5G

Συμβόλαια & Υπηρεσίες

Συμβόλαια & Υπηρεσίες

Έγινε φραγή στην εταιρική μου σύνδεση. Τι κάνω;

Πώς ανανεώνω το εταιρικό συμβόλαιό μου;

Πού βλέπω τις παροχές του εταιρικού μου προγράμματος;

Πού βλέπω το μηνιαίο πάγιο του εταιρικού μου προγράμματος;

Πώς βρίσκω τις διαθέσιμες προσφορές για τη σύνδεση της επιχείρησής μου;

Πού βλέπω τις προσφορές που έχω ήδη ενεργοποιήσει για την εταιρική μου σύνδεση;

Πού θα βρω αντίγραφο του εταιρικού μου συμβολαίου;

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία της εταιρείας μου;

Πώς μπορώ να κάνω υπαναχώρηση από ένα συμβόλαιο;

Τι είναι το ONE Pro και ποιες οι προϋποθέσεις ενεργοποίησής του;

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Webex για την υπηρεσία του ONE Pro;

Πώς μπορώ να μοιραστώ μέσω Webex το PowerPoint με τους συνεργάτες μου;

Ποιες είναι οι βασικές λειτουργίες messaging που μπορώ να έχω με το Webex;

Πώς μπορώ να ξεκινήσω ή να συμμετάσχω σε ένα Webex meeting;

Πώς μπορώ να ηχογραφήσω μια συνάντηση στο Webex;

Πώς μπορώ να προσαρμόσω το προφίλ και την κατάστασή μου στο Webex;

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια κλήση στο Webex;

Πώς μπορώ να δημιουργήσω το δικό μου χώρο στο Webex;

Πώς μπορώ να μοιραστώ την οθόνη μου στο Webex;

Πώς μπορώ να διαχειριστώ τον ήχο και το βίντεο στο Webex;

Πόσες άδειες χρήσης ONE Pro χρειάζομαι για το τηλεφωνικό μου κέντρο;

Πώς ενεργοποιώ νέους χρήστες ως διαχειριστής στο ONE Pro;

Τι μπορώ να διαχειριστώ για το τηλεφωνικό μου κέντρο στο ONE Pro;

Τι είναι η υπηρεσία Auto Attendant του ONE Pro και πώς τη ρυθμίζω;

Τι είναι η υπηρεσία Music on Hold του ONE Pro και πώς τη ρυθμίζω;

Τι είναι το Hunt Group και πώς το δημιουργώ στο ONE Pro;

Πώς προγραμματίζω το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου στο ONE Pro;

Πώς επαναφέρω τον κωδικό μου στο ONE Pro;

Τι πρέπει να γνωρίζω για τις IP τηλεφωνικές συσκευές;

Πώς απαντώ σε εισερχόμενη κλήση IP τηλεφωνικής συσκευής συναδέλφου που απουσιάζει;

Πώς βλέπω τη χρέωση του ONE Pro στον λογαριασμό μου;

Πώς γίνεται η εγκατάσταση των αισθητήρων στην υπηρεσία Fleet και πόσο διαρκεί;

Τι είδους αισθητήρες μπορώ να εγκαταστήσω στα οχήματά μου για την υπηρεσία Fleet;

Πώς δίνω εντολή ακινητοποίησης σε ένα όχημα στην υπηρεσία Fleet;

Πώς παρακολουθώ την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού στην υπηρεσία Fleet;

Τι δυνατότητες απομακρυσμένου ελέγχου προσφέρει το Freeze Alert;

Τι είδους αισθητήρες μπορώ να χρησιμοποιήσω και πώς γίνεται η εγκατάσταση του Freeze Alert;

Τι ειδοποιήσεις λαμβάνω από το Freeze Alert;

Ποια είναι τα πακέτα των συνδέσεων ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ και τι ισχύει για τις παροχές;

Πώς ενεργοποιώ τα δεδομένα στο κινητό για τα πακέτα ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ;

Πώς ανανεώνω τον χρόνο ομιλίας και πώς ελέγχω το διαθέσιμο υπόλοιπο στα πακέτα ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ;

Τι ισχύει για τη φορητότητα στις συνδέσεις ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ;

Τι κάνω σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας του κινητού ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ;

Πώς κάνω αλλαγή κάρτας SIM λόγω κλοπής, απώλειας, φθοράς ή αλλαγής τεχνολογίας σε σύνδεση ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ;

Πού απευθύνομαι για θέματα υποστήριξης που αφορούν τις συνδέσεις ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ;

Πώς επεκτείνω σε ευρώ το ανώτατο όριο χρήσης ανά σύνδεση;

Πώς κάνω φραγή μηνυμάτων SMS;

Πώς δέχομαι ή πραγματοποιώ δύο κλήσεις ταυτόχρονα στο κινητό;

Πώς ενεργοποιώ τα μηνύματα έκτακτης ανάγκης στο κινητό;

Πώς μπορώ να έχω δύο διαφορετικούς αριθμούς κινητού στην ίδια κάρτα SIM;

Πώς διαχειρίζομαι την προώθηση κλήσεων στο κινητό;

Πώς ενεργοποιώ την αναγνώριση κλήσεων στο κινητό;

Πώς ενημερώνομαι για κλήσεις όταν το κινητό μου είναι εκτός λειτουργίας;

Πώς μπορώ να έχω δύο κάρτες SIM με τον ίδιο αριθμό;

Πώς απορρίπτω τις εισερχόμενες κλήσεις με απόκρυψη αριθμού στο κινητό;

Πώς απενεργοποιώ την κατανάλωση δεδομένων;

Πώς χρησιμοποιώ τον τηλεφωνητή στο κινητό;

Μπορώ να ενημερώνομαι όταν φτάνω το όριό μου σε data ή λεπτά ομιλίας;

Τι επιλογές έχω για επιπλέον data στο εταιρικό μου πρόγραμμα;

Τι επιλογές έχω για επιπλέον λεπτά ομιλίας στο εταιρικό μου πρόγραμμα;

Τι επιλογές έχω για επιπλέον SMS στο εταιρικό μου πρόγραμμα;

Πώς θα μάθω το υπόλοιπό μου σε GB, ομιλία & SMS;

Πώς μπορώ να μάθω τις ταχύτητες Internet κινητής που υποστηρίζει η περιοχή μου;

Ποιος είναι ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης για κάθε κλήση από κινητό στο Nova Business;

Πώς κάνω φραγή κλήσεων στο κινητό;

Πώς λειτουργεί η Υπηρεσία Αναμονής & Κράτησης κλήσης;

Τι είναι η εκτροπή κλήσεων σταθερής και ποιες οι χρεώσεις;

Πώς ενεργοποιώ και διαχειρίζομαι τις εκτροπές κλήσεων στο σταθερό;

Πώς ενεργοποιώ και διαχειρίζομαι τις εκτροπές κλήσεων σε ISDN;

Τι μπορώ να κάνω για να μην εμφανίζεται ο αριθμός μου όταν κάνω κλήσεις από το σταθερό;

Πώς κάνω φραγή εξερχομένων κλήσεων στο σταθερό;

Πώς να απορρίψω τις εισερχόμενες κλήσεις με απόκρυψη αριθμού στο σταθερό;

Πώς απορρίπτω αυτόματα όλες τις εισερχόμενες κλήσεις με την υπηρεσία Μην Ενοχλείς;

Τι εργασίες θα γίνουν για την εγκατάσταση γραμμής Nova Business Fiber;

Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για την επέκταση γραμμής κινητής ή σταθερής;

Ποιο είναι το κόστος μεταβίβασης κινητής σύνδεσης;

Τι χρειάζεται για τη διαδικασία μεταβίβασης εταιρικής σύνδεσης;

Θέλω να εκδώσω ηλεκτρονικό κλειδάριθμο αλλά η αίτηση δεν προχωρά λόγω του κινητού τηλεφώνου. Γιατί;

Πώς μπορώ να επισκευάσω το κινητό μου χωρίς να πάω σε κατάστημα;

Σε ποιες ψηφιακές πλατφόρμες εκπαίδευσης έχω δωρεάν πρόσβαση από το κινητό;

Έγινε φραγή στη σύνδεσή μου. Τι κάνω;

Ποια είναι η σειρά κατανάλωσης των διαθέσιμων εταιρικών υπηρεσιών/πακέτων;

Τι είναι οι Υπηρεσίες Τρίτων και ποιοι τις παρέχουν;

Ποιες είναι οι χρεώσεις εκτός παγίου;

Πώς μπορώ να σταματήσω κλήσεις & μηνύματα από διαφημιστικές ενέργειες;

Τι θα συμβεί αν ξεπεράσω τα διαθέσιμα λεπτά που μου προσφέρει το εταιρικό συμβόλαιο;

Πόσο επιπλέον θα χρεωθώ αν ξεπεράσω τα GB που έχω;

Πώς να σταματήσω τα μηνύματα που με χρεώνουν;

Πώς θα ενημερωθώ αν χρεωθώ SMS από υπηρεσίες τρίτων;

Πώς αφαιρώ τον εταιρικό αριθμό μου από τους τηλεφωνικούς καταλόγους;

Ποιες είναι οι χρεώσεις για κλήσεις & γραπτά μηνύματα σε 5ψήφια;

Πώς θα βρω αριθμούς σταθερού ή κινητού τηλεφώνου;

Με ποιον τρόπο επωφελούμαι από την συνεργασία Nova και Padu;