5G
Τι κάνω αν έχω φραγή δεδομένων και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα data μου; Τι κάνω αν έχω φραγή δεδομένων και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα data μου; Τι κάνω αν έχω φραγή δεδομένων και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα data μου; Τι κάνω αν έχω φραγή δεδομένων και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα data μου;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / Υποστήριξη / Roaming

Τι κάνω αν έχω φραγή δεδομένων και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα data μου;

Data roaming

Στις χώρες εκτός Ε.Ε. και Ην. Βασιλείου η κίνηση data roaming πραγματοποιείται:

  • Mέσω της υπηρεσίας  Roaming Pass
  • Ενεργοποιώντας ένα από τα διαθέσιμα πακέτα περιαγωγής

Αν βρίσκεσαι σε χώρα των ζωνών C-E ή είσαι πελάτης καρτοκινητής σε οποιαδήποτε χώρα, για να πραγματοποιήσεις κίνηση data roaming ενεργοποίησε ένα πακέτο περιαγωγής.

Expert's Tip

Δες εδώ πως ενεργοποιείς τα πακέτα περιαγωγής.

Μάθε περισσότερα για το Roaming Pass εδώ.

Υπηρεσία ενημέρωσης & φραγής GPRS
  • Σου παρέχει δυνατότητα φραγής της κίνησης δεδομένων roaming όταν υπερβείς το όριο των 62€ ανά:
    • Μήνα τιμολόγησης (συνδρομητές συμβολαίου)
    • Ημερολογιακό μήνα (συνδρομητές καρτοκινητής)
  • Διασφαλίζει τον έλεγχο του λογαριασμού σου καθώς σερφάρεις από το κινητό στο εξωτερικό

Expert's Tip

Δωρεάν SMS σε ενημερώνει όταν η χρέωση φτάνει στο 80% του ορίου στα 49€ αλλά και στο 100% στα 62€.

Απενεργοποίηση φραγής

Για να συνεχίσεις την κίνηση δεδομένων στείλε δωρεάν SMS:

Συνδρομητές συμβολαίουΣυνδρομητές καρτοκινητής
UNBAR NAIUNBAR NAI
στο 1202στο 1284
 
Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση υπηρεσίας
Μέσω SMSΣυνδρομητές συμβολαίουΣυνδρομητές καρτοσύνδεσης/καρτοκινητής
ΕνεργοποίησηG60 ΝΑΙ στο 1202G ΝΑΙ στο 1284
ΑπενεργοποίησηG ΟΧΙ στο 1202G ΟΧΙ στο 1284

 

Κατ’ εξαίρεση, αν είσαι συνδρομητής που ανήκεις σε οικογενειακά και εταιρικά οικονομικά προγράμματα μπορείς να στέλνεις μήνυμα στο 1202 για αυτή μόνο την υπηρεσία.