5G
Merge Merge Merge Merge

H Nova και η Wind γίνονται ένα, για να απολαμβάνεις όλα όσα θέλεις

Γρήγορη και αξιόπιστη σύνδεση, απεριόριστα δεδομένα, ομιλία και μηνύματα, κορυφαία ψυχαγωγία, καλύτερες προσφορές, εξυπηρέτηση με κάθε τρόπο και όλα ψηφιακά!

Από τις 11 Ιανουαρίου, καλωσορίζουμε τη νέα, μεγαλύτερη Nova!

app

    Συχνές ερωτήσεις για συνδρομητές Nova


  1. E. Είμαι συνδρομητής Τηλεφωνίας/Internet/Τηλεόρασης. Ελπίζω πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές στον τιμοκατάλογο και στα προνόμια του προγράμματός μου.

    A.

    Φυσικά και δεν θα υπάρξουν! Το μηνιαίο πάγιο, οι παροχές του προγράμματος σου και οι όροι χρήσης της υπηρεσίας σου θα παραμείνουν ως έχουν.

    Σε ορισμένες υπηρεσίες, ενδέχεται να τροποποιηθεί η ονομασία του προγράμματος.

  2. E. Nova & Wind γίνονται ένα. Υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω;

    A. Nova & Wind γίνονται ένα, αλλά δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα! Απλά συνέχισε να απολαμβάνεις τις υπηρεσίες μας.

  3. E. Θέλω να διατηρήσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό.

    A. Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας! Διατηρείς τον αριθμό τηλεφώνου σου.

  4. E. Πρέπει να υπογράψω νέο συμβόλαιο;

    A. Όλες οι υπάρχουσες συμβάσεις είναι έγκυρες. Δεν χρειάζεται να υπογράψεις τίποτα!

  5. E. Θα αλλάξουν οι τοποθεσίες των καταστημάτων;

    A. Το δίκτυο καταστημάτων Nova & Wind ενώνεται κάτω από το σήμα της Nova. Ανυπομονούμε να σε δούμε σε ένα από τα 285 καταστήματα της αλυσίδας Nova!

  6. E. Τι θα γίνει με τον αριθμό Εξυπηρέτησης Πελατών;

    A.

    Από τις 11.01.2023, το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών αλλάζει.

    Για Εμπορικά θέματα:

     - Αν είσαι Ιδιώτης, κάλεσε στο 13800 (χρέωση 0,25€/κλήση από Κινητό ή Σταθερό Nova. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ και Τέλος Κινητής ή Σταθερής Τηλεφωνίας. Το Τέλος Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής)

     - Αν είσαι Επαγγελματίας/Επιχείρηση, κάλεσε στο 1277 (χωρίς χρέωση από Κινητό ή Σταθερό Nova)

    Για Τεχνική Υποστήριξη, κάλεσε χωρίς χρέωση στο 13700, από οποιοδήποτε Κινητό ή Σταθερό.

  7. E. Ποια επιλογή θα εμφανίζεται στο ebanking για πληρωμή λογαριασμού;

    A.

    Από τις 16.01.2023, στο ebanking θα υπάρχει μια νέα επιλογή για όλες τις υπηρεσίες, με την περιγραφή "Nova/ex-Wind (Κινητή, Σταθερή, TV)".

    Οι λογαριασμοί που εκδόθηκαν έως και τις 31.12.2022, δεν θα μπορούν να εξοφληθούν μέσω ebanking από 29.12.2022 έως και 16.01.2023.

  8. E. Έχω Πάγια Εντολή εξόφλησης. Ελπίζω να παραμένει σε ισχύ.

    A. Φυσικά! Η αυτόματη εξόφληση μέσω Πάγιας Τραπεζικής Εντολής ή Πιστωτικής κάρτας, παραμένει σε ισχύ και δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά σου.

  9. E. Τι θα γίνει με το Nova My Account;

    A.

    Το Nova My Account δεν θα είναι διαθέσιμο από 01.01.23 έως και 03.01.2023

    Από τις 04.01.2023 το Nova My Account ανανεώνεται και πλέον θα είναι διαθέσιμο και μέσω εφαρμογής σε κινητό ή tablet (Nova app). 

    Μετά τις 04.01.2023 λοιπόν, μπες στο app store της συσκευής σου, κάνε αναζήτηση με τη λέξη "Nova" και κατέβασε το νέο Nova app.

  10. E. Πώς θα συνδεθώ στο νέο Nova Αccount;

    A.

    Αν διαθέτεις ήδη ενεργό λογαριασμό στο Nova My Account:

     - Πραγματοποίησε είσοδο στο νέο Nova app ή Nova web εδώ, εισάγοντας το Όνομα και τον Κωδικό χρήστη που χρησιμοποιείς για να συνδέεσαι στο Nova My Account. Εναλλακτικά, αντί για κωδικούς πρόσβασης εισήγαγε τον αριθμό του Σταθερού που διαθέτεις στην εταιρεία, για να λάβεις έναν προσωρινό κωδικό πρόσβασης (OTP) στο κινητό επικοινωνίας. 

    Αν δεν διαθέτεις Nova My Account:

     - Κάνε εγγραφή στο νέο Nova app/web εδώ ορίζοντας από την αρχή το Όνομα και τον Κωδικό χρήστη που επιθυμείς

     - Πραγματοποίησε είσοδο στο νέο Nova app ή Nova web για να έχεις τον έλεγχο του σπιτιού ή της επιχείρησής σου, κάθε στιγμή!

  11. E. Θέλω να γνωρίζω τα στοιχεία της νέας Nova από τον Ιανουάριο του 2023

    A.

    Τα στοιχεία της νέας εταιρείας είναι τα ακόλουθα:

    - Επωνυμία: Nova Telecommunications & Media Μονοπρόσωπη ΑΕ.

    - Έδρα:  Λ. Αθηνών 106, 104 42 Αθήνα

    - ΑΦΜ: 099936189

  12. E. Τι θα συμβεί με τα προσωπικά μου δεδομένα;

    A. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας των συνδρομητών, των χρηστών των υπηρεσιών και των ιστοσελίδων.  Για τον λόγο αυτό ακολουθούμε με αυστηρότητα την παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων τηρώντας απαρέγκλιτα το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

  13. E. Θέλω να λαμβάνω το λογαριασμό μου με τον ίδιο τρόπο, όπως και σήμερα

    A.

    Ο λογαριασμός θα συνεχίσει να αποστέλλεται με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν. Η αποστολή των λογαριασμών θα γίνεται σε μηνιαία βάση για όλες τις υπηρεσίες, περιλαμβάνοντας το πάγιο του τρέχοντος μήνα.

    Η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού ενδέχεται να μετατεθεί νωρίτερα, για να συμπίπτει με την ημερομηνία έναρξης παροχής υπηρεσιών χωρίς να αλλάξει κάτι στο πάγιο σου.

    Για την εξυπηρέτησή σου, ο λογαριασμός θα διαθέτει νέα, βελτιωμένη εμφάνιση, κάνοντας εύκολη την ανάγνωσή του και την εύρεση των πληροφοριών που χρειάζεσαι.

  14. E. Θα αλλάξει κάτι στον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού;

    A.

    Ο τρόπος πληρωμής των λογαριασμών δεν αλλάζει και γίνεται ακόμα πιο εύκολος, καθώς:

    - από την 01.01.2023 ο νέος λογαριασμός θα διαθέτει κωδικό ενιαίας συναλλαγής πληρωμών (RF), ο οποίος θα επιτρέπει την άμεση εμφάνιση των πληρωμών, σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.

    - από τον Ιανουάριο του 2023 διευρύνονται τα σημεία πληρωμής, καθώς το δίκτυο καταστημάτων Nova & Wind ενώνεται κάτω από το σήμα της Nova. Έτσι θα μπορείς να εξοφλείς στα 285 καταστήματα του νέου δικτύου Nova, στα καταστήματα Public, στα ΕΛΤΑ και στα πρακτορεία ΟΠΑΠ με το σήμα TORA. 

    Μόνο για το χρονικό διάστημα από 29.12.2022 έως και 16.01.2023, η πληρωμή λογαριασμών Nova, με ημερομηνία έκδοσης ως 31.12 (χωρίς κωδικό RF), δεν θα είναι εφικτή μέσω των Τραπεζών (ebanking, Ταμεία, ΑΤΜ),  στα ΕΛΤΑ και στα πρακτορεία ΟΠΑΠ.

    Συχνές ερωτήσεις για συνδρομητές Wind

  1. E. Nova & Wind γίνονται ένα. Υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω;

    A. Nova & Wind γίνονται ένα, αλλά δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα! Απλά συνέχισε να απολαμβάνεις τις υπηρεσίες μας.

  2. E. Είμαι συνδρομητής Τηλεφωνίας/Internet/Τηλεόρασης. Ελπίζω πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές στον τιμοκατάλογο και στα προνόμια του προγράμματός μου.

    A.

    Φυσικά και δεν θα υπάρξουν! Το μηνιαίο πάγιο, οι παροχές του προγράμματος σου και οι όροι χρήσης της υπηρεσίας σου θα παραμείνουν ως έχουν.

    Σε ορισμένες υπηρεσίες, ενδέχεται να τροποποιηθεί η ονομασία του προγράμματος.

  3. E. Θέλω να διατηρήσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό.

    A. Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας! Διατηρείς τον αριθμό τηλεφώνου σου.

  4. E. Πρέπει να υπογράψω νέο συμβόλαιο;

    A. Όλες οι υπάρχουσες συμβάσεις είναι έγκυρες. Δεν χρειάζεται να υπογράψεις τίποτα!

  5. E. Θα αλλάξουν οι τοποθεσίες των καταστημάτων;

    A. Το δίκτυο καταστημάτων Nova & Wind ενώνεται κάτω από το σήμα της Nova. Ανυπομονούμε να σε δούμε σε ένα από τα 285 καταστήματα της αλυσίδας Nova!

  6. E. Έχω Πάγια Εντολή εξόφλησης. Ελπίζω να παραμένει σε ισχύ.

    A. Φυσικά! Η αυτόματη εξόφληση μέσω Πάγιας Τραπεζικής Εντολής ή Πιστωτικής κάρτας, παραμένει σε ισχύ και δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά σου.

  7. E. Θέλω να γνωρίζω τα στοιχεία της νέας Nova από τον Ιανουάριο του 2023

    A.

    Τα στοιχεία της νέας εταιρείας είναι τα ακόλουθα:

    - Επωνυμία: Nova Telecommunications & Media Μονοπρόσωπη ΑΕ.

    - Έδρα:  Λ. Αθηνών 106, 104 42 Αθήνα

    - ΑΦΜ: 099936189

  8. E. Τι θα συμβεί με τα προσωπικά μου δεδομένα;

    A. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας των συνδρομητών, των χρηστών των υπηρεσιών και των ιστοσελίδων.  Για τον λόγο αυτό ακολουθούμε με αυστηρότητα την παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων τηρώντας απαρέγκλιτα το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

  9. E. Είμαι συνδρομητής καρτοκινητής. Αλλάζει κάτι στην υπηρεσία μου;

    A.

    Ο τιμοκατάλογος και οι όροι χρήσης της υπηρεσίας σου δεν αλλάζουν.

    Τα πακέτα που προσφέρουν χρόνο ομιλίας και SMS προς Wind/Q, θα προσφέρουν πλέον χρόνο ομιλίας και SMS προς Nova/Q.

  10. E. Ελπίζω να μην χρειάζεται αλλαγή κάρτας SIM

    A. Δεν χρειάζεται καμία αλλαγή! Η SIM θα συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν.

  11. E. Θα αλλάξει το όνομα του δικτύου που εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού μου;

    A.

    Το όνομα δικτύου Κινητής θα αλλάξει και από Wind θα γίνει Nova.

    Η αλλαγή θα ολοκληρωθεί στις 11.1.2023.

    Αν μετά τις 11.1.23, το σήμα της Nova δεν εμφανίζεται στο κινητό/tablet σου, κάνε επανεκκίνηση στη συσκευή και αν εξακολουθεί να μην εμφανίζεται, έλα σε ένα κατάστημα του Δικτύου Nova για να πάρεις δωρεάν μια νέα κάρτα SIM. 

    Στους πελάτες καρτοκινητής Q θα συνεχίσει να εμφανίζεται το σήμα της Q που εμφανίζεται και σήμερα.

  12. E. Τι θα γίνει με τον αριθμό Εξυπηρέτησης Πελατών;

    A.

    Το τηλέφωνο επικοινωνίας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, παραμένει ίδιο.

     Για Εμπορικά θέματα:

     - Αν είσαι Ιδιώτης, κάλεσε στο 13800 (χρέωση 0,25€/κλήση από Κινητό ή Σταθερό Nova. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ και Τέλος Κινητής ή Σταθερής Τηλεφωνίας. Το Τέλος Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής)

     - Αν είσαι Επαγγελματίας/Επιχείρηση, κάλεσε στο 1277 (χωρίς χρέωση από Κινητό ή Σταθερό Nova) 

    Για Τεχνική Υποστήριξη, κάλεσε χωρίς χρέωση στο 13700, από οποιοδήποτε Κινητό ή Σταθερό.

  13. E. Πώς θα συνδεθώ στο νέο Nova Account;

    A.

    Αν διαθέτεις ήδη λογαριασμό myWIND:

     - Πραγματοποίησε είσοδο στο νέο Nova app ή Nova web εδώ, εισάγοντας το Όνομα και τον Κωδικό χρήστη που χρησιμοποιείς για να συνδέεσαι στο myWIND. Εναλλακτικά, αντί για κωδικούς πρόσβασης εισήγαγε τον αριθμό του Σταθερού ή Κινητού συμβολαίου που διαθέτεις στην εταιρεία, για να λάβεις έναν προσωρινό κωδικό πρόσβασης (OTP) στο κινητό επικοινωνίας. 

    Αν δεν διαθέτεις myWIND:

     - Κάνε εγγραφή στο νέο Nova app/web εδώ, ορίζοντας από την αρχή το Όνομα και τον Κωδικό χρήστη που επιθυμείς

     - Πραγματοποίησε είσοδο στο νέο Nova App ή Nova web για να έχεις τον έλεγχο του σπιτιού ή της επιχείρησής σου, κάθε στιγμή!

  14. E. Τι θα γίνει με τις εφαρμογές myF2G και Q;

    A. Θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το myF2G και το myQ, χωρίς να αλλάξει κάτι στο τρόπο που ανανεώνεις ή ενεργοποιείς πακέτα και υπηρεσίες.

  15. E. Έχω Wind Vision. Θα μπορώ να έχω και EON TV;

    A.

    Η υπηρεσία Wind Vision καταργείται στις 31.12.2022 και δεν θα είναι εφικτή η θέαση περιεχομένου.

    Οι συνδρομητές Wind Vision μπορούν να μεταβούν στην υπηρεσία EON TV, καλώντας στο 13800 ή πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα του Δικτύου Nova & Wind, για να ενημερωθούν για τις μοναδικές προσφορές.

    Μετά την κατάργηση της υπηρεσίας, δεν απαιτείται επιστροφή του εξοπλισμού, ενώ από την 01.01.2023 σταματά και η χρέωση της υπηρεσίας. Αυτό σημαίνει ότι ο λογαριασμός Ιανουαρίου θα περιλαμβάνει αναλογική πίστωση παγίου για τις ημέρες που η υπηρεσία Wind Vision δεν χρησιμοποιήθηκε.

  16. E. Αν μεταβώ στην EON TV μπορώ να συνεχίσω να πληρώνω το Netflix μέσα από το λογαριασμό μου;

    A. Tο Netflix δεν θα είναι διαθέσιμο μέσω του ΕΟΝ TV ενώ σε περίπτωση που ο λογαριασμός Netflix εξοφλείται μέσω του λογαριασμού για το Wind Vision θα πρέπει να γίνει επιλογή διαφορετικής μεθόδου πληρωμής μέσα από το site του Netflix.

  17. E. Είμαι επαγγελματίας / στέλεχος επιχείρησης. Ελπίζω οι υπηρεσίες μου να παραμείνουν ίδιες.

    A.

    Από την 01.01.2023, για τα επαγγελματικά προγράμματα κινητής, δεν θα είναι εφικτή η δυνατότητα αγοράς πρόσθετων πακέτων, η ενημέρωση υπολοίπου και η τροποποίηση της υπηρεσίας ανώτατου ύψους λογαριασμού, μέσω του ηχογραφημένου μενού υπηρεσιών στο 1268.

    Συγκεκριμένα, μπορείς να αυξάνεις το ανώτατο όριο λογαριασμού κατά 25€, ανά πάσα στιγμή, στέλνοντας δωρεάν SMS στο 1279, με τη χρήση του κωδικού ΕΧΤ, να ενημερώνεσαι για το υπόλοιπό σου και να αγοράζεις πρόσθετα πακέτα, άμεσα και εύκολα, μέσα από το Nova app και Nova web ή μέσω της Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 1277.

  18. E. Θα αλλάξει κάτι στον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού;

    A.

    Ο τρόπος πληρωμής των λογαριασμών δεν αλλάζει και γίνεται ακόμα πιο εύκολος, καθώς από τον Ιανουάριο του 2023 διευρύνονται τα σημεία πληρωμής και το δίκτυο καταστημάτων Nova & Wind ενώνεται κάτω από το σήμα της Nova.

    Έτσι θα μπορείς να εξοφλείς στα 285 καταστήματα του νέου δικτύου Nova, στα καταστήματα Public, στα ΕΛΤΑ και στα πρακτορεία ΟΠΑΠ με το σήμα TORA.

  19. E. Ποιά επιλογή θα εμφανίζεται στο ebanking για πληρωμή λογαριασμού;

    A.

    Από τις 09.01.2023, στο ebanking θα υπάρχει μια νέα επιλογή για όλες τις υπηρεσίες, με την περιγραφή "Nova/ex-Wind (Κινητή, Σταθερή, TV)".

    Αν στο ebanking της συνεργαζόμενης Τράπεζας εξακολουθεί να εμφανίζεται η επιλογή "Wind", εξόφλησε το λογαριασμό σου κανονικά.

  20. E. Τι θα γίνει με το My WIND;

    A.

    Από τις 04.01.2023 το myWIND αλλάζει και γίνεται Nova!

    Αν διαθέτεις την εφαρμογή myWIND, μπες στο app store της συσκευής σου μετά τις 04.01.2023 και κάνε update. Διαφορετικά κάνε αναζήτηση με τη λέξη "Nova" και κατέβασε το νέο Nova app εδώ.

     

    Συχνές ερωτήσεις για συνδρομητές Nova & Wind

  1. E. Nova & Wind γίνονται ένα. Υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω;

    A. Nova & Wind γίνονται ένα, αλλά δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα! Απλά συνέχισε να απολαμβάνεις τις υπηρεσίες μας.

  2. E. Πρέπει να υπογράψω νέο συμβόλαιο;

    A. Όλες οι υπάρχουσες συμβάσεις είναι έγκυρες. Δεν χρειάζεται να υπογράψεις τίποτα!

  3. E. Θα αλλάξουν οι τοποθεσίες των καταστημάτων;

    A. Το δίκτυο καταστημάτων Nova & Wind ενώνεται κάτω από το σήμα της Nova. Ανυπομονούμε να σε δούμε σε ένα από τα 285 καταστήματα της αλυσίδας Nova!

  4. E. Έχω Πάγια Εντολή εξόφλησης. Ελπίζω να παραμένει σε ισχύ.

    A. Φυσικά! Η αυτόματη εξόφληση μέσω Πάγιας Τραπεζικής Εντολής ή Πιστωτικής κάρτας, παραμένει σε ισχύ και δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά σου.

  5. E. Θέλω να γνωρίζω τα στοιχεία της νέας Nova από τον Ιανουάριο του 2023

    A.

    Τα στοιχεία της νέας εταιρείας είναι τα ακόλουθα:

    - Επωνυμία: Nova Telecommunications & Media Μονοπρόσωπη ΑΕ.

    - Έδρα:  Λ. Αθηνών 106, 104 42 Αθήνα

    - ΑΦΜ: 099936189

  6. E. Θέλω να λαμβάνω το λογαριασμό μου με τον ίδιο τρόπο, όπως και σήμερα

    A.

    Φυσικά! Ο λογαριασμός κάθε υπηρεσίας θα συνεχίσει να αποστέλλεται με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν και θα έχει το λογότυπο Nova.

    Η αποστολή των λογαριασμών θα γίνεται σε μηνιαία βάση για όλες τις υπηρεσίες, περιλαμβάνοντας το πάγιο του τρέχοντος μήνα ανά υπηρεσία.

    Η εμφάνιση των λογαριασμών θα είναι κοινή, για όλες τις υπηρεσίες.

    Στις υπηρεσίες Nova, η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού ενδέχεται να μετατεθεί νωρίτερα, για να συμπίπτει με την ημερομηνία έναρξης παροχής υπηρεσιών χωρίς να αλλάξει κάτι στο πάγιο σου.

    Αν επιθυμείς να λαμβάνεις ένα ενιαίο λογαριασμό για όλες τις υπηρεσίες, η δυνατότητα αυτή θα είναι διαθέσιμη μετά τις 04.01.2023, σε όλο το ενοποιημένο δίκτυο καταστημάτων Nova.

  7. E. Θα αλλάξει κάτι στον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού;

    A.

    Ο τρόπος πληρωμής των λογαριασμών δεν αλλάζει και γίνεται ακόμα πιο εύκολος, καθώς:

     - από την 01.01.2023 όλοι οι λογαριασμοί, Nova & Wind, θα διαθέτουν κωδικό ενιαίας συναλλαγής πληρωμών (RF), ο οποίος θα επιτρέπει την άμεση εμφάνιση των πληρωμών, σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.

     - από τον Ιανουάριο του 2023 διευρύνονται τα σημεία πληρωμής, καθώς το δίκτυο καταστημάτων Nova & Wind ενώνεται κάτω από το σήμα της Nova. Έτσι θα μπορείς να εξοφλείς στα 285 καταστήματα του νέου δικτύου Nova, στα καταστήματα Public, στα ΕΛΤΑ και στα πρακτορεία ΟΠΑΠ με το σήμα TORA.

    Μόνο για το χρονικό διάστημα από 29.12.2022 έως και 16.01.2023, η πληρωμή λογαριασμών Nova, με ημερομηνία έκδοσης ως 31.12 (χωρίς κωδικό RF), δεν θα είναι εφικτή μέσω των Τραπεζών (ebanking, Ταμεία, ΑΤΜ),  στα ΕΛΤA και στα πρακτορεία ΟΠΑΠ. 

    Επίσης θα μπορείς να πληρώνεις τον λογαριαμό σου και ηλεκτρονικά μέσω του νέου Nova app ή Nova web εδώ ή χωρίς να συνδεθείς εδώ.

  8. E. Τι θα συμβεί με τα προσωπικά μου δεδομένα;

    A. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας των συνδρομητών, των χρηστών των υπηρεσιών και των ιστοσελίδων.  Για τον λόγο αυτό ακολουθούμε με αυστηρότητα την παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων τηρώντας απαρέγκλιτα το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

  9. E. Θέλω να διατηρήσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό.

    A. Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας! Διατηρείς τον αριθμό τηλεφώνου σου.

  10. E. Τι θα γίνει με τον αριθμό Εξυπηρέτησης Πελατών;

    A.

    Από τις 11.01.2023, το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών γίνεται ενιαίο και για τις 2 εταιρείες.

    Για Εμπορικά θέματα:

     - Αν είσαι Ιδιώτης, κάλεσε στο 13800 (χρέωση 0,25€/κλήση από Κινητό ή Σταθερό Nova. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ και Τέλος Κινητής ή Σταθερής Τηλεφωνίας. Το Τέλος Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής)

     - Αν είσαι Επαγγελματίας/Επιχείρηση, κάλεσε στο 1277 (χωρίς χρέωση από Κινητό ή Σταθερό Nova) 

    Για Τεχνική Υποστήριξη, κάλεσε χωρίς χρέωση στο 13700, από οποιοδήποτε Κινητό ή Σταθερό.

  11. E. Έχω Wind Vision. Θα μπορώ να έχω και EON TV;

    A.

    Η υπηρεσία Wind Vision καταργείται στις 31.12.2022 και δεν θα είναι εφικτή η θέαση περιεχομένου.

    Οι συνδρομητές Wind Vision μπορούν να μεταβούν στην υπηρεσία EON TV, καλώντας στο 13800 ή πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα του Δικτύου Nova & Wind, για να ενημερωθούν για τις μοναδικές προσφορές.

    Μετά την κατάργηση της υπηρεσίας, δεν απαιτείται επιστροφή του εξοπλισμού, ενώ από την 01.01.2023 σταματά και η χρέωση της υπηρεσίας. Αυτό σημαίνει ότι ο λογαριασμός Ιανουαρίου θα περιλαμβάνει αναλογική πίστωση παγίου για τις ημέρες που η υπηρεσία Wind Vision δεν χρησιμοποιήθηκε.

  12. E. Αν μεταβώ στην EON TV μπορώ να συνεχίσω να πληρώνω το Netflix μέσα από το λογαριασμό μου;

    A. Tο Netflix δεν θα είναι διαθέσιμο μέσω του ΕΟΝ TV ενώ σε περίπτωση που ο λογαριασμός Netflix εξοφλείται μέσω του λογαριασμού για το Wind Vision θα πρέπει να γίνει επιλογή διαφορετικής μεθόδου πληρωμής μέσα από το site του Netflix.

  13. E. Είμαι επαγγελματίας / στέλεχος επιχείρησης. Ελπίζω οι υπηρεσίες μου να παραμείνουν ίδιες.

    A.

    Από την 01.01.2023, για τα επαγγελματικά προγράμματα κινητής, δεν θα είναι εφικτή η δυνατότητα αγοράς πρόσθετων πακέτων, η ενημέρωση υπολοίπου και η τροποποίηση της υπηρεσίας ανώτατου ύψους λογαριασμού, μέσω του ηχογραφημένου μενού υπηρεσιών στο 1268.

    Συγκεκριμένα, μπορείς να αυξάνεις το ανώτατο όριο λογαριασμού κατά 25€, ανά πάσα στιγμή, στέλνοντας δωρεάν SMS στο 1279, με τη χρήση του κωδικού ΕΧΤ, να ενημερώνεσαι για το υπόλοιπό σου και να αγοράζεις πρόσθετα πακέτα, άμεσα και εύκολα, μέσα από το Nova app και Nova web ή μέσω της Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών στο 1277.

  14. E. Ελπίζω να μην χρειάζεται αλλαγή κάρτας SIM

    A. Δεν χρειάζεται καμία αλλαγή! Η SIM θα συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν.

  15. E. Θα αλλάξει το όνομα του δικτύου που εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού μου;

    A.

    Το όνομα δικτύου Κινητής θα αλλάξει και από Wind θα γίνει Nova.

    Η αλλαγή θα ολοκληρωθεί στις 11.1.2023.

    Αν μετά τις 11.1.23, το σήμα της Nova δεν εμφανίζεται στο κινητό/tablet σου, κάνε επανεκκίνηση στη συσκευή και αν εξακολουθεί να μην εμφανίζεται, έλα σε ένα κατάστημα του Δικτύου Nova για να πάρεις δωρεάν μια νέα κάρτα SIM. 

    Στους πελάτες καρτοκινητής Q θα συνεχίσει να εμφανίζεται το σήμα της Q που εμφανίζεται και σήμερα.

  16. E. Τι θα γίνει με τις εφαρμογές myF2G και Q;

    A. Θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το myF2G και το myQ, χωρίς να αλλάξει κάτι στο τρόπο που ανανεώνεις ή ενεργοποιείς πακέτα και υπηρεσίες.

  17. E. Θα αλλάξει κάτι στον τρόπο λήψης του λογαριασμού;

    A.

    Ο λογαριασμός κάθε υπηρεσίας θα συνεχίσει να αποστέλλεται με τον ίδιο τρόπο όπως και πριν και θα έχει το λογότυπο Nova.

    Η  αποστολή των λογαριασμών θα γίνεται σε μηνιαία βάση για όλες τις υπηρεσίες, περιλαμβάνοντας το πάγιο του τρέχοντος μήνα ανά υπηρεσία.

    Η εμφάνιση των λογαριασμών θα είναι κοινή, για όλες τις υπηρεσίες.

    Αν επιθυμείς να λαμβάνεις ένα ενιαίο λογαριασμό για όλες τις υπηρεσίες, η δυνατότητα αυτή θα είναι διαθέσιμη μετά τις 04.01.2023, σε όλο το ενοποιημένο δίκτυο καταστημάτων Nova. 

  18. E. Είμαι συνδρομητής καρτοκινητής. Αλλάζει κάτι στην υπηρεσία μου;

    A.

    Ο τιμοκατάλογος και οι όροι χρήσης της υπηρεσίας σου δεν αλλάζουν.

    Τα πακέτα που προσφέρουν χρόνο ομιλίας και SMS προς Wind/Q, θα προσφέρουν πλέον χρόνο ομιλίας και SMS προς Nova/Q.

  19. E. Ποιά επιλογή θα εμφανίζεται στο ebanking για πληρωμή λογαριασμού;

    A.

    Από τις 09.01.2023, στο ebanking θα υπάρχει μια νέα επιλογή για όλες τις υπηρεσίες, με την περιγραφή "Nova/ex-Wind (Κινητή, Σταθερή, TV)".

    Αν στο ebanking της συνεργαζόμενης Τράπεζας εξακολουθεί να εμφανίζεται η επιλογή "Wind", εξόφλησε το λογαριασμό σου κανονικά. 

    Οι λογαριασμοί που εκδόθηκαν έως και τις 31.12.2022, δεν θα μπορούν να εξοφληθούν μέσω ebanking από 29.12.2022 έως και 16.01.2023.

  20. E. Τι θα γίνει με το Nova My Account και το My WIND;

    A.

    Το Nova My Account δεν θα είναι διαθέσιμο από 01.01.2023 έως και 03.01.2023.

    Από τις 04.01.2023, θα είναι διαθέσιμο το νέο Nova app, σε κινητό ή tablet & το νέο Nova web, μέσω browser, για να μπορείς να διαχειρίζεσαι όλες τις υπηρεσίες σου σε μια εφαρμογή.

    Αν διαθέτεις την εφαρμογή myWind, μπες στο app store της συσκευής σου μετά τις 04.01.2023 και κάνε update.

    Διαφορετικά κάνε αναζήτηση με τη λέξη "Nova" και κατέβασε το νέο Nova app.

     

ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ;