5G
Τι είναι η υπηρεσία Auto Attendant του ONE Pro και πώς τη ρυθμίζω; Τι είναι η υπηρεσία Auto Attendant του ONE Pro και πώς τη ρυθμίζω; Τι είναι η υπηρεσία Auto Attendant του ONE Pro και πώς τη ρυθμίζω; Τι είναι η υπηρεσία Auto Attendant του ONE Pro και πώς τη ρυθμίζω;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / Υποστήριξη / Συμβόλαια & Υπηρεσίες

Τι είναι η υπηρεσία Auto Attendant του ONE Pro και πώς τη ρυθμίζω;

Auto Attendant

Η υπηρεσία Auto Attendant σου δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεσαι τις εισερχόμενες κλήσεις της επιχείρησής σου εύκολα και απλά.

Expert’s Tip

Η υπηρεσία αφορά την επιχείρηση στο σύνολό της και όχι έναν χρήστη.

Ρύθμιση Auto Attendant
  1. Κάνε είσοδο στο ONE Pro εδώ χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του διαχειριστή
  2. Από τη διαχειριστική σελίδα του ONE Pro επίλεξε την ενότητα "Σημεία Παρουσίας"
  3. Αν η επιχείρησή σου έχει πολλά σημεία παρουσίας, επίλεξε την τοποθεσία για την οποία θες να ρυθμίσεις το Auto Attendant
  4. Πάτησε το "Auto Attendant" στο μενού των υπηρεσιών
  5. Επίλεξε "Δημιουργία νέου"
  6. Επίλεξε τον τηλεφωνικό αριθμό που θέλεις να σε καλούν οι πελάτες σου (κεφαλικός αριθμός), από τη λίστα με τους διαθέσιμους αριθμούς της επιχείρησής σου
  7. Άλλαξε, αν το επιθυμείς, τον 4ψήφιο εσωτερικό αριθμό που θα εμφανιστεί
  8. Πληκτρολόγησε το όνομα του Auto Attendant
  9. Συμπλήρωσε το όνομα που θες να εμφανίζεται στον εταιρικό σου κατάλογο
  10. Πάτησε "Αποθήκευση"
Ορισμός παραμέτρων
  • Διάλεξε πότε θέλεις να είναι ενεργές οι επιλογές του Auto Attendant, επιλέγοντας ένα από τα ήδη διαμορφωμένα Schedule σου
  • Βρες στο αριστερό μέρος της οθόνης τους διαθέσιμους αριθμούς για τις εντολές του Auto Attendant
  • Επίλεξε για κάθε αριθμό την ενέργεια που επιθυμείς να εκτελείται μέσα από μία λίστα επιλογών
    • Αναπαραγωγή ηχητικού μηνύματος
    • Μεταφορά εισερχόμενης κλήσης στο voice mail
    • Μεταφορά εισερχόμενης κλήσης πληκτρολογώντας εσωτερικό αριθμό
    • Μεταφορά εισερχόμενης κλήσης σε κάποιον αριθμό

Expert's Tip

Μπορείς να ηχογραφήσεις μόνος σου το μήνυμα που θα εξηγεί σε ποιο τμήμα της επιχείρησής σου παραπέμπει ο κάθε αριθμός και να το ανεβάσεις πατώντας "Μεταφόρτωση αρχείου".

Αν κάποιος δεν επιλέξει τίποτα από το ηχητικό μενού:

  1. Στις ρυθμίσεις αδράνειας όρισε το χρονικό διάστημα μετά το πέρας του οποίου οι πελάτες που δεν επιλέγουν κάποια ενέργεια, θα προωθούνται στον αριθμό που έχεις ήδη καταχωρήσει σαν επιλογή "Μεταφορά σε συνεργάτη"
  2. Πάτησε "Αποθήκευση"

Expert's Tip

Αν θες να αλλάξεις τις ρυθμίσεις ενός Auto Attendant, επίλεξέ το για να μεταφερθείς ξανά στο μενού "Παραμετροποίηση υπηρεσίας".