5G
Η Nova προσπαθεί να καταστήσει την ιστοσελίδα της προσβάσιμη και φιλική προς κάθε χρήστη, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας (EAA) Η Nova προσπαθεί να καταστήσει την ιστοσελίδα της προσβάσιμη και φιλική προς κάθε χρήστη, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας (EAA) Η Nova προσπαθεί να καταστήσει την ιστοσελίδα της προσβάσιμη και φιλική προς κάθε χρήστη, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας (EAA) Η Nova προσπαθεί να καταστήσει την ιστοσελίδα της προσβάσιμη και φιλική προς κάθε χρήστη, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας (EAA)

Προσβασιμότητα

H Nova αναγνωρίζει το δικαίωμα για ισότιμη πρόσβαση όλων στις υπηρεσίες της. Για το σκοπό αυτό έχουμε υιοθετήσει μία σειρά μέτρων προκειμένου να διασφαλίσουμε την ψηφιακή προσβασιμότητα για όλους τους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία.

Τελευταία ενημέρωση: 11.06.2025

Η Nova λαμβάνει μέτρα για να καταστήσει την ιστοσελίδα της προσβάσιμη και φιλική προς κάθε χρήστη, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Πράξη για την Προσβασιμότητα (EAA) και το εναρμονισμένο ευρωπαϊκό πρότυπο EN 301 549, το οποίο ευθυγραμμίζεται με τις Οδηγίες Προσβασιμότητας Περιεχομένου Ιστού (WCAG) 2.1 AA.

Η ψηφιακή προσβασιμότητα δεν είναι απλώς ένας στόχος που επιδιώκουμε να πετύχουμε, αλλά μια συνεχής δέσμευση που υλοποιούμε σε κάθε πτυχή της παροχής ψηφιακών υπηρεσιών μας. Αναγνωρίζουμε ότι αυτό απαιτεί συνεχή παρακολούθηση, βελτίωση και προσαρμογή.

Στις ενότητες που ακολουθούν, αναλύουμε τις διάφορες προσπάθειες που έχουν πραγματοποιηθεί για να συμβάλλουμε στη διασφάλιση της ψηφιακής προσβασιμότητας για όλους.

H Nova αναγνωρίζει το δικαίωμα για ισότιμη πρόσβαση όλων στις υπηρεσίες της. Για το σκοπό αυτό έχουμε υιοθετήσει μία σειρά μέτρων προκειμένου να διασφαλίσουμε την ψηφιακή προσβασιμότητα για όλους τους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία.

Πώς υποστηρίζουμε την Προσβασιμότητα

Βασικό στοιχείο της πρωτοβουλίας μας για την ενίσχυση της προσβασιμότητας είναι η συνεργασία μας με έναν τρίτο συμβουλευτικό οργανισμό για την προσβασιμότητα, προκειμένου να καταστεί περαιτέρω προσβάσιμη η ιστοσελίδα μας. Για να το επιτύχουμε αυτό, χρησιμοποιούμε τυποποιημένες μεθόδους και εργαλεία προσβασιμότητας, σύμφωνα με τη σχετική έκδοση των Οδηγιών για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού (WCAG), όπως ορίζονται από την Κοινοπραξία για τον Παγκόσμιο Ιστό (W3C), τον κύριο διεθνή οργανισμό καθορισμού προτύπων του Διαδικτύου. Στο πλαίσιο της σταθερής δέσμευσής μας για την ενίσχυση και την αντιμετώπιση των προκλήσεων προσβασιμότητας, λαμβάνουμε τα ακόλουθα μέτρα:

Ενσωματώσαμε την προσβασιμότητα ως μέρος των εσωτερικών μας πολιτικών και της ψηφιακής μας στρατηγικής

Ενσωματώνουμε την προσβασιμότητα ως μέρος των εσωτερικών μας πολιτικών και της ψηφιακής μας στρατηγικής

Διενέργεια αυτοματοποιημένων σαρώσεων, χειροκίνητων ελέγχων και δοκιμών με τη χρήση αναγνωρισμένων μεθοδολογιών και εργαλείων

Διενεργούμε αυτοματοποιημένες σαρώσεις, χειροκίνητους ελέγχους και δοκιμές με τη χρήση αναγνωρισμένων μεθοδολογιών και εργαλείων

Εφαρμογή διορθώσεων με βάση τα εντοπισμένα κενά για τη βελτίωση της συμμόρφωσης με το πρότυπο EN 301 549

Προβαίνουμε σε διορθώσεις με βάση τα εντοπισμένα κενά για τη βελτίωση της συμμόρφωσης με το πρότυπο EN 301 549

Ενσωματώσαμε την προσβασιμότητα στις διαδικασίες σχεδιασμού και ανάπτυξης από την αρχή

Ενσωματώνουμε την προσβασιμότητα εξ΄αρχής στις διαδικασίες σχεδιασμού και ανάπτυξης

Εκπαίδευση των σχετικών ομάδων για την υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών προσβασιμότητας σε όλο το περιεχόμενο και τον κώδικα

Εκπαιδεύουμε τις σχετικές ομάδες για την υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών προσβασιμότητας σε όλο το περιεχόμενο και τον κώδικα

Ενσωματώσαμε ένα widget προσβασιμότητας, προσφέροντας στους χρήστες εργαλεία για να προσαρμόσουν την εμπειρία τους

Ενσωματώσαμε widget προσβασιμότητας, προσφέροντας στους χρήστες εργαλεία για να προσαρμόσουν την εμπειρία τους (π.χ. αντίθεση, μέγεθος κειμένου, βελτιστοποίηση αναγνώστη οθόνης, πλοήγηση με πληκτρολόγιο).Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τους συνδυασμούς που ταιριάζουν στις ανάγκες τους.

Ενεργοποιήθηκε η Τεχνολογία Αυτοματοποιημένης Αποκατάστασης (ART) για όλους τους επισκέπτες

Ενεργοποιήσαμε την Τεχνολογία Αυτοματοποιημένης Αποκατάστασης (ART) για όλους τους επισκέπτες, είτε χρησιμοποιούν υποστηρικτικά εργαλεία είτε όχι. Η ART δεν ανιχνεύει τη χρήση Υποστηρικτικής Τεχνολογίας. Αντίθετα, βελτιώνει την προσβασιμότητα για όλους τους επισκέπτες του ιστότοπου, ανεξάρτητα από τις ικανότητές τους, μέσω της ανάπτυξης δυνατοτήτων αποκατάστασης.

Συνεχής Βελτίωση

Εργαζόμαστε ενεργά για τη βελτίωση της προσβασιμότητας του ιστότοπού μας, πιστεύοντας ότι είναι συλλογική μας ηθική υποχρέωση να επιτρέπουμε την απρόσκοπτη, προσβάσιμη και ανεμπόδιστη χρήση του από όσους από εμάς έχουμε αναπηρίες.

Σε μια συνεχή προσπάθεια για συνεχή βελτίωση και διόρθωση προβλημάτων προσβασιμότητας, σαρώνουμε επίσης τακτικά τον ιστότοπο nova.gr με το Accessibility Scanner και χειροκίνητους ελεγκτές για να εντοπίσουμε και να διορθώσουμε κάθε πιθανό εμπόδιο προσβασιμότητας στον ιστότοπό μας.

Παρά τις προσπάθειές μας και τις διορθώσεις για να κάνουμε όλες τις σελίδες και το περιεχόμενο πλήρως προσβάσιμα, αναγνωρίζουμε ότι ορισμένες περιοχές ενδέχεται να χρειάζονται περαιτέρω βελτιώσεις. Η δέσμευσή μας είναι διαρκής και συνεχώς επανεξετάζουμε και βελτιώνουμε τον ιστότοπο μας για να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες όλων των χρηστών.

Εργαζόμαστε ενεργά για τη βελτίωση της προσβασιμότητας του ιστότοπού μας - Nova

Περιορισμοί και Περιοχές Υπό Εξέταση

Παρά τις προσπάθειές μας, ορισμένες περιοχές του ιστότοπου ενδέχεται να μην είναι ακόμη πλήρως προσβάσιμες.

Γνωστοί περιορισμοί περιλαμβάνουν:

  • Ορισμένα αποθηκεύσιμα έγγραφα (PDFs, Word) ενδέχεται να μη φέρουν πλήρως ετικέτες προσβασιμότητας και να μην είναι εξ’ ολοκλήρου διαμορφωμένα για προγράμματα ανάγνωσης οθόνης.
  • Τα παλαιότερα βίντεο ενδέχεται να μην περιέχουν ακριβείς υποτίτλους, ηχητικές περιγραφές ή μεταγραφές.
  • Οι εφαρμογές τρίτων μερών ενδέχεται να έχουν περιορισμούς προσβασιμότητας πέρα από τον έλεγχό μας.

Εργαζόμαστε ενεργά για την επίλυση αυτών των ζητημάτων και τα αντιμετωπίζουμε ως μέρος του προγράμματος προσβασιμότητάς μας.

Περιορισμοί και Περιοχές Υπό Εξέταση στην προσβασιμότητα της ιστοσελίδας - Nova

Ανατροφοδότηση

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε και να κάνουμε την εμπειρία σας όσο το δυνατόν πιο ομαλή και χωρίς αποκλεισμούς. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ψηφιακής προσβασιμότητας με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας ή χρειάζεστε πληροφορίες σχετικά με την ψηφιακή προσβασιμότητα, θα θέλαμε να σας ακούσουμε! Επίσης, εκτιμούμε και καλωσορίζουμε τα σχόλιά σας και είμαστε πάντα έτοιμοι να δεχθούμε προτάσεις για την ενίσχυση των προσπαθειών μας για ψηφιακή προσβασιμότητα.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

Μέσω Live Chat
Μπορείτε να ξεκινήσετε μία συνομιλία μέσω Live Chat επιλέγοντας το εικονίδιο του messenger στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης

Μέσω Video Call
Μπορείτε είτε κατά τη χρήση του Live Chat είτε μέσω της ενότητας Επικοινωνία της ιστοσελίδας μας να ζητήσετε τη διενέργεια Video Call, με τη συμμετοχή διερμηνέα νοηματικής γλώσσας

Τηλεφωνικά
1. Εξυπηρέτηση Οικιακών πελατών συμβολαίου και καρτοκινητής FREE2GO/Q:

a) Από Κινητό ή Σταθερό Nova ή καρτοκινητό FREE2GO/Q, εντός Ελλάδας: 13800 (χρέωση 0,25€/κλήση, ανεξαρτήτως διάρκειας, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και Τέλους τηλεφωνίας, όπου ισχύει)

b) Από άλλο πάροχο εντός Ελλάδας: 13800 (χρέωση βάση τιμοκαταλόγου του εκάστοτε παρόχου)

c) Από εξωτερικό: +30 693 56 13800
i. Από αριθμό εξωτερικού, ισχύει χρέωση βάση τιμοκαταλόγου του εκάστοτε παρόχου

ii. ii. Από κινητό Nova σε περιαγωγή, ισχύει χρέωση 0,23€/κλήση, ανεξαρτήτως διάρκειας, συμπ. ΦΠΑ 24% και Τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας 10%. (εξαιρούνται οι δικαιούχοι απαλλαγής)

2. Εξυπηρέτηση Εταιρικών πελατών:

a) Από εταιρικό κινητό & σταθερό Nova, εντός Ελλάδας: 1277 (χωρίς χρέωση)

b) Από άλλο πάροχο εντός Ελλάδας: 1277 (χρέωση βάση τιμοκαταλόγου του εκάστοτε παρόχου)

c) Από εξωτερικό: +30 693 560 1277
i. Από αριθμό εξωτερικού, ισχύει χρέωση βάση τιμοκαταλόγου του εκάστοτε παρόχου

ii. Από εταιρικό κινητό Nova σε περιαγωγή εντός ΕΕ, η κλήση παρέχεται χωρίς χρέωση, εφόσον το εκάστοτε πρόγραμμα χρήσης περιλαμβάνει χρόνο ομιλίας προς κινητά. Διαφορετικά ισχύει χρέωση 0,0143€ / δευτερόλεπτο, συμπ. ΦΠΑ 24% και Τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας 10% (εξαιρούνται οι δικαιούχοι απαλλαγής)

iii. Από εταιρικό κινητό Nova σε περιαγωγή εκτός ΕΕ, δες εδώ την χρέωση που ισχύει βάσει της ζώνης στην οποία ανήκει η χώρα