5G

NOVA

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

1. Eισαγωγή

 

1.1 Αρχική Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

 

H συμμόρφωση της εταιρείας με την επωνυμία «NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ EΤΑΙΡΕΙΑ» και διακριτικό τίτλο «NOVA Μ.Α.Ε.» (εφεξής χάριν συντομίας «NOVA» ή «Εταιρεία») με έδρα την Λεωφόρο Αθηνών 106, ΤΚ,10442, ΑΦΜ 099936189, ΔΥΟ ΦΑΕ Αθηνών προς το νομικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων συνιστά βασική προτεραιότητα της.

 

Για το σκοπό αυτό η NOVA έχει σχεδιάσει και θέσει σε εφαρμογή την παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών, η οποία περιλαμβάνει τους βασικούς κανόνες για τη διασφάλιση της σύννομης επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων της κατηγορίας αυτής των υποκειμένων, σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

 

Τα προσωπικά δεδομένα συλλέγονται, διατηρούνται και υποβάλλονται σε επεξεργασία από τη NOVA για τον απαραιτήτως αναγκαίο χρόνο, για καθορισμένους, ρητούς και νόμιμους σκοπούς επεξεργασίας που στηρίζονται στις προβλεπόμενες νομικές βάσεις, τηρουμένων των αρχών επεξεργασίας τους. Τυγχάνουν δε, σύννομης και θεμιτής επεξεργασίας, η οποία εδράζεται σε συγκεκριμένη κάθε φορά νομιμοποιητική βάση, με διαφανή τρόπο σύμφωνα πάντα με το ισχύον νομικό πλαίσιο και κατά τρόπο που εγγυάται την ενδεδειγμένη ασφάλεια αυτών. Τα δεδομένα αυτά είναι κάθε φορά κατάλληλα, συναφή, πρόσφορα και όχι περισσότερα από όσα απαιτούνται εν όψει των τιθέμενων κάθε φορά σκοπών, είναι δε ακριβή και, εφόσον χρειάζεται, υποβάλλονται σε ενημέρωση.

 

1.2 Αντικείμενο της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

 

Η παρούσα Πολιτική αποσκοπεί στην υλοποίηση της λήψης και εφαρμογής των κατάλληλων μέτρων ώστε να διασφαλίζεται, να γνωστοποιείται και να αποδεικνύεται η συμμόρφωση της NOVA με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών της (υφιστάμενων, υποψήφιων και συνδρομητών που έχουν αποχωρήσει και των οποίων τα προσωπικά δεδομένα η Εταιρεία οφείλει να διατηρεί υπό προϋποθέσεις).

 

Συνιστά βασική δέσμευση και κεντρικό άξονα της φιλοσοφίας της NOVA η διαφανής επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών προκειμένου να παρέχεται σε αυτούς ενημέρωση σχετικά με:

 

  • τη νομική βάση και τους σκοπούς συλλογής, διατήρησης και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων τους,
  • τον τρόπο και την πηγή συλλογής, επεξεργασίας και διατήρησης των προσωπικών δεδομένων τους,
  • τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών των προσωπικών δεδομένων τους,
  • την ύπαρξη δικαιωμάτων τους,
  • τον τρόπο διευκόλυνσης στην άσκηση των δικαιωμάτων τους,
  • τον τρόπο επικοινωνίας μας αναφορικά με τα δικαιώματά τους,
  • την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους.

 

Η παρούσα Πολιτική περιλαμβάνει τους γενικούς κανόνες, με βάση τους οποίους η NOVA προβαίνει σε τυχόν συλλογή, διατήρηση και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών της και διασφαλίζει όλες τις απαιτούμενες βασικές αρχές επεξεργασίας αυτών.

 

Ως προς τη διασφάλιση της τήρησης των βασικών αρχών που διέπουν την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, η παρούσα Πολιτική συμπληρώνεται από τις επιμέρους Πολιτικές και διαδικασίες της Εταιρείας, όπως για παράδειγμα, ιδίως, την Πολιτική Διατήρησης και Διαγραφής προσωπικών δεδομένων και την Πολιτική Ασφαλείας, οι οποίες και περιέχουν ειδικότερους κανόνες για την διασφάλιση των βασικών αρχών στις οποίες αφορούν και συμπληρώνουν ή υπερισχύουν των γενικών κανόνων της παρούσας Πολιτικής. Διευκρινίζεται ότι η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί και να αναπροσαρμόζει την παρούσα Πολιτική, όπως και τις επιμέρους Πολιτικές που μνημονεύονται ανωτέρω.

 

Σε περίπτωση που στο πλαίσιο συγκεκριμένων επεξεργασιών, η NOVA εισάγει ειδικές ενημερώσεις προς τα υποκείμενα των δεδομένων, οι εν λόγω ενημερώσεις ισχύουν από κοινού με τους παρόντες όρους. Σε περίπτωση σύγκρουσης, υπερισχύουν οι παρόντες όροι.

 

Τέλος, διευκρινίζεται ότι ιδιαίτερα για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο της επίσκεψης και χρήσης των εκάστοτε διαθέσιμων ιστοσελίδων, εφαρμογών και ηλεκτρονικών πλατφορμών της Εταιρείας από τους χρήστες αυτών συνδρομητές και μη, η οποία σχετίζεται μεταξύ άλλων με την πρόσβαση ή/και αποθήκευση αρχείων cookies, μοναδικών αναγνωριστικών τερματικών συσκευών που χρησιμοποιούν οι χρήστες κατά την περιήγησή τους κ.λ.π. ισχύει συμπληρωματικά ειδική ενημέρωση προστασίας των προσωπικών δεδομένων και πολιτική cookies.

 

1.3 Νομικό πλαίσιο προστασίας προσωπικών δεδομένων

 

Από τον Μάιο του 2018 ισχύει ο υπ’ αρ. 2016/679 Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (στο εξής χάριν συντομίας Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων ή ΓΚΠΔ ή GDPR) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών.

 

Παράλληλα, η NOVA εφαρμόζει και τη σχετική εθνική νομοθεσία, όπως ισχύει κάθε φορά. Ενδεικτικά:

 

  • Ν. 4624/2019 Μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις.
  • Ν. 3471/2006 Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
  • Ν. 3783/2009 Ταυτοποίηση των κατόχων και χρηστών εξοπλισμού και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και άλλες διατάξεις
  • Ν. 3917/2011 Διατήρηση δεδομένων που παράγονται ή υποβάλλονται σε επεξεργασία σε συνάρτηση με την παροχή διαθέσιμων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή δημοσίων δικτύων.
  • Ν. 2225/1994 Προστασία της ελευθερίας και ανταπόκρισης και επικοινωνίας.
  • Π.Δ. 47/2005 Διαδικασίες καθώς και τεχνικές και οργανωτικές εγγυήσεις για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών και για τη διασφάλιση του.
  • Ν. 4727/2020 Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
  • καθώς και τις σχετικές Κανονιστικές Πράξεις των αρμόδιων Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
  • N. 5002/2022 Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών.

 

2. Ορισμοί

 

Για τους σκοπούς της παρούσας Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών ισχύουν οι ορισμοί του ΓΚΠΔ, όπως ενδεικτικά:

 

«Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα ή Προσωπικά Δεδομένα» νοείται κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων»)· το ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο είναι εκείνο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να εξακριβωθεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως μέσω αναφοράς σε αναγνωριστικό στοιχείο ταυτότητας, όπως όνομα, αριθμό ταυτότητας, σε δεδομένα θέσης, σε επιγραμμικό αναγνωριστικό ταυτότητας ή σε έναν ή περισσότερους παράγοντες που προσιδιάζουν στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του εν λόγω φυσικού προσώπου.

 

«Επεξεργασία» νοείται κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή.

 

«Υπεύθυνος Επεξεργασίας» νοείται το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή, η υπηρεσία ή άλλος φορέας που, μόνα ή από κοινού με άλλα, καθορίζουν τους σκοπούς και τον τρόπο της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα· όταν οι σκοποί και ο τρόπος της επεξεργασίας αυτής καθορίζονται από το δίκαιο της Ένωσης ή το δίκαιο κράτους μέλους, ο Υπεύθυνος Επεξεργασίας ή τα ειδικά κριτήρια για τον διορισμό του μπορούν να προβλέπονται από το δίκαιο της Ένωσης ή το δίκαιο κράτους μέλους.

 

«Εκτελών την Επεξεργασία» Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή, η υπηρεσία ή άλλος φορέας που επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για λογαριασμό του Υπευθύνου της Επεξεργασίας.

 

«Τρίτος» Οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημόσια αρχή, υπηρεσία ή φορέας, με εξαίρεση το υποκείμενο των δεδομένων, τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας, τον εκτελούντα την επεξεργασία και τα πρόσωπα τα οποία, υπό την άμεση εποπτεία του Υπευθύνου Επεξεργασίας ή του Εκτελούντος την Επεξεργασία, είναι εξουσιοδοτημένα να επεξεργάζονται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.

 

«Συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων» Κάθε ένδειξη βουλήσεως, ελεύθερη, συγκεκριμένη, ρητή και εν πλήρη επιγνώσει, με την οποία το υποκείμενο των δεδομένων εκδηλώνει ότι συμφωνεί, με δήλωση ή με σαφή θετική ενέργεια, να αποτελέσουν αντικείμενο επεξεργασίας τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν.

 

«Παραβίαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» Η παραβίαση της ασφάλειας που οδηγεί σε τυχαία ή παράνομη καταστροφή, απώλεια, μεταβολή, άνευ άδειας κοινολόγηση ή πρόσβαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που διαβιβάστηκαν, αποθηκεύτηκαν ή υποβλήθηκαν κατ' άλλο τρόπο σε επεξεργασία.

 

«Ειδικές κατηγορίες προσωπικών δεδομένων» (γνωστά παλαιότερα ως «ευαίσθητα δεδομένα»). Δεδομένα που αποκαλύπτουν τη φυλετική ή εθνοτική καταγωγή, τα πολιτικά φρονήματα, τις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις ή τη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, καθώς και η επεξεργασία γενετικών δεδομένων, βιομετρικών δεδομένων με σκοπό την αδιαμφισβήτητη ταυτοποίηση προσώπου, δεδομένων που αφορούν την υγεία ή δεδομένων που αφορούν τη σεξουαλική ζωή φυσικού προσώπου ή τον γενετήσιο προσανατολισμό. Περιλαμβάνουν και δεδομένα που αφορούν ποινικές καταδίκες και αδικήματα.

 

«Συνδρομητής» Το υποκείμενο των δεδομένων που συμβάλλεται με την Εταιρεία για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Ως συνδρομητής λογίζεται ο υφιστάμενος συνδρομητής, ο υποψήφιος συνδρομητής, καθώς και ο συνδρομητής που έχει αποχωρήσει από την Εταιρεία και του οποίου τα προσωπικά δεδομένα η Εταιρεία δύναται να επεξεργάζεται υπό προϋποθέσεις. Σε περίπτωση που ο χρήστης των υπηρεσιών είναι πρόσωπο διαφορετικό από τον συνδρομητή, η παρούσα πολιτική εφαρμόζεται και γι’ αυτόν.

 

3. Βασικές αρχές που διέπουν την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

 

Στο πλαίσιο όλων των επεξεργασιών, που εκτελεί η Εταιρεία τηρούνται απαρέγκλιτα οι παρακάτω βασικές αρχές, όπως αυτές απορρέουν από τον ΓΚΠΔ:

 

  1. Η αρχή της νομιμότητας, αντικειμενικότητας και διαφάνειας. Τα δεδομένα υποβάλλονται σε σύννομη και θεμιτή επεξεργασία, δηλαδή με βάση τη νομοθεσία, το νόμιμο σκοπό που επιδιώκει η Εταιρεία και με αντικειμενικό-δίκαιο τρόπο ώστε η επεξεργασία να είναι εύλογα αναμενόμενη από το υποκείμενο των δεδομένων και να μην αιφνιδιάζεται. Η επεξεργασία είναι θεμιτή και διαφανής, δεν διενεργείται μυστικά ή αντίθετα στις εύλογες προσδοκίες του υποκειμένου ώστε να συνεπάγεται την ενημέρωση του με ουσιαστικό, συνοπτικό, διαφανή, κατανοητό, εύκολα προσβάσιμο τρόπο και μορφή, με σαφή και απλή διατύπωση. Η NOVA λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα ώστε να παρέχει στο υποκείμενο των δεδομένων κάθε απαιτούμενη από τη νομοθεσία πληροφορία και ανακοίνωση και διευκολύνει την από μέρους τους άσκηση των δικαιωμάτων τους.

    Η Εταιρεία προβαίνει στην επεξεργασία προσωπικών δεδομένων για την επίτευξη των νόμιμων σκοπών στο πλαίσιο των καταγεγραμμένων δραστηριοτήτων επεξεργασίας κατ’ εφαρμογή των απαιτήσεων του ΓΚΠΔ και του νόμου. Τα προσωπικά δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία μόνο εάν ο σκοπός της επεξεργασίας δεν μπορεί να επιτευχθεί με άλλα μέσα.
  2. Η αρχή του περιορισμού του σκοπού σύμφωνα με την οποία, τα δεδομένα συλλέγονται για καθορισμένους, ρητούς και νόμιμους σκοπούς και δεν υποβάλλονται σε περαιτέρω επεξεργασία κατά τρόπο ασύμβατο με τους σκοπούς αυτούς.
  3. Η αρχή της ελαχιστοποίησης των δεδομένων, σύμφωνα με την οποία μόνο τα πρόσφορα, συναφή και αναγκαία για τους επιδιωκόμενους σκοπούς επεξεργασίας, προσωπικά δεδομένα, τυγχάνουν επεξεργασίας.
  4. Η αρχή της ακρίβειας των δεδομένων, σύμφωνα με την οποία τα δεδομένα είναι ακριβή, επικαιροποιούνται και λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα για την άμεση διόρθωση ή διαγραφή ανακριβών σε σχέση με τους επιδιωκόμενους σκοπούς επεξεργασίας δεδομένων.
  5. Η αρχή της ασφάλειας («ακεραιότητας και εμπιστευτικότητας»), σύμφωνα με την οποία τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία κατά τρόπο που εγγυάται την ασφάλεια και προστασία τους από παράνομη επεξεργασία, απώλεια, καταστροφή ή φθορά τους.
  6. Η αρχή του καθορισμού της χρονικής διάρκειας της επεξεργασίας και της διατήρησης των προσωπικών δεδομένων («περιορισμός της περιόδου αποθήκευσης»), σύμφωνα με την οποία τα δεδομένα τηρούνται σε μορφή που επιτρέπει την ταυτοποίηση των υποκειμένων των δεδομένων μόνο για το διάστημα που απαιτείται για την επίτευξη των σκοπών της επεξεργασίας.

 

Η NOVA, ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, φέρει την ευθύνη και είναι σε θέση να αποδείξει τη συμμόρφωσή της προς την τήρηση των προαναφερόμενων έξι (6) αρχών και των σχετικών απαιτήσεων του ΓΚΠΔ ενώπιον των αρμόδιων εποπτικών αρχών, ιδίως της Αρχής Προστασίας Δεδομένων («ΑΠΔ») και των δικαστηρίων (υποχρέωση λογοδοσίας).

 

Η NOVA διασφαλίζει ότι με την από μέρους της επεξεργασία δεν θέτει σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα των υποκειμένων και προς εκπλήρωση των υποχρεώσεων της λαμβάνει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα. Το προσωπικό μας, καθώς και το προσωπικό των συνεργατών μας, που λειτουργούν ως εκτελούντες την επεξεργασία, έχει πρόσβαση σε σειρά πολιτικών, διαδικασιών, ενημερώσεων και κατευθυντήριων γραμμών για την ορθή εφαρμογή της νομοθεσίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και ειδικότερα:

 

  • Ο Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων (DPO) παρακολουθεί τη συμμόρφωση της Εταιρείας με τη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, παρέχει σχετική ενημέρωση και συμβουλές στην Εταιρεία και στους εργαζόμενους, διενεργεί εσωτερικούς ανεξάρτητους ελέγχους, εξετάζει παράπονα και καταγγελίες, ενεργεί ως σημείο επικοινωνίας με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων και λαμβάνει δεόντως υπόψη του τον τυχόν κίνδυνο που συνδέεται με τις πράξεις επεξεργασίας της Εταιρείας.
  • Αναρτούμε στο εσωτερικό δίκτυο της Εταιρείας σειρά πολιτικών, διαδικασιών, ενημερώσεων και κατευθυντήριων γραμμών για την ορθή εφαρμογή της νομοθεσίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
  • Εκπαιδεύουμε το σύνολο του προσωπικού μας σχετικά με την προστασία και ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων.
  • Λαμβάνουμε τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την αποφυγή παραβιάσεων της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων και εφαρμόζουμε σχετικές πολιτικές και διαδικασίες περιλαμβανομένης της διενέργειας εκτίμησης αντικτύπου και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων ήδη από το σχεδιασμό και εξ ορισμού (data protection by design and default).
  • Λαμβάνουμε τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ώστε να διασφαλίζουμε και διευκολύνουμε την από μέρους των υποκειμένων, άσκηση των δικαιωμάτων τους σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα τους.
  • Διατηρούμε και επικαιροποιούμε αρχείο δραστηριοτήτων των επεξεργασιών προσωπικών δεδομένων.

 

Όπως αναφέρεται και στο προοίμιο της παρούσας, ως προς τη διασφάλιση της τήρησης των βασικών αρχών που διέπουν την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, η παρούσα Πολιτική συμπληρώνεται από τις επιμέρους πολιτικές και διαδικασίες της Εταιρείας, οι οποίες και περιέχουν ειδικότερους κανόνες για την διασφάλιση των βασικών αρχών στις οποίες αφορούν.

 

4. Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών

 

4.1 Σκοποί Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών και Νόμιμες Βάσεις

 

4.1.1 Σκοποί Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών

 

Η NOVA επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα συνδρομητών της, καθώς και υποψηφίων συνδρομητών και εν γένει καταναλωτών (στο εξής χάριν συντομίας «συνδρομητές») που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών με την Εταιρεία για τους ακόλουθους σκοπούς:

 

  1. Για την εκτέλεση της σύμβασης ή για να ληφθούν μέτρα σε συνέχεια αιτήσεώς του υποκειμένου πριν από τη σύναψη σύμβασης κατά το προσυμβατικό στάδιο, όπως για παράδειγμα όταν εκδηλώνεται ενδιαφέρον απευθείας σύναψης σύμβασης παροχής υπηρεσιών με νέο συνδρομητή ή υποβάλλεται αίτηση φορητότητας για τη μεταφορά τηλεφωνικής σύνδεσης στο δίκτυο της NOVA από άλλον πάροχο.
  2. Για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και συνδρομητικής τηλεόρασης στους συνδρομητές, την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας τις οποίες έχουν αιτηθεί ειδικά οι συνδρομητές, την ενημέρωση και εξυπηρέτησή τους αναφορικά με τη σύνδεσή τους, καθώς και την αποκατάσταση βλαβών.
  3. Για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τηλεόρασης κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή ή/και με πρωτοβουλία της Εταιρείας με βάση το υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο.
  4. Για τη συμμόρφωση της Εταιρείας με την υπ’ αρ. 876/7Β/17-12-2018 Απόφαση της ΕΕΤΤ «Εθνικός Κανονισμός Ανοικτού Διαδικτύου» προκειμένου για την εκτίμηση των ταχυτήτων των σταθερών και κινητών δικτύων ή/και άλλων παραμέτρων ποιότητας και τη διαχείριση των συναφών αιτημάτων και παραπόνων των συνδρομητών. Στο πλαίσιο αυτό η Εταιρεία επεξεργάζεται δεδομένα μετρήσεων, δεδομένα τερματικών συσκευών και τεχνικής φύσεως δεδομένα, όπως η διεύθυνση ΙΡ, ο αριθμός τηλεφώνου ή μοναδικός αριθμός βρόχου σε σταθερά δίκτυα και ο αριθμός τηλεφώνου ή κάρτας SIM, καθώς και η σύνδεση του συνδρομητή σε συγκεκριμένα κεραιοσυστήματα στην περίπτωση των κινητών δικτύων.
  5. Για την επίτευξη της μετάδοσης της επικοινωνίας και τη διαβίβαση της σε δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών εντός και εκτός Ελλάδος.
  6. Για την ομαλή περιήγηση στις επίσημες ιστοσελίδες της Εταιρείας και στις εφαρμογές προσωποποιημένης πληροφόρησης μέσω της τοποθέτησης ιχνηλατών και συναφών λειτουργιών.
  7. Για την τιμολόγηση και χρέωση των παρεχόμενων υπηρεσιών συνδρομητών και τον έλεγχο της ορθότητας αυτής, την πληρωμή διασυνδέσεων σε άλλους παρόχους κάθε φορά που η επικοινωνία τερματίζεται στα δίκτυά τους, όταν οι συνδρομητές κάνουν χρήση της δυνατότητας περιαγωγής ή με σκοπό την εκτέλεση των συμβάσεων συνεργασίας με το δίκτυο καταστημάτων μας και την απόδοση των συμφωνημένων προμηθειών στους συνεργάτες μας.
  8. Για τον εντοπισμό και την αποφυγή περιστατικών απάτης, καθώς και για την αποτροπή υψηλής ασυνήθιστης χρήσης των υπηρεσιών και την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης χρήσης των υπηρεσιών.
  9. Για το σχεδιασμό και την επιλογή των τεχνικών μέσων και των πληροφοριακών συστημάτων και του εξοπλισμού για την παροχή διαθεσίμων στο κοινό υπηρεσιών.
  10. Για τη λήψη των ενδεδειγμένων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων προκειμένου να προστατεύεται η ασφάλεια, η ακεραιότητα, η αυθεντικότητα, η εμπιστευτικότητα και η διαθεσιμότητά των πληροφοριακών συστημάτων μας μέσω των οποίων παρέχονται οι υπηρεσίες μας και διενεργείται επεξεργασία πληροφοριών και δεδομένων, καθώς και η ασφάλεια του δημοσίου δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
  11. Για την ενημέρωση των συνδρομητών αναφορικά με την επικείμενη λήξη του συμβολαίου τους, την τροπή αυτού σε συμβόλαιο αορίστου χρόνου, τη δυνατότητα καταγγελίας και ανανέωσης ή αναβάθμισης αυτού, καθώς και για τα καλύτερα διαθέσιμα τιμολόγια, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην υπ’ αριθμ. 991/4/31-5-2021 Απόφαση της ΕΕΤΤ «Κανονισμός Γενικών Αδειών».
  12. Για λόγους διαφήμισης, απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών της Εταιρείας.
  13. Για την καταχώριση των τηλεφωνικών συνδέσεων των συνδρομητών κατ’ αίτησή τους στο Μητρώο του άρθρου 11 του Ν. 3471/2006, τη συλλογή των αντίστοιχων Μητρώων των άλλων παρόχων, καθώς και την καταχώριση των στοιχείων των συνδρομητών στον Ενιαίο Τηλεφωνικό Κατάλογο, καθώς και σε τυχόν άλλους τηλεφωνικούς καταλόγους συνδρομητών της που διατηρεί η Εταιρεία.
  14. Για τη διενέργεια ερευνών αγοράς ή αξιολόγησης προϊόντων ή υπηρεσιών μας.
  15. Για την εξυπηρέτηση και ικανοποίηση αιτημάτων των συνδρομητών, για την απόδειξη νόμιμης επαγγελματικής συναλλαγής ή/και πρακτικής, την υποβολή παραπόνων ή καταγγελιών, την προσήκουσα εξ αποστάσεως ταυτοποίηση των συνδρομητών, καθώς και τον ποιοτικό έλεγχο των παρεχόμενων υπηρεσιών σε εκπλήρωση σχετικών κανονιστικών υποχρεώσεων, στις περιπτώσεις όπου διενεργείται επεξεργασία προσωπικών δεδομένων μέσω καταγραφής τηλεφωνικών συνδιαλέξεων.
  16. Για την επιδίωξη των απαιτήσεων της Εταιρείας και κάθε είδους σχετικών διαφορών, οι οποίες απορρέουν από τη συμβατική σχέση με τους συνδρομητές της, είτε σε προδικαστικό στάδιο είτε στο πλαίσιο εκκρεμών ή και εν εξελίξει δικαστικών και άλλων συναφών διαδικασιών (διοικητικών, συμβιβαστικών κ.λπ.).
  17. Για τον προσυμβατικό - προληπτικό πιστοληπτικό έλεγχο, για τον προσδιορισμό ανώτατου πιστωτικού ορίου ή επιβολής εγγύησης.
  18. Για την παροχή των απαραίτητων, για τον εντοπισμό του καλούντος, πληροφοριών, στις αρμόδιες για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης αρχές, όπως στις διωκτικές αρχές, στις υπηρεσίες πρώτων βοηθειών και πυρόσβεσης, τις απαραίτητες πληροφορίες, περιλαμβανομένων των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης και του ευρωπαϊκού αριθμού κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112.
  19. Για τη συμμόρφωση της Εταιρείας με αιτήματα δημοσίων αρχών σύμφωνα με τις νόμιμες υποχρεώσεις που την βαρύνουν, περιλαμβανομένης για παράδειγμα της ενημέρωσης της Ε.Ε.Τ.Τ. για τη διασύνδεση ή τη χρέωση σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας και εν γένει την άσκηση των εποπτικών της καθηκόντων.
  20. Για λόγους που αφορούν τη διερεύνηση, διαπίστωση και δίωξη εγκλημάτων. Ειδικότερα, η NOVA υποχρεούται να διατηρήσει τα δεδομένα κίνησης και θέσης των επικοινωνιών σας για δώδεκα (12) μήνες από την επικοινωνία αλλά και να παρέχει πρόσβαση στις αρμόδιες αρχές (Αστυνομία, Εισαγγελία, Δικαστήρια κ.λπ.) των επικοινωνιών, αποκλειστικά και μόνο για την εκπλήρωση της σχετικής νομικής της υποχρέωσης, κατόπιν τήρησης των νόμιμων προϋποθέσεων και εγγυήσεων.
  21. Για λόγους που αφορούν σε εσωτερικούς ελέγχους και σε ελέγχους κανονιστικής συμμόρφωσης.
  22. Για τη συμμόρφωση της Εταιρείας με την φορολογική νομοθεσία.
  23. Για λόγους στατιστικούς και βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών - πληροφοριών των υπηρεσιών τηλεόρασης, (ενδεικτικά αναφέρονται νέες υπηρεσίες, νέα προϊόντα, νέα δεδομένα σε υφιστάμενες υπηρεσίες ή προϊόντα, προτάσεις θέασης κλπ.) της Εταιρείας.
  24. Για τη διασφάλιση εν γένει των εννόμων συμφερόντων της Εταιρείας (ασφαλείας και λόγους προάσπισης/περιφρούρησης των πνευματικών δικαιωμάτων του τηλεοπτικού περιεχομένου) και ειδικότερα για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της υπηρεσίας τηλεόρασης (προβολή οπτικοακουστικού περιεχομένου χωρίς νόμιμη σύμβαση («πειρατεία») είτε από οικιακούς χρήστες είτε από επαγγελματικούς χώρους, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω δορυφόρου, με χρήση οικιακών συνδρομών σε επαγγελματικούς χώρους κλπ.)
  25. Η NOVA δεν επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών της για άλλους σκοπούς πέραν από αυτούς που αναφέρονται παραπάνω. Σε περίπτωση που η NOVA επιθυμεί να χρησιμοποιήσει προσωπικά στοιχεία για άλλους σκοπούς, συναφείς και συμβατούς με τους ανωτέρω, θα ενημερώσει προσηκόντως τα υποκείμενα των δεδομένων σχετικά με τους άλλους αυτούς σκοπούς και σχετικά με τα δικαιώματά τους, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος προβολής αντιρρήσεων και θα λάβει ενδεχομένως τη ρητή συγκατάθεσή τους, στις περιπτώσεις που αυτό απαιτείται.

 

4.1.2 Νόμιμες Βάσεις Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών

 

Οι επιμέρους επεξεργασίες των προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών στο πλαίσιο των ανωτέρω σκοπών, εδράζονται, ανά περίπτωση, σε μία από τις ακόλουθες νόμιμες ή νομιμοποιητικές βάσεις:

 

  1. Στη συγκατάθεση του υποκειμένου.
  2. Στην ανάγκη εκτέλεσης της σύμβασης της οποίας το υποκείμενο των δεδομένων είναι συμβαλλόμενο μέρος ή για να ληφθούν μέτρα κατ' αίτηση του υποκειμένου των δεδομένων πριν από τη σύναψη σύμβασης.
  3. Στη συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση της Εταιρείας.
  4. Στα έννομα συμφέροντα της Εταιρείας ή τρίτου, έναντι των οποίων δεν υπερισχύει το συμφέρον ή τα θεμελιώδη δικαιώματα και οι ελευθερίες του υποκειμένου των δεδομένων.

 

Πριν τη διεξαγωγή οποιασδήποτε πράξης επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων από την Εταιρεία έχει καθορισθεί ο σκοπός και η νόμιμη βάση αυτής, ενώ εκλιπόντος του σκοπού ή της νόμιμης βάσης, η σχετική επεξεργασία παύει να διενεργείται και αντίστοιχα η διατήρηση ή μη των προσωπικών δεδομένων διέπεται από τους κανόνες της Πολιτικής Διατήρησης και Διαγραφής της Εταιρείας.

 

Ακολουθεί συνοπτικός Πίνακας με την αντιστοίχιση των σκοπών επεξεργασίας με τις νόμιμες βάσεις.

Νόμιμες Βάσεις

Σκοποί Επεξεργασίας

Συγκατάθεση Υποκειμένου

xii, xiii, xiv

Εκτέλεση της σύμβασης

i, ii, iii, iv, v, vi, vii, , ix, xiv, xvi

Συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση

iii, iv, v, ix, x, xi, xvii, xviii, xix, xx, xxi, xxii

Έννομο συμφέρον εταιρείας ή τρίτου

vii, viii, ix, x, xv, xvi, xvii, xxiii, xxiv

 

4.2 Κατηγορίες Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών

 

Η NOVA συλλέγει, καταχωρεί, διατηρεί και επεξεργάζεται διαφορετικούς τύπους προσωπικών δεδομένων αναλόγως των σκοπών επεξεργασίας που επιδιώκει.

 

Οι βασικές κατηγορίες προσωπικών δεδομένων που επεξεργάζεται η Εταιρεία προς επίτευξη των νόμιμων σκοπών στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της είναι ενδεικτικά οι ακόλουθες:

 

  1. Στοιχεία ταυτότητας συνδρομητή: ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, τόπος και ημερομηνία γέννησης, φωτοτυπία ή άλλου τύπου ψηφιακό αντίγραφο δελτίου ταυτότητας, διαβατήριο ή άλλου εγγράφου ταυτοπροσωπίας, αριθμός φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ), εάν υπάρχει, διεύθυνση κατοικίας ή διαμονής.
  2. Προσωπικά δεδομένα χρηστών, σε περίπτωση που ο χρήστης είναι πρόσωπο διαφορετικό από τον κάτοχο της τηλεφωνικής σύνδεσης.
  3. Στοιχεία ταυτοποίησης κινητού τερματικού: τηλεφωνικός αριθμός κλήσης του συνδρομητή, διεθνής ταυτότητα συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας (IMSI), διεθνής ταυτότητα εξοπλισμού κινητής τηλεφωνίας (ΙΜΕΙ), ημερομηνία και ώρα της αρχικής ενεργοποίησης της υπηρεσίας, κωδικός θέσης (κωδικός ταυτότητας κυψέλης) από την οποία πραγματοποιήθηκε η ενεργοποίηση, κάρτα ταυτότητας συνδρομητή (SIM, USIM ή άλλη αντίστοιχη), καθώς και τεχνικά χαρακτηριστικά του τερματικού εξοπλισμού που χρησιμοποιεί ο συνδρομητής.
  4. Δεδομένα που σχετίζονται με την παροχή τηλεοπτικών υπηρεσιών, όπως πακέτο και τύπος συνδρομής, πληροφορίες σύνδεσης, όπως αναγνωριστικό σύνδεσης (SRN), κωδικός πελάτη, IP σύνδεσης τηλεοπτικής συνδρομής, συνήθειες θέασης περιεχομένου, ιστορικό επιλογών.
  5. Εξωτερικά στοιχεία επικοινωνίας όπως είναι τα στοιχεία κλήσεων και αποστολής σύντομων μηνυμάτων, δεδομένα κίνησης, θέσης και όγκου δεδομένων, καθώς και μηνύματα τηλεφωνητή σύμφωνα με τα οριζόμενα στη νομοθεσία που διέπει το απόρρητο των επικοινωνιών.
  6. Δεδομένα επικοινωνίας: email, τηλέφωνο επικοινωνίας που ανήκουν σε άλλους παρόχους, εφόσον έχουν δηλωθεί από το συνδρομητή.
  7. Δεδομένα που αφορούν στη συμβατική σχέση, όπως είναι ενδεικτικά συμβόλαια, παράπονα, καταγγελίες σε Δημόσιες Αρχές, παντός είδους αιτήματα, τα οποία υποβάλλονται τηλεφωνικά ή γραπτά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που υποβάλλονται με ηλεκτρονικά μέσα, ηχογραφήσεις κλήσεων, όπου αυτό επιτρέπεται από την κείμενη νομοθεσία και σύμφωνα με την επίσημη διαδικασία της Εταιρείας.
  8. Οικονομικά δεδομένα, όπως στοιχεία χρεώσεων των υπηρεσιών της Εταιρείας, στοιχεία εξόφλησης λογαριασμών υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, στοιχεία τιμολόγησης πρόσθετων υπηρεσιών, όπως είναι οι υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, στοιχεία που αφορούν τον τρόπο πληρωμής, στοιχεία πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών, εφόσον είναι αναγκαία για τη διενέργεια πληρωμών, στοιχεία πιστοληπτικής ικανότητας, στοιχεία τα οποία αφορούν αμφισβητήσεις, οικονομικές εκκρεμότητες συνδρομητών, περιστατικά απάτης κατά τη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από αυτούς, στοιχεία κατανάλωσης των εντός παγίου υπηρεσιών, καθώς και στοιχεία για την εκτός παγίου κίνηση, στοιχεία που αφορούν στην ενεργοποίηση και ανάλωση υπηρεσιών προπληρωμένων καρτών.
  9. Δεδομένα τεχνικής φύσεως και βλαβοδιαχείρισης που σχετίζονται με την σύνδεση του συνδρομητή, όπως δεδομένα μετρήσεων, δεδομένα τερματικών συσκευών, διεύθυνση ΙΡ, αριθμός τηλεφώνου, μοναδικός αριθμός βρόχου σε σταθερά δίκτυα, αριθμός τηλεφώνου ή κάρτας SIM σε κινητά δίκτυα, δεδομένα θέσης.
  10. Δεδομένα που αφορούν σε διαγωνισμούς, προσφορές, έρευνες.
  11. Ειδικές συγκαταθέσεις των συνδρομητών και λοιπές δηλώσεις βουλήσεως, όπως είναι η ειδική συγκατάθεση για λήψη επικοινωνιών από τη NOVA, η εγγραφή και απεγγραφή από τους Καταλόγους, η εγγραφή και απεγγραφή από το Μητρώο του άρθρου 11.
  12. Συγκαταθέσεις που αφορούν σε δεδομένα που αφορούν την περιήγηση στις επίσημες ιστοσελίδες και εφαρμογές της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων και αρχείων cookies, τα οποία συλλέγονται κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στις ενημερώσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που εμφανίζονται στις εφαρμογές και ιστοσελίδες της Εταιρείας μας.

 

4.2.1 Πηγές από τις οποίες προέρχονται τα προσωπικά δεδομένα

 

Όλα τα επιμέρους προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών, τα οποία υπάγονται σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες:

 

  • Παρέχονται από τους συνδρομητές, είτε με τη συμπλήρωση και υπογραφή των σχετικών συμβάσεων για την παροχή των υπηρεσιών της NOVA, των αιτήσεων φορητότητας, των υπεύθυνων δηλώσεων ταυτοπροσωπίας, καθώς και με τη συμπλήρωση σχετικών πεδίων με ηλεκτρονικά μέσα.
  • Υποβάλλονται από τους συνδρομητές στο πλαίσιο των επικοινωνιών τους με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιούνται τηλεφωνικά ή γραπτά, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που υποβάλλονται με ηλεκτρονικά μέσα.
  • Καταχωρούνται με την είσοδο και χρήση, κατά την εγγραφή στις εφαρμογές και ιστοσελίδες προσωποποιημένης πληροφόρησης, στην υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού, στην υπηρεσία ενημέρωσης μέσω ηλεκτρονικών επιστολών (newsletter), σύμφωνα με τις οικείες πολιτικές κάθε εφαρμογής.
  • Καταχωρούνται στο πλαίσιο καταγγελιών ή/και παραπόνων των συνδρομητών ή/και τρίτων σε αρμόδιες διοικητικές, αστυνομικές, εισαγγελικές, δικαστικές και εν γένει Δημόσιες Αρχές.
  • Κοινοποιούνται στην Εταιρεία στο πλαίσιο αιτημάτων των αρμόδιων διοικητικών, αστυνομικών, εισαγγελικών, δικαστικών και εν γένει Δημοσίων Αρχών που αφορούν την παροχή στοιχείων συνδρομητών της.
  • Αντλούνται από την ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ στο πλαίσιο ελέγχου πιστοληπτικής φερεγγυότητα των συνδρομητών.
  • Συλλέγονται από τα συστήματα της Εταιρείας που υποστηρίζουν τις υπηρεσίες τηλεφωνίας, σύνδεσης στο διαδίκτυο και τηλεόρασης όπως για παράδειγμα τα δεδομένα θέσης και κίνησης των συνδρομητών και των χρηστών καθώς και συνδρομητών άλλων δικτύων, η χρήση εντός και εκτός παγίου, η χρήση Roaming, ο τύπος, το μοντέλο και τα χαρακτηριστικά των συσκευών, δεδομένα που αναφέρονται στον τρόπο σύνδεσης και στην παραμετροποίηση των συσκευών, η περιοδικότητα ανανέωσης του χρόνου ομιλίας στην καρτοκινητή τηλεφωνία, τα δεδομένα εξυπηρέτησης, τα οποία δεδομένα καταχωρούνται στα συστήματα του δικτύου, στα συστήματα τιμολόγησης, καταγραφής τεχνικών βλαβών και εξυπηρέτησης της Εταιρείας.

 

4.3 Διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών σε Αποδέκτες

 

4.3.1 Διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών σε Εκτελούντες την Επεξεργασία

 

Στο πλαίσιο της ικανοποίησης των απαριθμούμενων ανωτέρω σκοπών επεξεργασίας, η NOVA διαβιβάζει δεδομένα συνδρομητών της σε συνεργαζόμενες με αυτήν εταιρείες που λειτουργούν ως εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της. Οι κατηγορίες των εκτελούντων την επεξεργασία που λαμβάνουν δεδομένα συνδρομητών περιλαμβάνουν συνεργάτες δικαιόχρησης, κέντρα τηλεφωνικών πωλήσεων, εταιρείες ερευνών, διαφημιστικές εταιρείες, παρόχους υπηρεσιών της Κοινωνίας της Πληροφορίας, όπως υπηρεσιών cloud, πλατφορμών, φιλοξενίας κ.ά, τηλεπικοινωνιακούς παρόχους υπηρεσιών χονδρικής πρόσβασης σε δίκτυα, μισθωμένες γραμμές, εργολάβους έργων υποδομών, εταιρείες ελέγχου παράνομης δραστηριότητας (τηλεοπτικής πειρατείας) κ.ά. Όλοι οι παραπάνω συνεργάτες ενεργούν για λογαριασμό της εταιρείας, σύμφωνα με τις μεταξύ ημών συμβάσεις, για το σκοπό της παροχής της σχετικής υπηρεσίας, της αποκατάστασης αυτής σε περίπτωση βλάβης, της μετάδοσης της επικοινωνίας, της χρέωσης αυτής, της εξυπηρέτησης των πελατών, της εμπορικής προώθησης, έρευνας και εν γένει ενημέρωσης των συνδρομητών.

 

Επιπλέον, προκειμένου να διασφαλίσει την είσπραξη και εξόφληση των λογαριασμών των συνδρομητών, η Εταιρεία δύναται να διαβιβάζει προσωπικά δεδομένα αυτών σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και δικηγορικά γραφεία και εταιρείες. Η Nova εν προκειμένω συνεργάζεται με τις Εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών EOS MATRIX A.E., STATUS Α.Ε., PALADINO S.A., FIRST CALL Α.Ε., ORION SERVICES A.E, οι οποίες δύνανται να επικοινωνούν μαζί σας σε περίπτωση ύπαρξης ληξιπρόθεσμων οφειλών με σκοπό την ενημέρωση σας και τη διαπραγμάτευση του χρόνου, του τρόπου και των λοιπών όρων αποπληρωμής αυτών. Αντίστοιχα, η Nova συνεργάζεται με τα ακόλουθα δικηγορικά γραφεία ΝΟΜΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΩΝ, ΦΡΑΓΚΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΧΑΝΙΚΙΑΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ και ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ Γ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ τα οποία ενεργούν κάθε αναγκαία δικαστική και εξώδικη ενέργεια για την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών. Επισημαίνεται επίσης, η Eταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να ανανεώνει τη λίστα με τους ως άνω συνεργάτες της προσθέτοντας ή αφαιρώντας Εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και δικηγορικά γραφεία.

 

4.3.2 Διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων Συνδρομητών σε Τρίτους

 

Η NOVA ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, υποχρεούται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία να διαβιβάζει τα προσωπικά δεδομένα των συνδρομητών στις αρμόδιες αστυνομικές, δικαστικές, εισαγγελικές, διοικητικές, φορολογικές και άλλες αρμόδιες Αρχές εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατόπιν έγκυρου αιτήματος αυτών, ενδεχομένως, χωρίς πρότερη ενημέρωσή των συνδρομητών.

 

Επιπλέον, στο πλαίσιο της διασύνδεσης και της περιαγωγής προκειμένου να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη διάθεση στο κοινό των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, οφείλει να διαβιβάζει προσωπικά δεδομένα συνδρομητών της σε άλλους φορείς παροχής δημοσίου δικτύου εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι και λειτουργούν ως αυτοτελώς υπεύθυνοι επεξεργασίας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

 

Επίσης, τα στοιχεία των τηλεφωνικών συνδέσεων των συνδρομητών, που είναι ενταγμένοι στο Μητρώο του άρθρου 11 του Ν. 3471/2006, διαβιβάζονται σε κάθε ενδιαφερόμενη εταιρεία, που λειτουργεί ως υπεύθυνος επεξεργασίας, προκειμένου να εξαιρεθούν από διαφημιστικές ενέργειες της. Αντιστοίχως, προσωπικά δεδομένα συνδρομητών διαβιβάζονται στον πάροχο υπηρεσιών Ενοποιημένου Τηλεφωνικού Καταλόγου.

 

Προσωπικά Δεδομένα συνδρομητών δύναται να διαβιβάζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία σε φορείς του δημοσίου στο πλαίσιο διαλειτουργικότητας, όπως το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.), η δικτυακή πύλη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), καθώς και σε υπηρεσίες αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, (κατόπιν κλήσης για παράδειγμα του συνδρομητή στο 112). Περαιτέρω, η Εταιρεία δύναται να επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα συνδρομητών της που έχουν καταχωρηθεί στις παραπάνω πλατφόρμες, προκειμένου να επιβεβαιώσει την ταυτότητά τους, καθώς και την ιδιότητά τους ως επαγγελματιών, συμμορφούμενη με τις νόμιμες υποχρεώσεις της.

 

Διευκρινίζεται ότι στο πλαίσιο του προσυμβατικού ελέγχου, η Εταιρεία δύναται να αναζητά και να λαμβάνει στοιχεία που αφορούν την πιστοληπτική ικανότητα των συνδρομητών από την εταιρεία ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ, η οποία λειτουργώντας ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, τηρεί μητρώο στο οποίο καταχωρούνται συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι τυχόν:

 

(α) εμφανίζουν ληξιπρόθεσμη οφειλή ίση ή μεγαλύτερη των διακοσίων ευρώ (200 €), η οποία έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη για χρονικό διάστημα άνω των ενενήντα ημερών, ή

 

(β) εμφανίζουν ληξιπρόθεσμη οφειλή και έχουν αποσυνδεθεί από το δίκτυο ή έχουν μεταφερθεί σε άλλο δίκτυο μέσω διαδικασίας φορητότητας αριθμού χωρίς να έχουν πληρώσει κανένα λογαριασμό παρά τις νόμιμες οχλήσεις ή αρνήθηκαν να προβούν σε διακανονισμό της οφειλής τους.

 

Για τις διεξαγόμενες από την εταιρεία ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ επεξεργασίες και την υποβολή συναφών αιτημάτων από τους συνδρομητές, οι τελευταίοι μπορούν να απευθυνθούν στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

 

ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ τηλ. 210-6180011, δ/νση Λ. Κηφισίας αρ. 56 και Δελφών, Μαρούσι Αττικής, ΤΚ 15125, www.telegnous.gr.

 

Τέλος, επισημαίνεται ότι η Εταιρεία δύναται να αναζητά και να λαμβάνει στοιχεία που αφορούν την πιστοληπτική ικανότητα των υποψηφίων εταιρικών πελατών από την εταιρεία ICAP GROUP A.E., η οποία διατηρεί αρχείο (ICAP Database), ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς που έχουν συλλεγεί από νόμιμες πηγές, όπως δικαστήρια, υποθηκοφυλακεία, Γ.Ε.Μ.Η. και τηρεί στο πλαίσιο του έννομου συμφέροντός της.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των εταιρικών συνδρομητών και για την τυχόν άσκηση των δικαιωμάτων για την προστασία αυτών δύνανται τα υποκείμενα να επικοινωνήσουν με την ICAP Group A.E. στο [email protected] και να ενημερωθούν για την Πολιτική Απορρήτου της εταιρείας στην ιστοσελίδα της https://www.icapb2b.gr/portal/web/b2b/privacy-policy.

 

4.4 Κριτήρια που καθορίζουν το χρονικό διάστημα διατήρησης των Προσωπικών Δεδομένων των Συνδρομητών

 

Η NOVA διασφαλίζει ότι το χρονικό διάστημα αποθήκευσης και διατήρησης των προσωπικών δεδομένων περιορίζεται στο ελάχιστο δυνατό και ότι τα προσωπικά δεδομένα δεν διατηρούνται υπό μορφή που επιτρέπει την ταυτοποίηση των υποκειμένων περισσότερο από όσο είναι αναγκαίο για την επίτευξη των σκοπών επεξεργασίας. Βεβαίως, πέραν των εσωτερικών κανόνων σειρά νομοθετικών διατάξεων επιβάλλουν η Εταιρία να διατηρεί προσωπικά δεδομένα σε διαφορετικές μορφές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απ’ ότι διαρκεί η συμβατική σχέση με τους συνδρομητές.

 

Η NOVA ανταποκρίνεται στις έννομες υποχρεώσεις της και διατηρεί με ασφάλεια μόνο τα αναγκαία προσωπικά δεδομένα για όσο χρόνο απαιτείται από τη νομοθεσία ή για όσο χρόνο επιβάλλεται για την επίτευξη του σκοπού, για τον οποίο έχουν συλλεγεί τα δεδομένα. Προς το σκοπό αυτό, έχει καταρτίσει και εφαρμόζει εσωτερική Πολιτική Διατήρησης και Διαγραφής προσωπικών δεδομένων, όπου καθορίζονται εσωτερικά το πλαίσιο σύννομης διατήρησης και συνακόλουθα διαγραφής των προσωπικών δεδομένων.

 

Η Εταιρεία υποχρεούται να τηρεί έγγραφα ή ηλεκτρονικά αρχεία (συμβάσεις, αιτήσεις συνδρομητών και λοιπή αλληλογραφία) για όσο διάστημα βρίσκεται σε ισχύ η σύμβαση των συνδρομητών ή παρέχονται και λαμβάνονται εν γένει υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών και επιπλέον για όσο διάστημα βρίσκεται σε ισχύ η σύμβαση με τον συνδρομητή και για επιπλέον δεκατέσσερις (14) μήνες, μετά τη λήξη της σύμβασης. Ηλεκτρονικά αρχεία, συμπεριλαμβανομένων των ηχογραφήσεων, που πραγματοποιούνται με σκοπό τη διασφάλιση των συναλλαγών διατηρούνται για 38 μήνες από την πραγματοποίηση της επικοινωνίας.

 

Ωστόσο, αν μετά τη λήξη της σύμβασης βρίσκεται σε εκκρεμότητα αίτημα επίλυσης διαφοράς ή καταγγελία του συνδρομητή ενώπιον αρμόδιας διοικητικής, δημόσιας ή Δικαστικής Αρχής, η NOVA οφείλει να διατηρεί τα εν λόγω δεδομένα μέχρι την οριστική επίλυση της διαφοράς.

 

Επίσης, τα δεδομένα κίνησης και θέσης των επικοινωνιών του συνδρομητή ή χρήστη, διατηρούνται υποχρεωτικά, όπως ο νόμος ορίζει, επί δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία της επικοινωνίας και καταστρέφονται με το πέρας του δωδεκαμήνου με αυτοματοποιημένη διαδικασία, εκτός αν έχουν ήδη αποκτήσει πρόσβαση σε αυτά οι αρμόδιες αστυνομικές, δικαστικές, εισαγγελικές και άλλες Δημόσιες Αρχές.

 

Τα φορολογικά στοιχεία εξαιρούνται της ως άνω διαδικασίας διαγραφής και διατηρούνται υποχρεωτικά σύμφωνα με τη φορολογική νομοθεσία.

 

4.5 Δικαιώματα Υποκειμένων των δεδομένων

 

Η NOVA λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για να διευκολύνει την άσκηση των δικαιωμάτων των συνδρομητών της ως υποκειμένων των δεδομένων. Για τον λόγο αυτό έχει καταρτίσει και θέσει σε εφαρμογή εσωτερική Πολιτική στην οποία περιλαμβάνεται ειδική διαδικασία, η οποία προϋποθέτει ως αναγκαίο όρο την εξακρίβωση της ταυτότητας του υποκειμένου. Ειδικότερα, τα υποκείμενα, έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν τα ακόλουθα δικαιώματα:

 

  1. Δικαίωμα πρόσβασης, δηλαδή δικαίωμα να ενημερώνεται το υποκείμενο για τα προσωπικά του δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία της NOVA και εφόσον το αιτηθεί, να αποκτά αντίγραφα, τηρουμένων των προϋποθέσεων του ΓΚΠΔ.
  2. Δικαίωμα διόρθωσης, δηλαδή δικαίωμα να αιτείται το υποκείμενο την διόρθωση ανακριβειών και σφαλμάτων στα προσωπικά του δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία της NOVA.
  3. Δικαίωμα διαγραφής, δηλαδή δικαίωμα να αιτείται το υποκείμενο την διαγραφή ή την παύση της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τηρούνται στα αρχεία της NOVA, υπό τον όρο των ειδικότερων προϋποθέσεων και περιορισμών που προβλέπονται στον ΓΚΠΔ και την ειδική νομοθεσία.
  4. Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων του υποκειμένου για συγκεκριμένο σκοπό, υπό τον όρο των ειδικότερων προϋποθέσεων και περιορισμών που προβλέπονται στον ΓΚΠΔ και την ειδική νομοθεσία.
  5. Δικαίωμα φορητότητας, δηλαδή δικαίωμα απευθείας διαβίβασης των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν το υποκείμενο στον οργανισμό που θα υποδείξει, εφόσον αυτά είναι τεχνικά δομημένα, σύμφωνα με την σχετική νομοθεσία.
  6. Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του υποκειμένου, υπό τον όρο των ειδικότερων προϋποθέσεων και περιορισμών που προβλέπονται στον ΓΚΠΔ και την ειδική νομοθεσία. Η ικανοποίηση του εν λόγω δικαιώματος ενδέχεται να τελεί υπό την επιφύλαξη συνδρομής τυχόν επιτακτικών νόμιμων λόγων για την επεξεργασία, οι οποίοι υπερισχύουν των συμφερόντων του υποκειμένου, καθώς και των εννόμων συμφερόντων της Εταιρείας για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων της.
  7. Δικαίωμα ανάκλησης της χορηγηθείσας συγκατάθεσης ανά πάσα στιγμή, όταν αυτή αποτελεί τη νομική βάση επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων και ιδίως όταν αυτή χορηγήθηκε για προωθητικούς σκοπούς. Η ανάκληση της συγκατάθεσης ισχύει πάντα για το μέλλον και δεν επηρεάζει τη νομιμότητα των πράξεων επεξεργασίας που έλαβαν χώρα πριν την ανάκλησή της.

 

4.5.1 Αποδοχή αιτημάτων - προϋποθέσεις και περιορισμοί άσκησης δικαιωμάτων

 

Η NOVA, τηρουμένων των σχετικών προϋποθέσεων και όρων, θα απαντήσει δωρεάν στα αιτήματα των συνδρομητών, χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός μηνός από την παραλαβή τους, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων, οπότε η ανωτέρω προθεσμία μπορεί να παραταθεί κατά δυο ακόμη μήνες, εφόσον απαιτείται, λαμβανομένων υπόψη της πολυπλοκότητας του αιτήματος ή/και του συνολικού αριθμού των αιτημάτων. Η NOVA θα προχωρήσει σε ενημέρωση για τυχόν παράταση εντός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος, καθώς και για τους λόγους της καθυστέρησης.

 

Εάν δεν καθίσταται δυνατή η ικανοποίηση του αιτήματος, η Εταιρεία θα ενημερώσει το υποκείμενο χωρίς καθυστέρηση και το αργότερο εντός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος, για τους σχετικούς λόγους και για τη δυνατότητα να υποβάλλει καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ, καθώς και για το δικαίωμα να προσφύγει ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών.

 

Στην περίπτωση άρνησης ικανοποίησης του δικαιώματος πρόσβασης η Εταιρεία υποχρεούται κατ’ αρ. 33 παρ. 2 ν. 4624/2019 να μην παράσχει σχετική αιτιολόγηση εφόσον με αυτήν τίθεται σε κίνδυνο ο σκοπός που επιδιώκεται με την άρνηση παροχής των πληροφοριών.

 

Εάν το αίτημα του υποκειμένου κριθεί από την Εταιρεία ως προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό, δύναται να επιβάλει την καταβολή εύλογου και ανάλογου τέλους, λαμβάνοντας υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την ικανοποίηση του ή να αρνηθεί να δώσει συνέχεια στο εν λόγω αίτημα.

 

Για την άσκηση των ανωτέρω δικαιωμάτων, το ενδιαφερόμενο υποκείμενο θα πρέπει να επιλέξει κάποιον από τους ακόλουθους τρόπους υποβολής:

 

  • Να μεταβεί σε ένα κατάστημα Nova, με το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή με άλλο νόμιμο, δημόσιο έγγραφο απόδειξης ταυτοπροσωπίας.
  • Να αποστείλει αίτημα άσκησης δικαιωμάτων Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) στη φόρμα που θα βρει εδώ. Το αίτημα θα πρέπει να συνοδεύεται από φωτοαντίγραφο διπλής όψης ΑΔΤ ή Διαβατηρίου και από μια Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr
  • Να αποστείλει ενυπόγραφο αίτημα, μέσω συστημένης επιστολής, στη διεύθυνση: Nova MAE, Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, Αττικής, ΤΚ 10442,  αναγράφοντας στον φάκελο: «ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (GDPR)»

 

Στην περίπτωση αυτή η επιστολή-αίτημα θα πρέπει (i) να φέρει γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ/Αστυνομία και (ii) να επισυνάπτεται αντίγραφο-φωτοτυπία ταυτότητας του αιτούντα.

 

  • Σε περίπτωση που το υποκείμενο δε δύναται να υποβάλει το αίτημά του με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους, αυτό μπορεί να υποβληθεί από τρίτο πρόσωπο, το οποίο διαθέτει προς τον σκοπό αυτό σχετική εξουσιοδότηση. Η εξουσιοδότηση αυτή θα πρέπει να φέρει το γνήσιο της υπογραφής του υποκειμένου των δεδομένων (μέσω ΚΕΠ/ΑΤ ή www.gov.gr). Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επισυνάπτονται πέραν της εξουσιοδότησης, αντίγραφα αμφοτέρων των ταυτοτήτων, του εξουσιοδοτούντα και του εξουσιοδοτούμενου.

 

Η Εταιρεία έχει ορίσει Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) και τα στοιχεία επικοινωνίας του είναι:

 

Λεωφόρος Αθηνών 106, Τ.Κ. 104 42, Αθήνα, Αττικής
e-mail
: [email protected]

 

Σε περίπτωση κατά την οποία το υποκείμενο των δεδομένων θεωρεί ότι κατά παράβαση του ΓΚΠΔ, του ν. 4624/2019 και ειδικότερης νομοθεσίας, η Εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε ή δεν ικανοποίησε επαρκώς το αίτημά του δικαιούται να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα [Υποβολή καταγγελίας στην Αρχή | Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (dpa.gr)] που εδρεύει στην Αθήνα, επί της Λεωφόρου Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 (τηλ: +30 210 6475600).

 

5. Πλαίσιο Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

 

5.1 Μέτρα Ασφαλείας

 

Η NOVA έχει λάβει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να διασφαλίσει την τήρηση της νομοθεσίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και την επίτευξη του κατάλληλου επιπέδου ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών της. Έχει λάβει δε, όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης και της διενέργειας μελέτης αντικτύπου κινδύνου σχετικά με την προστασία δεδομένων, όπου αυτή απαιτείται και της κατάρτισης αρχείου επεξεργασιών. Επιπλέον έχει θεσπίσει όλες τις απαραίτητες πολιτικές και διαδικασίες προκειμένου να διασφαλίζεται η ακεραιότητα των προσωπικών δεδομένων, η εμπιστευτικότητα και η διαθεσιμότητά τους, καθώς και να μην επιτρέπεται η πρόσβαση σε αυτά σε κανέναν άλλον, πέραν από τα κατάλληλα εξουσιοδοτημένα προς τούτο πρόσωπα και μόνο για τους προβλεπόμενους σκοπούς επεξεργασίας.

 

Επιφορτισμένοι με την τήρηση των σχετικών πολιτικών, διαδικασιών και μέτρων ασφαλείας είναι όλοι οι υπάλληλοι της Εταιρείας, οι οποίοι επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα.

 

5.2 Προστασία της ιδιωτικότητας από τον σχεδιασμό

 

Η NOVA υιοθετεί την αρχή της προστασίας της δεδομένων από τον σχεδιασμό.

 

Όταν η επεξεργασία γίνεται με τη χρήση νέων τεχνολογιών ή/και είναι πιθανό να οδηγήσει σε υψηλό κίνδυνο για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των υποκειμένων, πραγματοποιείται μελέτη εκτίμησης αντικτύπου επεξεργασίας. Στις περιπτώσεις αυτές, η NOVA προβαίνει σε εκτίμηση των επιπτώσεων πριν από την έναρξη της επεξεργασίας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Άρθρου 35 του ΓΚΠΔ.

 

Στο πλαίσιο των συμβάσεων επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων με τους συνεργάτες της, η Εταιρεία έχει συμπεριλάβει ειδικές ρήτρες για τη διασφάλιση της αρωγής αυτών κατά την εκπόνηση των σχετικών μελετών.

 

5.3 Ενημέρωση και εκπαίδευση

 

Η NOVA διεξάγει εκπαιδευτικά σεμινάρια για το προσωπικό της και το προσωπικό των συνεργατών της (καταστήματα του δικτύου NOVA, Κέντρα Τηλεφωνικών Πωλήσεων), με σκοπό την εξοικείωση με τις απαιτήσεις του ΓΚΠΔ και το πρόγραμμα συμμόρφωσης που εφαρμόζει.

 

Μη συμμόρφωση με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων επισύρει πειθαρχικές κυρώσεις.

 

5.4 Διαχείριση συμβάντων ασφάλειας προσωπικών δεδομένων

 

Η NOVA έχει λάβει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την επίτευξη του κατάλληλου επιπέδου ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των συνδρομητών της. Εντούτοις, σε περίπτωση συμβάντος παραβίασης, εκκινεί η προβλεπόμενη διαδικασία διερεύνησης του συμβάντος, ενημέρωσης της εποπτικής αρχής (και των υποκειμένων που επηρεάστηκαν, εάν αυτό είναι απαιτητό), εφόσον η παραβίαση ενδέχεται να προκαλέσει κίνδυνο για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των φυσικών προσώπων.

 

Ημερομηνία Τελευταίας Τροποποίησης 24/09/2024