Nova ENERGY Nova ENERGY

Nova ENERGY

Ανταγωνιστικές χρεώσεις και πραγματικό όφελος

Nova ENERGY

Η Nova καλύπτει μία ακόμα βασική ανάγκη του σπιτιού σου με τις υπηρεσίες Nova ENERGY. Διάλεξε την υπηρεσία που σου ταιριάζει και εξασφάλισε ανταγωνιστικές χρεώσεις και ξεκάθαρο τρόπο τιμολόγησης, ειδικά για συνδρομητές Nova! Eυκαιρία να κάνεις οικονομία στον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος, χωρίς να κάνεις καμία αλλαγή στο ρεύμα σου! 

Μοναδική προσφορά! Τώρα, ΔΩΡΟ 50€ στον 1ο λογαριασμό! Περισσότερα εδώ

Με Nova ENERGY Home απολαμβάνεις:

  • 36% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης, με εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • 27% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης, ακόμα και στην περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • Χαμηλότερες ημερήσιες χρεώσεις σε σχέση με το νυχτερινό τιμοκατάλογο, με εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • Μηδενικό πάγιο όταν η κατανάλωσή σου ξεπερνά τις 2000kWh /4μηνο
Επιπλέον θα έχεις:
  • Μη καταβολή Εγγύησης, εφόσον δεν έχεις ανεξόφλητο υπόλοιπο ή επιλέξεις Πάγια Τραπεζική εντολή ως τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • Μηνιαίο λογαριασμό για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
  • Άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση
Nova ENERGY Home
Nova ENERGY Home

Με Nova ENERGY Home Ν απολαμβάνεις:

  • ∙36% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης, με εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • ∙29% έκπτωση στις χρεώσεις νυχτερινής κατανάλωσης, με εμπρόθεσμη εξόφληση
  • ∙27% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης και 19% έκπτωση στις χρεώσεις νυχτερινής κατανάλωσης, ακόμα και στην περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • Μηδενικό πάγιο όταν η κατανάλωσή σου ξεπερνά τις 2000kWh /4μηνο
Επιπλέον θα έχεις:
  • Μη καταβολή Εγγύησης, εφόσον δεν έχεις ανεξόφλητο υπόλοιπο ή επιλέξεις Πάγια Τραπεζική εντολή ως τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • Μηνιαίο λογαριασμό για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
  • Άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση
Nova ENERGY Home N
Nova ENERGY Home N

Με Nova ENERGY Home Plus απολαμβάνεις:

  • 41% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης, με εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • 29% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης, ακόμα και στην περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • Χαμηλότερες ημερήσιες χρεώσεις σε σχέση με τον νυχτερινό τιμοκατάλογο, με την εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • Μηδενικό πάγιο
Επιπλέον θα έχεις:
  • Μη καταβολή Εγγύησης, εφόσον δεν έχεις ανεξόφλητο υπόλοιπο ή επιλέξεις Πάγια Τραπεζική εντολή ως τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • Μηνιαίο λογαριασμό για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
  • Άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση
Nova ENERGY Home Plus
Nova ENERGY Home Plus

Με Nova ENERGY Home Plus N απολαμβάνεις:

  • ∙41% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης, με εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • ∙29% έκπτωση στις χρεώσεις νυχτερινής κατανάλωσης, με εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
  • ∙29% έκπτωση στις χρεώσεις ημερήσιας κατανάλωσης και 16% έκπτωση στις χρεώσεις νυχτερινής κατανάλωσης, ακόμα και στην περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • ∙Μηδενικό πάγιο για κατανάλωση μεγαλύτερη από 2000kWh / 4 months
Επιπλέον θα έχεις:
  • ∙Μη καταβολή Εγγύησης, εφόσον δεν έχεις ανεξόφλητο υπόλοιπο ή επιλέξεις Πάγια Τραπεζική εντολή ως τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σου
  • ∙Μηνιαίο λογαριασμό για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
  • ∙Άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση
Nova ENERGY Home Plus N
Nova ENERGY Home Plus N

Συχνές ερωτήσεις

  1. Είναι οι υπηρεσίες Nova Energy διαθέσιμες σε όλη την Ελλάδα;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy είναι διαθέσιμες στην ηπειρωτική Ελλάδα, την Εύβοια καθώς και τα ακόλουθα νησιά:

    Αγκίστρι, Αίγινα, Αλόννησος, Αμολιανή, Άνδρος, Αντίπαρος, Αντίπαξοι, Γυαλί , Δήλος, Ελαφόνησος, Ζάκυνθος, Ηρακλειά, Θάσος, Θύμαινα, Ιθάκη, Ίος, Κάλαμος, Κάλυμνος, Κάστος, Κέα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κουφονήσι, Κρήτη, Κύθηρα, Κως,  Λειψοί,  Λέρος, Λέσβος, Λευκάδα, Λήμνος, Μεγαλονήσι, Μεγανήσι, Μύκονος, Νάξος, Νίσυρος,  Πάρος, Παξοί, Πόρος, Ρήνεια, Ρόδος, Σαλαμίνα, Σαμοθράκη, Σάμος, Σίκινος, Σκιάθος, Σκόπελος, Σπέτσες, Σύρος, Σχοινούσα, Τέλενδος, Τήλος, Τήνος, Ύδρα, Φολέγανδρος, Φούρνοι,  Χίος, Ψέριμος.

  2. Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για Οικιακά Τιμολόγια;

    1. Αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού. Στην περίπτωση ύπαρξης προηγούμενων ανεξόφλητων ποσών ή έχουν παρέλθει οι 60 ημέρες (για το σύνολο του λογαριασμού), απαιτείται απόδειξη πληρωμής ή ενεργής ρύθμισης/διακανονισμού, των εν λόγω ποσών. Σε περίπτωση νέας εγκατάστασης / κομμένης παροχής / νέου χρήστη, όπου δεν υπάρχει αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού, είναι απαραίτητο το επίσημο έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με αναγραφόμενα τα στοιχεία της παροχής.

    2. Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας ή  δίπλωμα οδήγησης ή άδεια παραμονής/διαβατήριο σε ισχύ (πελάτες αλλοδαπούς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης).

    Ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις να ζητηθούν και επιπρόσθετα δικαιολογητικά.

  3. Θα έχω κάποια επιπλέον επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή;

    Όχι, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή. Δεν χρειάζεται να κάνεις καμία απολύτως αλλαγή στο μετρητή ή στο σύστημα ηλεκτροδότησης του σπιτιού ή της επιχείρησής σου.

  4. Για πόσο καιρό είναι υποχρεωμένος ο Προμηθευτής "Τελευταίου Καταφυγίου" να προμηθεύει πελάτες που δεν εκπροσωπούνται από άλλο Προμηθευτή;

    Ο Προμηθευτής "Τελευταίου Καταφυγίου" είναι υποχρεωμένος να προμηθεύει προσωρινά μόνο, ηλεκτρική ενέργεια στους πελάτες που δεν εκπροσωπούνται και για διάστημα που δεν ξεπερνά τους τρεις (3) μήνες. Στο διάστημα αυτό, οι εν λόγω πελάτες έχουν τη δυνατότητα να διαπραγματευτούν συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τον Προμηθευτή της επιλογής τους.

  5. Τι εννοούμε «έναντι» και τι «εκκαθαριστικό» λογαριασμό;

    Ο λογαριασμός χαρακτηρίζεται ανάλογα ως:

    ΕΝΑΝΤΙ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας γίνονται βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης σύμφωνα με το παρελθοντικό προφίλ κατανάλωσης που έχει καταγραφεί στο μετρητή.

    ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας γίνονται βάσει καταμετρούμενης κατανάλωσης πιστοποιημένης από τον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου.

  6. Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για εταιρείες ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ, ΙΚΕ;

    1. Αντίγραφο τελευταίου εκδοθέντος λογαριασμού (εκκαθαριστικού ή έναντι) Στην περίπτωση ύπαρξης προηγούμενων ανεξόφλητων ποσών ή έχουν παρέλθει οι 60 ημέρες (για το σύνολο του λογαριασμού), απαιτείται απόδειξη πληρωμής ή ενεργής ρύθμισης/διακανονισμού, των εν λόγω ποσών.

    Στις περιπτώσεις που στο λογαριασμό αναγράφεται ότι η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω πάγιας εντολής & εμφανίζει προηγούμενο ανεξόφλητο, η πάγια εντολή δεν έχει εκτελεστεί & απαιτείται αποδεικτικό πληρωμής ή ενεργής ρύθμισης/διακανονισμού, του εν λόγω ποσού.

    Σε περίπτωση νέας εγκατάστασης / κομμένης παροχής / νέου χρήστη, όπου δεν υπάρχει αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού, είναι απαραίτητο το επίσημο έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με αναγραφόμενα τα στοιχεία της παροχής ή εκτύπωση από την εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ ΥΔΕ (υπεύθυνη δήλωση εγκαταστάτη) ή συμβόλαιο σύνδεσης με ΔΕΔΔΗΕ, στις περιπτώσεις πρώτης ενεργοποίησης (αρχικής ηλεκτροδότησης). Εναλλακτικά μπορεί να γίνει δεκτή η «Υπεύθυνη Δήλωση» κομμένης παροχής με φωτογραφία του «ρολογιού», παροχής ηλεκτρικού ρεύματος. 

    2. Αντίγραφο ΑΔΤ Νόμιμου εκπροσώπου
     
    3. Ισχύον καταστατικό, συμπεριλαμβανομένου των όποιων ενδεχόμενων τροποποιήσεων. Εναλλακτικά προσκομίζουμε ανακοίνωση από ΓΕΜΗ ή αποδεικτικό καταχώρησης στο «Μητρώο κοινωνικής επιχειρηματικότητας» (για τις ΚΟΙΝΣΕΠ), στο οποίο αναφέρονται τα ονόματα των νόμιμων εκπροσώπων. Στην περίπτωση που η αίτηση/σύμβαση υπογράφεται από διαφορετικό πρόσωπο (από τον νόμιμο εκπρόσωπο), απαιτείται αντίγραφο της σχετικής εξουσιοδότησης. 

    4. Σε περίπτωση μη ενεργής / απενεργοποιημένης παροχής πρόσφατο Ε9 ή συμβόλαιο αγοροπωλησίας (Ιδιόχρηση) ή βεβαίωση μίσθωσης από taxis ή ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης επικυρωμένο από την αρμόδια ΔΟΥ. 

    Ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις να ζητηθούν και επιπρόσθετα δικαιολογητικά.

  7. Τι θα συμβεί στην υπηρεσία Nova Energy, αν διακόψω τη Nova Υπηρεσία μου (Internet, Τηλεφωνίας ή /και Τηλεόρασης);

    Η υπηρεσία Nova Energy διατηρεί τα προνομιακά τιμολογιακά χαρακτηριστικά της για 2 ολόκληρους μήνες, δίνοντας σου τη δυνατότητα να επανασυνδεθείς στη Nova υπηρεσία σου, ώστε να διατηρήσεις την καλύτερη πρόταση της αγοράς ηλεκτρική ενέργειας.
    Σε περίπτωση που δεν προχωρήσεις σε επανασύνδεση της Nova υπηρεσίας Internet, Τηλεφωνίας ή/και Τηλεόρασης, εφόσον πρόκειται για οικιακό τιμολόγιο, γίνεται μετάπτωση της υπηρεσίας Nova Energy στις υπηρεσίες Nova Energy Basic & Nova Energy Basic N. Για επαγγελματικό τιμολόγιο γίνεται μετάπτωση στις υπηρεσίες Nova Energy 1 Professional Basic & Nova Energy 2 Professional Basic

  8. Εφόσον είμαι στον Προμηθευτή "Τελευταίου Καταφυγίου", πότε έχω το δικαίωμα να επιλέξω τις υπηρεσίες Nova Energy;

    Οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια των τριών μηνών, που βρίσκεσαι στον Προμηθευτή "Τελευταίου Καταφυγίου", έχεις το δικαίωμα να υπογράψεις Σύμβαση Προμήθειας και να αποκτήσεις τις υπηρεσίες Nova Energy, χωρίς κανένα κόστος.

  9. Τί σημαίνει η χρέωση των Ρυθμιζόμενων Χρεώσεων σε λογαριασμούς Έναντι;

    Σύμφωνα με απόφαση της ΡΑΕ (Ο-69655 1/11/2017) οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις εφαρμόζονται πλέον και στους Έναντι λογαριασμούς. Μέχρι πρότινος, αυτές εφαρμόζονταν μόνο στους Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως οι χρεώσεις αυτές χρεώνονται διπλά. Αντίθετα, μοιράζονται ανάμεσα στους Έναντι κι Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, ώστε οι συνολικές χρεώσεις να είναι πιο κοντά από λογαριασμό σε λογαριασμό και να διευκολύνεται, έτσι, ο οικογενειακός σου προϋπολογισμός.

  10. Τι είναι η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

    Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία (Ν. 4483/65), είναι υποχρεωτικός ο επανέλεγχος των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων από αδειούχους εγκαταστάτες ηλεκτρολόγους, οι οποίοι και εκδίδουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που υποβάλλεται στο ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

    Ο επανέλεγχος διενεργείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, τα οποία ορίζονται στο άρθρο 5 της Απόφασης Φ.7.5/1816/88/27.02.04 του Υφυπουργού Ανάπτυξης που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 470/05.03.2004. 

  11. Τι θα γίνει με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή;

    Το ποσό της εγγύησης του προηγούμενου προμηθευτή επιστρέφεται με τον τελευταίο εκκαθαριστικό (τελικό) λογαριασμό που εκδίδεται.

  12. Εάν εξοφλούνται οι λογαριασμοί στην ημερομηνία λήξης τους (την τελευταία ημέρα προθεσμίας πληρωμής) σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα σημεία, θεωρείται εμπρόθεσμη η πληρωμή;

    Ναι, εφόσον έχουν εξοφληθεί έως και την ημερομηνία λήξης τους, θεωρείται εμπρόθεσμη η πληρωμή.

  13. Σε περίπτωση βλάβης που μπορώ να απευθυνθώ; Θα επιβαρυνθώ κάτι για την επίλυση του προβλήματος μου;

    Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνος για την αποκατάστασή της είναι ο αρμόδιος τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ, χωρίς επιβάρυνση. Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής ανεξαρτήτως προμηθευτή.

  14. Έχω Nova Yπηρεσία για το Σπίτι. Μπορώ να αποκτήσω επαγγελματική υπηρεσία Nova Energy;

    Βεβαίως. Είναι δυνατοί όλοι οι συνδυασμοί εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις απόκτησης υπηρεσιών Nova Energy.

  15. Τι είναι ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας;

    Ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας υποχρεούται να προμηθεύει μικρούς πελάτες σε όλη την ελληνική επικράτεια, εφόσον συντρέχει μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

    • οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες έχουν αδρανήσει σχετικά με το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής προμηθευτή
    • οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες αδυνατούν να βρουν προμηθευτή στην απελευθερωμένη αγορά με βάση τους υφιστάμενους εμπορικούς όρους

    Η μετάπτωση στην υπηρεσία καθολικής υπηρεσίας πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

  16. Τι είναι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;

    Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι ίδιες για όλους τους καταναλωτές, ανάλογα την κατηγορία τιμολογίου, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει. Αφορούν στις χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας (δηλαδή το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων) και είναι ίδιες για όλους τους παρόχους.

  17. Έχω ακίνητο που δεν χρησιμοποιείται. Υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από την καταβολή των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού;

    Βάσει του ν.3345/2005, ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, μπορούν να έχουν απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον ο ιδιοκτήτης ή ο νόμιμος εκπρόσωπος υποβάλει στο Δήμο υπεύθυνη δήλωση αλλά και σχετική βεβαίωση από το τοπικό γραφείο ΔΕΔΔΗΕ.

    Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να βρεις στην αντίστοιχη ιστοσελίδα. Διευκρινίζουμε ότι σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρησιμοποίηση του ακινήτου, επιβάλλεται ολόκληρο το σχετικό τέλος μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής.

  18. Που θα απευθυνθώ για τεχνικά θέματα σχετικά με την ηλεκτροδότηση του ακινήτου μου;

    Θα πρέπει να απευθυνθείς στο Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.). για θέματα που σχετίζονται με:

    • Αρχική Ηλεκτροδότηση
    • Επαύξηση/Μείωση Ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης
    • Μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή)
    • Ενοποίηση ή διαχωρισμός παροχών
    • Αποξήλωση παροχής
    • Φωτοβολταϊκά και άλλες ΑΠΕ

  19. Έχω Nova Yπηρεσία για την Επιχείρηση. Μπορώ να αποκτήσω οικιακή υπηρεσία Nova Energy;

    Βεβαίως. Είναι δυνατοί όλοι οι συνδυασμοί εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις απόκτησης υπηρεσιών Nova Energy.

  20. Τι είναι ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου;

    Ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου ορίζεται, με απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), ο Προμηθευτής με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ανά κατηγορία πελατών (σήμερα η ΔΕΗ). Ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου υποχρεούται να προμηθεύει πελάτες οι οποίοι δεν εκπροσωπούνται από προμηθευτή, λόγω υπαιτιότητας του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους ή εξαιτίας γεγονότων που εμπίπτουν στη σφαίρα επιρροής του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους. Η μετάπτωση στην υπηρεσία τελευταίου καταφυγίου πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

  21. Τι είναι οι Λοιπές χρεώσεις;

    Οι παρακάτω χρεώσεις επιβάλλονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει, συν εισπράττονται με τους λογαριασμούς κατανάλωσης και αποδίδονται στο κράτος: (α) Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης - ΕΦΚ (Ν. 2960/01). Ο ΕΦΚ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς , υπολογίζεται επί της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και υπόκειται σε ΦΠΑ (β) Ειδικό τέλος 5‰ - ΔΕΤΕ (Ν. 2093/1992). Το ΔΕΤΕ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, υπολογίζεται επί της αξίας του καταναλισκόμενου ρεύματος προσαυξημένης με τη χρέωση του ΕΦΚ. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ. (γ) Δημοτικά Τέλη –Δημοτικοί Φόροι – Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (Ν. 25/1975, Ν. 2130/1993). Η χρέωση των δημοτικών τελών (ΔΤ) του δημοτικού φόρου (ΔΦ) και του τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) χρεώνονται στους έναντι και εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και υπολογίζονται σύμφωνα με τα τετραγωνικά μέτρα του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου. (δ) ΕΡΤ (ΦΕΚ 44A/ 29.04.2015).

  22. Μπορώ να αποκτήσω υπηρεσίες Nova Energy χωρίς να είμαι συνδρομητής υπηρεσιών Nova;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy διατίθενται αποκλειστικά σε συνδρομητές υπηρεσιών Nova εξασφαλίζοντας σημαντικό και πραγματικό όφελος στον ετήσιο προϋπολογισμό.

  23. Ποια είναι Οριακή Τιμή Συστήματος (ΟΤΣ) για τις υπηρεσίες Nova Energy;

    Η κατώτατη μέση μηνιαία ΟΤΣ ορίζεται 35€ /MWh και η ανώτατη μέση μηνιαία ΟΤΣ ορίζεται 55€ /MWh. Ο προμηθευτής έχει τη δυνατότητα να εφαρμόσει τη ρήτρα προσαρμογής της Οριακής Τιμής Συστήματος του Ημερήσιου Προγραμματισμού, όπως αυτή δημοσιεύεται στην σελίδα του ΑΔΜΗΕ. Η ρήτρα ενεργοποιείται σε περίπτωση που η μέση μηνιαία ΟΤΣ είναι μικρότερη της τιμής των 35€ /MWh ή μεγαλύτερη από την τιμή των 55€ /MWh. Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και τον τρόπο υπολογισμού δείτε εδώ

  24. Στο σπίτι που μένω είμαι ενοικιαστής και ο λογαριασμός ηλεκτρικής ενέργειας δεν είναι στο όνομά μου. Μπορώ να αιτηθώ να αποκτήσω υπηρεσία Nova Energy;

    Ναι, μπορείς. Στη Σύμβαση Προμήθειας δηλώνεις υπεύθυνα ότι είσαι ο νόμιμος χρήστης του μετρητή στον οποίο αφορά η Σύμβαση. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να ζητηθεί το μισθωτήριο του ακινήτου.

  25. Πώς εμφανίζεται η έκπτωση στο λογαριασμό;

    Ως έκπτωση επί των χρεώσεων ηλεκτρικής ενέργειας (kWh και πάγιο).

  26. Πόσες υπηρεσίες Nova Energy μπορώ να αποκτήσω;

    Μπορείς να αποκτήσεις έως και 5 υπηρεσίες Nova Energy για κάθε ενεργή υπηρεσία Nova.

  27. Μπορώ να αιτηθώ για να αποκτήσω υπηρεσία Nova Energy αν είμαι σε καθεστώς ρύθμισης;

    Βεβαίως και μπορείς, αρκεί ο λογαριασμός να είναι ενήμερος ως προς τους όρους της ρύθμισης που έχεις κάνει.

  28. Πόση είναι η έκπτωση συνέπειας που θα λάβω;

    Η έκπτωση συνέπειας εξαρτάται από την υπηρεσία Nova Energy και εφαρμόζεται στο ανταγωνιστικό σκέλος επι των παγίων και της αξίας ενέργειας. Δες τις χρεώσεις εμπρόθεσμης πληρωμής στον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών για Οικιακούς πελάτες εδώ και για Επαγγελματικούς εδώ.

  29. Υπάρχει ελάχιστος χρόνος παραμονής στην υπηρεσία Nova Energy;

    Ο ελάχιστος χρόνος παραμονής των υπηρεσιών Nova Energy είναι 24 μήνες. Σε περίπτωση διακοπής της υπηρεσίας πριν τους 24 μήνες τίθεται σε ισχύ ο εκάστοτε πίνακας αναπόσβεστων τελών, ειδικά για τις υπηρεσίες Nova Energy και ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες υπηρεσίες Nova. Δες τον πίνακα αναπόσβεστων τελών στον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών για Οικιακούς πελάτες εδώ και για Επαγγελαμτικούς εδώ.

  30. Έχω «Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο». Μπορώ να αιτηθώ για υπηρεσία Nova Energy;

    Εφόσον είσαι δικαιούχος Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ) μπορείς και με τις υπηρεσίες Nova Energy να λαμβάνεις την έκπτωση ΚΟΤ. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ

  31. Θα λαμβάνω ένα κοινό λογαριασμό για τις υπηρεσίες Nova Energy και τις υπηρεσίες Nova Internet, Τηλεφωνίας ή/και Τηλεόρασης;

    Θα λαμβάνεις λογαριασμό για τις υπηρεσίες Nova Energy & ανεξάρτητο λογαριασμό για τις υπηρεσίες Τηλεφωνίας, Internet ή και Τηλεόρασης.

  32. Πώς μπορώ να αλλάξω Προμηθευτή Ηλεκτρικού Ρεύματος;

    Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή είναι πολύ απλή, και δεν απαιτείται καμία αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σου. Το μόνο που απαιτείται είναι να υπογράψεις τη Σύμβαση Προμήθειας Nova Energy, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (βλ. κατηγορία ερωτήσεων "Δικαιολογητικά") ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκεις.

  33. Γιατί να επιλέξω τις οικιακές υπηρεσίες Nova Energy;

    Γιατί σου εξασφαλίζουν πραγματικό και σημαντικό όφελος, σε σχέση με τις χρεώσεις του οικιακού τιμολογίου Nova Energy Γ1 και Γ1Ν και ξεκάθαρο τρόπο τιμολόγησης, χωρίς κρυφές χρεώσεις και καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης.

    Πιο συγκεκριμένα:

    • Έχεις έκπτωση από 34% έως 42%, στις ανταγωνιστικές χρεώσεις με την εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου
    • Ακόμα και αν ξεχάσεις να πληρώσεις στην ώρα σου το λογαριασμό, έχεις έκπτωση από 23% έως 30%
    • Ξεχνάς τα πάγια όταν η ημερήσια κατανάλωση σου ξεπερνά τις 2000 kWh/ 4μηνο
    • Απαλλάσσεσαι από την καταβολή Εγγύησης εφόσον δεν έχεις ανεξόφλητο υπόλοιπο ή επιλέξεις Πάγια Τραπεζική εντολή ως τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σου

    Επιπλέον, επωφελείσαι από μοναδικά προνόμια:

    • Μηνιαίους λογαριασμούς, για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
    • Άμεση και Ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, με την αξιοπιστία της Nova
    • Ανάλυση του ενεργειακού σου προφίλ, για να σου προτείνουμε την υπηρεσία που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες

    Οι εκπτώσεις ισχύουν για συνδρομητές υπηρεσιών Nova και για 24μηνη σύμβαση. Οι εκπτώσεις εφαρμόζονται στις ανταγωνιστικές χρεώσεις του οικιακού τιμολογίου Nova Energy Γ1.

    Δες εδώ τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών.

  34. Θα έχω διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή;

    Όχι, δε θα υπάρξει καμία διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία αλλαγής. Η επιχείρησή ή το σπίτι σου δεν μένουν ούτε λεπτό χωρίς ρεύμα, καθώς η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή είναι καθαρά εμπορική. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

  35. Τι είναι η έκπτωση συνέπειας;

    Πρόκειται για μια επιπλέον επιβράβευση για την εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου. Για τις υπηρεσίες Nova Energy παρέχεται έκπτωση στις Χρεώσεις Προμήθειας του λογαριασμού ρεύματος σε όλους τους συνεπείς πελάτες. Δες πως διαμορφώνονται οι χρεώσεις εμπρόθεσμης πληρωμής, στον τιμοκατάλογο κάθε υπηρεσίας.

    Δες εδώ τις υπηρεσίες για Οικιακούς πελάτες και για Επαγγελματικούς εδώ.

  36. Υπάρχει δέσμευση στην υπηρεσία μου Nova λόγω της υπηρεσίας Nova Energy;

    Οικιακές υπηρεσίες Nova:

    Η δέσμευση της υφιστάμενης Nova υπηρεσίας, ανανεώνεται μόνο την πρώτη φορά που συνδυάζεται με υπηρεσία Nova Energy κατά 24 μήνες (της πρώτης υπηρεσίας Nova υπό το ίδιο ΑΦΜ). Οποιαδήποτε επιπλέον υπηρεσία Nova Energy συνδυαστεί με την υπηρεσία Nova, δεν επιφέρει εκ νέου επαναδέσμευση της υπηρεσίας Nova. Σε υφιστάμενη παροχή δεν ανανεώνεται η δέσμευση της Nova υπηρεσίας.

    Επαγγελματικές υπηρεσίες Nova:

    Ανανέωση δέσμευσης ισχύει σε κάθε υπηρεσία Nova Professional την πρώτη φορά που συνδυάζεται με υπηρεσία Nova Energy ως ακολούθως:

    • Nova2play Professional Economy – 24μήνες
    • Nova2play Professional – 24μήνες

    Για όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες η δέσμευση είναι σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική πολιτική.

  37. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αλλαγής Προμηθευτή;

    Για την ολοκλήρωση αλλαγής Προμηθευτή απαιτείται περίπου μια εβδομάδα από την εκπνοή του δικαιώματος υπαναχώρησης. Το χρονικό διάστημα εξαρτάται από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ).

  38. Πώς & πότε αποδίδεται η έκπτωση συνέπειας;

    Η έκπτωση συνέπειας εφαρμόζεται στο σύνολο των ανταγωνιστικών χρεώσεων που αφορούν το 4μηνο. Η έκπτωση αποδίδεται στον εκκαθαριστικό λογαριασμό (1 φορά δηλαδή το 4μηνο), εκτός από την περίπτωση που ο πρώτος λογαριασμός που εκδίδεται μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας είναι εκκαθαριστικός. Σε αυτή την περίπτωση η έκπτωση αποδίδεται στον αμέσως επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.
    Για τις υπηρεσίες Nova Energy 2 Professional & Νova Energy 2 Professional Basic απαραίτητη προϋπόθεση για την απόδοση της εν λόγω έκπτωσης, είναι η συνέπεια εξόφλησης του συνολικού ποσού του προηγούμενου λογαριασμού, καθώς η εκκαθάριση γίνεται σε μηνιαία βάση και με την ίδια συχνότητα αποδίδεται και η έκπτωση συνέπειας σε κάθε λογαριασμό.

  39. Τι γίνεται με τη δέσμευση που έχω στον προηγούμενο προμηθευτή;

    Στην περίπτωση που θέλεις να αλλάξεις προμηθευτή πριν την συμπλήρωση της ελάχιστης παραμονής ενδέχεται να εφαρμοστούν αναπόσβεστα τέλη από τον προηγούμενο προμηθευτή. Μπορείς να ανατρέξεις στους Γενικούς ή Ειδικούς Όρους Προμήθειας της Σύμβασης που έχεις υπογράψει για να ενημερωθείς αναλυτικά με τις υποχρεώσεις σου.

  40. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να επωφεληθώ από την έκπτωση συνέπειας;

    Απαραίτητη προϋπόθεση για την απόδοση της εν λόγω έκπτωσης, είναι η συνέπεια εξόφλησης του συνολικού ποσού του λογαριασμού καθώς και τυχόν δόσεων διακανονισμού οφειλής, σε 4 συνεχόμενους κύκλους τιμολόγησης (3 έναντι και 1 εκκαθαριστικό λογαριασμό υπηρεσίας Ενέργειας).

    Για να θεωρηθείς συνεπής, δεν πρέπει να έχεις καθυστερήσει ούτε μια ημέρα από την ημερομηνία λήξης του εκάστοτε λογαριασμού, στην εξόφληση όλων των λογαριασμών, διαφορετικά η τιμολόγηση θα γίνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις εκπρόθεσμης πληρωμής που αναγράφονται στον τιμοκατάλογο της κάθε υπηρεσίας.

    Ειδικά, για την υπηρεσία “Nova Energy 2 Professional” απαραίτητη προϋπόθεση για την απόδοση της εν λόγω έκπτωσης, είναι η συνέπεια εξόφλησης του συνολικού ποσού του προηγούμενου λογαριασμού, καθώς η εκκαθάριση γίνεται σε μηνιαία βάση και με την ίδια συχνότητα αποδίδεται και η έκπτωση συνέπειας σε κάθε λογαριασμό

    Δες εδώ τις υπηρεσίες για Οικιακούς πελάτες και εδώ για Επαγγελματίες.

  41. Τι είναι η εγγύηση;

    Η εγγύηση αποτελεί μορφή εξασφάλισης της εταιρίας έναντι μελλοντικών οφειλών του καταναλωτή, που απορρέουν από την Σύμβαση Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας και εφαρμόζεται από όλους τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.

  42. Αν υπάρχει διακοπή ρεύματος στην περιοχή μου, θα έχω κι εγώ διακοπή ρεύματος;

    Επειδή το Δίκτυο είναι κοινό, η διακοπή επηρεάζει το σύνολο των καταναλωτών της περιοχής (άρα και εσάς) ανεξάρτητα της εταιρείας που έχεις επιλέξει για προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

  43. Πώς θα ενημερώνομαι για τις ενδείξεις του μετρητή μου;

    Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης Χαμηλής Τάσης (ΧΤ) και βάσει αυτών των μετρήσεων γίνεται η εκκαθάριση του λογαριασμού σου.

  44. Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης για νέα παροχή;

    Εφόσον ενδιαφέρεσαι για νέα παροχή, το ποσό της εγγύησης για τα οικιακά τιμολόγια ορίζεται στα 48€ για μονοφασική παροχή και στα 77€ για τριφασική παροχή.

    Δες εδώ την πολιτική εγγύησης για τα επαγγελματικά τιμολόγια.

  45. Κάθε πότε θα λαμβάνω το λογαριασμό Nova Energy;

    Η συχνότητα έκδοσης λογαριασμού είναι μηναία για όλα τα τιμολόγια Χαμηλής Τάσης (ΧΤ). Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να διαχειρίζεσαι καλύτερα τα έξοδά της οικίας ή της επιχείρησης σου. Ο εκκαθαριστικός λογαριασμός εκδίδεται σε τετραμηνιαία βάση.

  46. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να αποκτήσω τις υπηρεσίες Nova Energy;

    Να έχεις ενεργή υπηρεσία Nova
    Να έχεις παροχή χαμηλής τάσης εντός της γεωγραφικής κάλυψης
    Να συνδυάσεις υπηρεσίες Nova Energy με υπηρεσίες Nova Τηλεφωνίας, Internet, ή/και Τηλεόρασης, υπο το ίδιο ΑΦΜ
    Να επιλέξεις μια εκ των υπηρεσιών που είναι διαθέσιμες
    Να μην έχεις ληξιπρόθεσμες, μη ρυθμισμένες οφειλές

  47. Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης για τις υπηρεσίες Nova Energy και πότε χρεώνεται;

    Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις Πάγια Τραπεζική Εντολή ως τρόπο εξόφλησης λογαριασμού, και να μην καταβάλεις ποσό εγγύησης. Απαραίτητη προϋπόθεση, να διατηρήσεις την Πάγια Τραπεζική Εντολή και το διαθέσιμο υπόλοιπο στον τραπεζικό σου λογαριασμό να επαρκεί για την εξόφληση του λογαριασμού. Σε διαφορετική περίπτωση, το ποσό της εγγύησης χρεώνεται στον πρώτο λογαριασμό και είναι ίδιο με αυτό του υφιστάμενου προμηθευτή. Το ελάχιστο όριο για τις παροχές οικιακής χρήσης ορίζεται στα 15 € και για τις παροχές επαγγελματικής χρήσης στα 50 €.

  48. Ποιοι είναι οι Γενικοί Όροι Προμήθειας της Σύμβασης που θα πρέπει να υπογράψω για να αποκτήσω υπηρεσίες Nova Energy για την επιχείρηση ή και το σπίτι μου;


    Δες εδώ τους τους ισχύοντες Γενικούς Όρους της Σύμβασης Προμήθειας για τη Χαμηλή Τάση.

  49. Ποιες είναι οι Χρεώσεις Προμήθειας (Ανταγωνιστικό σκέλος) των υπηρεσιών Nova Energy;

    Μπορείς να ενημερωθείς για τις Χρεώσεις Προμήθειας των υπηρεσιών, στους τιμοκαταλόγους για Οικιακούς πελάτες και για Επαγγελματικούς αντίστοιχα.

  50. Πώς θα λαμβάνω το λογαριασμό Nova Energy;

    Μπορείς να λαμβάνεις το λογαριασμό σου με έντυπη μορφή μέσω φυσικού ταχυδρομείου και συμπληρωματικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) σε μορφή PDF.

  51. Πώς μπορώ να εξοφλήσω το λογαριασμό μου;

    Έχεις την ευελιξία να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους πληρωμής που σε εξυπηρετεί:
    1. Στα καταστήματα Nova (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
    2. Online μέσω του www.nova.gr (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
    3. Με ταχυπληρωμή στα ΕΛΤΑ
    4. Σε συνεργαζόμενες Τράπεζες
    i. Με Πάγια Τραπεζική Εντολή μέσω λογαριασμού σας στην Τράπεζα
    συνεργασίας σας
    ii.Με Πληρωμή στο ταμείο, Web Banking, Phone Banking στις συνεργαζόμενες
    Τράπεζες: Eurobank, Alpha Bank, ΕθνικήΤράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, HSBC, Attica Bank, Τράπεζα Πιερίας, Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα, Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών – Θεσσαλίας – Ηπείρου – Χανίων – Καρδίτσας – Έβρου – Δράμας

  52. Πότε ισχύει η νυχτερινή χρέωση στα οικιακά τιμολόγια;

    Για όσους έχουν και νυχτερινό μετρητή, και εκτός και αν αναγράφονται διαφορετικές ώρες στο ρολόι / λογαριασμό, η νυχτερινή χρέωση ισχύει:

    • Από 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου: 02:00 - 08:00 και 15:00 - 17:00 και
    • Από 1 Μαϊου έως 31 Οκτωβρίου: 23:00 - 07:00

  53. Τι χρεώσεις περιλαμβάνει ο λογαριασμός μου;

    Οι χρεώσεις σε όλους τους λογαριασμούς για όλους τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας αποτελούνται από i) Ανταγωνιστικό σκέλος (Χρεώσεις Προμήθειας) ii) Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις & iii) Λοιπές Χρεώσεις.

    • Ανταγωνιστικό σκέλος: αφορά τις χρεώσεις προμήθειας ρεύματος και υπολογίζονται επι της ενέργειας που έχει καταναλωθεί στο ανάλογο χρονικό διάστημα τιμολόγησης. Είναι οι χρεώσεις που μπορούν να διαμορφώσουν οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας και να διαφοροποιήσουν στις υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας. Δες εδώ τις χρεώσεις για τις Οικιακές υπηρεσίες Nova Energy και εδώ για τις Επαγγελματικές.
    • Ρυθμιζόμενες χρεώσεις: είναι ίδιες για όλους τους καταναλωτές, ανάλογα την κατηγορία τιμολογίου, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει και αφορούν στις χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας (δηλαδή το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων.
    • Λοιπές Χρεώσεις: Οι παρακάτω χρεώσεις επιβάλλονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει, συν εισπράττονται με τους λογαριασμούς κατανάλωσης και αποδίδονται στο κράτος:

    - Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης – ΕΦΚ (Ν. 2960/01). Ο ΕΦΚ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς , υπολογίζεται επί της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και υπόκειται σε ΦΠΑ.
    - Ειδικό τέλος 5‰ – ΔΕΤΕ (Ν. 2093/1992). Το ΔΕΤΕ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, υπολογίζεται επί της αξίας του καταναλισκόμενου ρεύματος προσαυξημένης με τη χρέωση του ΕΦΚ. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ.
    - Δημοτικά Τέλη – Δημοτικοί Φόροι – Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (Ν. 25/1975, Ν. 2130/1993). Η χρέωση των δημοτικών τελών (ΔΤ) του δημοτικού φόρου (ΔΦ) και του τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) χρεώνονται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και υπολογίζονται σύμφωνα με τα τετραγωνικά μέτρα του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου.
    - ΕΡΤ (ΦΕΚ 44A/ 29.04.2015).

  54. Είναι η Nova προμηθευτής Ηλεκτρικής Ενέργειας;

    Οι υπηρεσίες Nova Energy παρέχονται από τη Volton, σε συνεργασία με τη Nova, το μεγαλύτερο πάροχο συνδυαστικών υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στην Ελλάδα, αποκλειστικά για συνδρομητές υπηρεσιών Nova, καλύπτοντας μία ακόμα βασική οικιακή ανάγκη.

    Τώρα, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova έχουν την ευκαιρία να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού τους με σημαντικό όφελος! Χωρίς κρυφές χρεώσεις με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Nova!

  55. Γιατί να επιλέξω τις επαγγελματικές υπηρεσίες Nova Energy;

    H Nova εξασφαλίζει κατά αποκλειστικότητα για όλους τους συνδρομητές της πρόσβαση σε υπηρεσίες με ξεκάθαρη τιμολογιακή πολιτική με πραγματικό & διακριτό όφελος:

    • καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης
    • χωρίς κρυφές χρεώσεις
    • επιπλέον εκπτώσεις για όσους είναι εμπρόθεσμοι στην πληρωμή των λογαριασμών τους
    • απαλλαγή από την καταβολή Εγγύησης εφόσον δεν έχεις ανεξόφλητο υπόλοιπο ή επιλέξεις Πάγια Τραπεζική εντολή ως τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σου

    Επιπλέον, θα έχεις:

    • Μηνιαίο λογαριασμό, για τον καλύτερο προϋπολογισμό των εξόδων της επιχείρησή σας, την ευκολότερη διαχείριση και έγκαιρη πληρωμή του πάγιου εξόδου για την κατανάλωση ρεύματος
    • Άμεση και Ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, με την αξιοπιστία της Nova