5G
Μόλις ήρθα στο Nova Business και ο πρώτος μου λογαριασμός είναι αυξημένος, γιατί; Μόλις ήρθα στο Nova Business και ο πρώτος μου λογαριασμός είναι αυξημένος, γιατί; Μόλις ήρθα στο Nova Business και ο πρώτος μου λογαριασμός είναι αυξημένος, γιατί; Μόλις ήρθα στο Nova Business και ο πρώτος μου λογαριασμός είναι αυξημένος, γιατί;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / Υποστήριξη / Λογαριασμοί και πληρωμές

Μόλις ήρθα στο Nova Business και ο πρώτος μου λογαριασμός είναι αυξημένος, γιατί;

Αυξημένος πρώτος λογαριασμός

Ο πρώτος λογαριασμός ενδέχεται να είναι αυξημένος διότι περιλαμβάνει:

  • Το μηνιαίο πάγιο το οποίο είχες συμφωνήσει
  • Το πάγιο που αντιστοιχεί στις ημέρες από την ενεργοποίηση της σύνδεσης έως την έκδοση του λογαριασμού
  • Τέλος ενεργοποίησης (όπου/αν επιβάλλεται)

Με άλλα λόγια, ο πρώτος λογαριασμός θα περιλαμβάνει χρέωση για κάποιες επιπλέον ημέρες που χρησιμοποίησες τη σύνδεσή σου και τυχόν τέλος ενεργοποίησης.

Expert's Tip

Κάθε μήνα πληρώνεις το πάγιο για τον επόμενο μήνα.

Παράδειγμα λογαριασμού

Στον παρακάτω λογαριασμό έχουμε σύνδεση η οποία:

  • Ενεργοποιήθηκε στις 16/09/2019
  • Με πρόγραμμα Nova Unlimited+ 2GB
  • Μηνιαίο πάγιο 21,54€
  • Ο πρώτος λογαριασμός εκδόθηκε στις 18/09/2019

Με βάση το παραπάνω παράδειγμα, ο λογαριασμός θα είχε επιπλέον χρέωση παγίου που αντιστοιχεί στη χρήση 2 ημερών (16/9 και 17/9).