Αλλαγή ημερομηνίας
Η αλλαγή ημερομηνίας έκδοσης του εταιρικού λογαριασμού μπορεί να γίνει μόνο από το νόμιμο εκπρόσωπο ή τον υπεύθυνο επικοινωνίας, που έχει ορίσει η εταιρία ως διαχειριστές των συμβολαίων με τη Nova.
Αν είσαι ένα από αυτά τα εξουσιοδοτημένα πρόσωπα, μπορείς να:  
- Αποστείλεις ενυπόγραφο αίτημα μέσω Live Chat συνοδευόμενο από φωτοαντίγραφο διπλής όψης ΑΔΤ ή Διαβατηρίου
 - Απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova, έχοντας στη διάθεσή σου ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ΑΔΤ ή Διαβατήριο) και αποδεικτικό ΑΦΜ
 
Διευκρινίσεις αλλαγής
- Δεν υπάρχει χρέωση
 - Θα ισχύει από τον επόμενο λογαριασμό
 - Στο νέο λογαριασμό θα υπάρχει αναλογία παγίου για τις επιπλέον ημέρες (από την αλλαγή μέχρι τη νέα έκδοση)