Λειτουργία Schedule
Η υπηρεσία Schedule σου δίνει τη δυνατότητα να ορίσεις τις χρονικές περιόδους στις οποίες επιθυμείς οι λειτουργίες του τηλεφωνικού σου κέντρου να είναι ενεργές.
Expert’s Tip
Η λειτουργία Schedule αφορά όλη την επιχείρηση και όχι έναν ή περισσότερους χρήστες.
Ρύθμιση Schedule
- Κάνε είσοδο στο ONE Pro εδώ χρησιμοποιώντας τα στοιχεία διαχειριστή
- Επίλεξε την ενότητα "Σημεία Παρουσίας"
- Αν η επιχείρησή σου έχει πολλά σημεία παρουσίας, οι χρονικές περίοδοι που θα δημιουργήσεις θα είναι κοινές για όλα τα σημεία της
- Επίλεξε το "Enterprise Schedules" από το μενού υπηρεσιών
- Πάτησε στο "Παραμετροποίηση" για να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία
- Άλλαξε τις ρυθμίσεις στο Schedule με την ονομασία "Business" ή δημιούργησε ένα νέο
- Επίλεξε το χρονικό διάστημα που θες να έχει το Schedule
- Όρισε τις ώρες ανά ημέρα
Expert's Tip
Αν επιλέξεις το "Schedule Business", οι λειτουργίες Auto Attendant, Group Forwarding και Pre Alerting Announcement, θα λειτουργούν όλο τον χρόνο Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00.
Δημιουργία νέου Schedule
- Κάνε είσοδο στο ONE Pro εδώ χρησιμοποιώντας τα στοιχεία διαχειριστή
- Επίλεξε την ενότητα "Σημεία Παρουσίας"
- Αν η επιχείρησή σου έχει πολλά σημεία παρουσίας, οι χρονικές περίοδοι που θα δημιουργήσεις θα είναι κοινές για όλα τα σημεία της
- Επίλεξε το "Enterprise Schedules" από το μενού υπηρεσιών
- Πάτησε στο "Παραμετροποίηση" για να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία
- Πάτησε στο "Δημιουργία νέου"
- Επίλεξε αν το πρόγραμμα που θα δημιουργήσεις αφορά εργάσιμη περίοδο ή αργία
- Δώσε ένα όνομα στο νέο σου Schedule, χρησιμοποιώντας μόνο αγγλικούς χαρακτήρες (π.χ. Summer period)
- Πάτησε "Προσθήκη νέας εκδήλωσης"
- Επίλεξε το χρονικό διάστημα που θες να έχει το νέο σου Schedule
- Όρισε τις ώρες ανά ημέρα
- Πάτησε "Αποθήκευση"
- Πλέον έχεις δημιουργήσει το Schedule που ταιριάζει στις ανάγκες τις επιχείρησής σου
Expert's Tip
Σε περίπτωση που η επιχείρησή σου έχει σπαστό ωράριο, επίλεξε ξανά «Προσθήκη νέας εκδήλωσης» για να ορίσεις τις νέες ώρες (π.χ. πρωινή και απογευματινή βάρδια).