για την αποκατάστασή της είναι ο αρμόδιος τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ, χωρίς επιβάρυνση. Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής ανεξαρτήτως προμηθευτή.

  13. Έχω Nova Yπηρεσία για το Σπίτι. Μπορώ να αποκτήσω επαγγελματική υπηρεσία Nova Energy;

    Βεβαίως. Είναι δυνατοί όλοι οι συνδυασμοί εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις απόκτησης υπηρεσιών Nova Energy.

  14. Τι είναι ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας;

    Ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας υποχρεούται να προμηθεύει μικρούς πελάτες σε όλη την ελληνική επικράτεια, εφόσον συντρέχει μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

    • οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες έχουν αδρανήσει σχετικά με το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής προμηθευτή
    • οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες αδυνατούν να βρουν προμηθευτή στην απελευθερωμένη αγορά με βάση τους υφιστάμενους εμπορικούς όρους

    Η μετάπτωση στην υπηρεσία καθολικής υπηρεσίας πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

  15. Τι είναι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;

    Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι ίδιες για όλους τους καταναλωτές, ανάλογα την κατηγορία τιμολογίου, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει. Αφορούν στις χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας (δηλαδή το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων) και είναι ίδιες για όλους τους παρόχους.

  16. Έχω ακίνητο που δεν χρησιμοποιείται. Υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από την καταβολή των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού;

    Βάσει του ν.3345/2005, ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, μπορούν να έχουν απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον ο ιδιοκτήτης ή ο νόμιμος εκπρόσωπος υποβάλει στο Δήμο υπεύθυνη δήλωση αλλά και σχετική βεβαίωση από το τοπικό γραφείο ΔΕΔΔΗΕ.

    Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να βρεις στην αντίστοιχη ιστοσελίδα. Διευκρινίζουμε ότι σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρησιμοποίηση του ακινήτου, επιβάλλεται ολόκληρο το σχετικό τέλος μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής.

  17. Που θα απευθυνθώ για τεχνικά θέματα σχετικά με την ηλεκτροδότηση του ακινήτου μου;

    Θα πρέπει να απευθυνθείς στο Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.). για θέματα που σχετίζονται με:

    • Αρχική Ηλεκτροδότηση
    • Επαύξηση/Μείωση Ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης
    • Μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή)
    • Ενοποίηση ή διαχωρισμός παροχών
    • Αποξήλωση παροχής
    • Φωτοβολταϊκά και άλλες ΑΠΕ

  18. Έχω Nova Yπηρεσία για την Επιχείρηση. Μπορώ να αποκτήσω οικιακή υπηρεσία Nova Energy;

    Βεβαίως. Είναι δυνατοί όλοι οι συνδυασμοί εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις απόκτησης υπηρεσιών Nova Energy.

  19. Τι είναι ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου;

    Ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου ορίζεται, με απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), ο Προμηθευτής με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ανά κατηγορία πελατών (σήμερα η ΔΕΗ). Ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου υποχρεούται να προμηθεύει πελάτες οι οποίοι δεν εκπροσωπούνται από προμηθευτή, λόγω υπαιτιότητας του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους ή εξαιτίας γεγονότων που εμπίπτουν στη σφαίρα επιρροής του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους. Η μετάπτωση στην υπηρεσία τελευταίου καταφυγίου πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

  20. Στο σπίτι που μένω είμαι ενοικιαστής και ο λογαριασμός ηλεκτρικής ενέργειας δεν είναι στο όνομά μου. Μπορώ να αιτηθώ να αποκτήσω υπηρεσία Nova Energy;

    Ναι, μπορείς. Στη Σύμβαση Προμήθειας δηλώνεις υπεύθυνα ότι είσαι ο νόμιμος χρήστης του μετρητή στον οποίο αφορά η Σύμβαση. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να ζητηθεί το μισθωτήριο του ακινήτου.

  21. Πόσες υπηρεσίες Nova Energy μπορώ να αποκτήσω;

    Μπορείς να αποκτήσεις έως και 5 υπηρεσίες Nova Energy για κάθε ενεργή υπηρεσία Nova.

  22. Μπορώ να αιτηθώ για να αποκτήσω υπηρεσία Nova Energy αν είμαι σε καθεστώς ρύθμισης;

    Βεβαίως και μπορείς, αρκεί ο λογαριασμός να είναι ενήμερος ως προς τους όρους της ρύθμισης που έχεις κάνει.

  23. Θα λαμβάνω ένα κοινό λογαριασμό για τις υπηρεσίες Nova Energy και τις υπηρεσίες Nova Internet, Τηλεφωνίας ή/και Τηλεόρασης;

    Θα λαμβάνεις λογαριασμό για τις υπηρεσίες Nova Energy & ανεξάρτητο λογαριασμό για τις υπηρεσίες Τηλεφωνίας, Internet ή και Τηλεόρασης.

  24. Πώς μπορώ να αλλάξω Προμηθευτή Ηλεκτρικού Ρεύματος;

    Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή είναι πολύ απλή, και δεν απαιτείται καμία αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σου. Το μόνο που απαιτείται είναι να υπογράψεις τη Σύμβαση Προμήθειας Nova Energy, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (βλ. κατηγορία ερωτήσεων "Δικαιολογητικά") ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκεις.

  25. Θα έχω διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή;

    Όχι, δε θα υπάρξει καμία διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία αλλαγής. Η επιχείρησή ή το σπίτι σου δεν μένουν ούτε λεπτό χωρίς ρεύμα, καθώς η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή είναι καθαρά εμπορική. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

  26. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αλλαγής Προμηθευτή;

    Για την ολοκλήρωση αλλαγής Προμηθευτή απαιτείται περίπου μια εβδομάδα από την εκπνοή του δικαιώματος υπαναχώρησης. Το χρονικό διάστημα εξαρτάται από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ).

  27. Τι είναι η εγγύηση;

    Η εγγύηση αποτελεί μορφή εξασφάλισης της εταιρίας έναντι μελλοντικών οφειλών του καταναλωτή, που απορρέουν από την Σύμβαση Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας και εφαρμόζεται από όλους τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.

  28. Αν υπάρχει διακοπή ρεύματος στην περιοχή μου, θα έχω κι εγώ διακοπή ρεύματος;

    Επειδή το Δίκτυο είναι κοινό, η διακοπή επηρεάζει το σύνολο των καταναλωτών της περιοχής (άρα και εσάς) ανεξάρτητα της εταιρείας που έχεις επιλέξει για προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

  29. Πώς θα ενημερώνομαι για τις ενδείξεις του μετρητή μου;

    Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης Χαμηλής Τάσης (ΧΤ) και βάσει αυτών των μετρήσεων γίνεται η εκκαθάριση του λογαριασμού σου.

  30. Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης για νέα παροχή;

    Εφόσον ενδιαφέρεσαι για νέα παροχή, το ποσό της εγγύησης για τα οικιακά τιμολόγια ορίζεται στα 48€ για μονοφασική παροχή και στα 77€ για τριφασική παροχή.

    Δες εδώ την πολιτική εγγύησης για τα επαγγελματικά τιμολόγια.

  31. Κάθε πότε θα λαμβάνω το λογαριασμό Nova Energy;

    Η συχνότητα έκδοσης λογαριασμού είναι μηναία για όλα τα τιμολόγια Χαμηλής Τάσης (ΧΤ). Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να διαχειρίζεσαι καλύτερα τα έξοδά της οικίας ή της επιχείρησης σου. Ο εκκαθαριστικός λογαριασμός εκδίδεται σε τετραμηνιαία βάση.

  32. Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης για τις υπηρεσίες Nova Energy και πότε χρεώνεται;

    Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις Πάγια Τραπεζική Εντολή ως τρόπο εξόφλησης λογαριασμού, και να μην καταβάλεις ποσό εγγύησης. Απαραίτητη προϋπόθεση, να διατηρήσεις την Πάγια Τραπεζική Εντολή και το διαθέσιμο υπόλοιπο στον τραπεζικό σου λογαριασμό να επαρκεί για την εξόφληση του λογαριασμού. Σε διαφορετική περίπτωση, το ποσό της εγγύησης χρεώνεται στον πρώτο λογαριασμό και είναι ίδιο με αυτό του υφιστάμενου προμηθευτή. Το ελάχιστο όριο για τις παροχές οικιακής χρήσης ορίζεται στα 15 € και για τις παροχές επαγγελματικής χρήσης στα 50 €.

  33. Ποιοι είναι οι Γενικοί Όροι Προμήθειας της Σύμβασης που θα πρέπει να υπογράψω για να αποκτήσω υπηρεσίες Nova Energy για την επιχείρηση ή και το σπίτι μου;


    Δες εδώ τους τους ισχύοντες Γενικούς Όρους της Σύμβασης Προμήθειας για τη Χαμηλή Τάση.

  34. Ποιες είναι οι Χρεώσεις Προμήθειας (Ανταγωνιστικό σκέλος) των υπηρεσιών Nova Energy;

    Μπορείς να ενημερωθείς  για τις  Χρεώσεις Προμήθειας των υπηρεσιών στους τιμοκαταλόγους για Οικιακούς και Επαγγελματικούς πελάτες που ισχύουν από 01.08.2022 στα νέα προγράμματα με κυλιόμενη ανά μήνα σταθερή χρέωση σύμφωνα με τις διατάξεις του Αρ.138 Ν.4951/2022.

    Για τις αναλυτικές χρεώσεις εκτός του διαστήματος αναστολής της ρήτρας αναπροσαρμογής (Αρ.138 Ν.4951/2022) μπορείς να ενημερωθείς εδώ για τους Οικιακούς πελάτες και για τους επαγγελματικούς εδώ

  35. Πώς θα λαμβάνω το λογαριασμό Nova Energy;

    Μπορείς να λαμβάνεις το λογαριασμό σου με έντυπη μορφή μέσω φυσικού ταχυδρομείου και συμπληρωματικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) σε μορφή PDF.

  36. Πώς μπορώ να εξοφλήσω το λογαριασμό μου;

    Έχεις την ευελιξία να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους πληρωμής που σε εξυπηρετεί:
    1. Στα καταστήματα Nova (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
    2. Online μέσω του www.nova.gr (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
    3. Με ταχυπληρωμή στα ΕΛΤΑ
    4. Σε συνεργαζόμενες Τράπεζες
    i. Με Πάγια Τραπεζική Εντολή μέσω λογαριασμού σας στην Τράπεζα
    συνεργασίας σας
    ii.Με Πληρωμή στο ταμείο, Web Banking, Phone Banking στις συνεργαζόμενες
    Τράπεζες: Eurobank, Alpha Bank, ΕθνικήΤράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, HSBC, Attica Bank, Τράπεζα Πιερίας, Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα, Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών – Θεσσαλίας – Ηπείρου – Χανίων – Καρδίτσας – Έβρου – Δράμας

  37. Πότε ισχύει η νυχτερινή χρέωση στα οικιακά τιμολόγια;

    Για όσους έχουν και νυχτερινό μετρητή, και εκτός και αν αναγράφονται διαφορετικές ώρες στο ρολόι / λογαριασμό, η νυχτερινή χρέωση ισχύει:

    • Από 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου: 02:00 - 08:00 και 15:00 - 17:00 και
    • Από 1 Μαϊου έως 31 Οκτωβρίου: 23:00 - 07:00

  38. Τι χρεώσεις περιλαμβάνει ο λογαριασμός μου;

    Οι χρεώσεις σε όλους τους λογαριασμούς για όλους τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας αποτελούνται από i) Ανταγωνιστικό σκέλος (Χρεώσεις Προμήθειας) ii) Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις & iii) Λοιπές Χρεώσεις.

    • Ανταγωνιστικό σκέλος: αφορά τις χρεώσεις προμήθειας ρεύματος και υπολογίζονται επι της ενέργειας που έχει καταναλωθεί στο ανάλογο χρονικό διάστημα τιμολόγησης. Είναι οι χρεώσεις που μπορούν να διαμορφώσουν οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας και να διαφοροποιήσουν στις υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας.
    • Ρυθμιζόμενες χρεώσεις: είναι ίδιες για όλους τους καταναλωτές, ανάλογα την κατηγορία τιμολογίου, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει και αφορούν στις χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας (δηλαδή το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων.
    • Λοιπές Χρεώσεις: Οι παρακάτω χρεώσεις επιβάλλονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει, συν εισπράττονται με τους λογαριασμούς κατανάλωσης και αποδίδονται στο κράτος:

      - Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης – ΕΦΚ (Ν. 2960/01). Ο ΕΦΚ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς , υπολογίζεται επί της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και υπόκειται σε ΦΠΑ.
      - Ειδικό τέλος 5‰ – ΔΕΤΕ (Ν. 2093/1992). Το ΔΕΤΕ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, υπολογίζεται επί της αξίας του καταναλισκόμενου ρεύματος προσαυξημένης με τη χρέωση του ΕΦΚ. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ.
      - Δημοτικά Τέλη – Δημοτικοί Φόροι – Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (Ν. 25/1975, Ν. 2130/1993). Η χρέωση των δημοτικών τελών (ΔΤ) του δημοτικού φόρου (ΔΦ) και του τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) χρεώνονται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και υπολογίζονται σύμφωνα με τα τετραγωνικά μέτρα του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου.
      - ΕΡΤ (ΦΕΚ 44A/ 29.04.2015).

  39. Είναι η Nova προμηθευτής Ηλεκτρικής Ενέργειας;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy παρέχονται από τη Volton, σε συνεργασία με τη Nova, το μεγαλύτερο πάροχο συνδυαστικών υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στην Ελλάδα, αποκλειστικά για συνδρομητές υπηρεσιών Nova, καλύπτοντας μία ακόμα βασική οικιακή ανάγκη.

    Τώρα, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova έχουν την ευκαιρία να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού τους με σημαντικό όφελος! Χωρίς κρυφές χρεώσεις με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Nova!