5G
Αλλαγή ημερομηνίας

Η αλλαγή ημερομηνίας έκδοσης του εταιρικού λογαριασμού μπορεί να γίνει μόνο από το νόμιμο εκπρόσωπο ή τον υπεύθυνο επικοινωνίας, που έχει ορίσει η εταιρία ως διαχειριστές των συμβολαίων με τη Nova.

Αν είσαι ένα από αυτά τα εξουσιοδοτημένα πρόσωπα, μπορείς να:  

  • Αποστείλεις ενυπόγραφο αίτημα μέσω Live Chat συνοδευόμενο από φωτοαντίγραφο διπλής όψης ΑΔΤ ή Διαβατηρίου
  • Απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova, έχοντας στη διάθεσή σου ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ΑΔΤ ή Διαβατήριο) και αποδεικτικό ΑΦΜ
Διευκρινίσεις αλλαγής
  • Δεν υπάρχει χρέωση
  • Θα ισχύει από τον επόμενο λογαριασμό
  • Στο νέο λογαριασμό θα υπάρχει αναλογία παγίου για τις επιπλέον ημέρες (από την αλλαγή μέχρι τη νέα έκδοση)