5G
Έχω πρόβλημα με την ασύρματη ή ενσύρματη σύνδεση Έχω πρόβλημα με την ασύρματη ή ενσύρματη σύνδεση Έχω πρόβλημα με την ασύρματη ή ενσύρματη σύνδεση Έχω πρόβλημα με την ασύρματη ή ενσύρματη σύνδεση
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / Υποστήριξη / Τεχνική Υποστήριξη

Έχω πρόβλημα με την ασύρματη ή ενσύρματη σύνδεση

Πρόβλημα με ενσύρματη σύνδεση
  1. Βεβαιώσου πως δεν έχεις κάνει κάποια παραμετροποίηση στο router
  2. Σύνδεσε τη συσκευή σε διαφορετική θύρα Ethernet
  3. Χρησιμοποίησε ένα διαφορετικό καλώδιο:
    1. στην ίδια θύρα που ήταν το προηγούμενο
    2. στις υπόλοιπες θύρες Ethernet
  4. Δοκίμασε να συνδεθείς με άλλη συσκευή
Πρόβλημα με ασύρματη σύνδεση
  • Βεβαιώσου πως δεν έχει γίνει κάποια αλλαγή στο ασύρματο δίκτυο
  • Έλεγξε αν έχεις το σωστό κωδικό του ασύρματου δικτύου
  • Βεβαιώσου πως συνδέεσαι στο σωστό δίκτυο ελέγχοντας την ονομασία του
  • Κάνε επανεκκίνηση στο router
  • Δοκίμασε να συνδεθείς με άλλη συσκευή

Αν συνδέεσαι στο ασύρματο δίκτυο αλλά δεν έχεις πρόσβαση στο Internet:

  • Κάνε επανεκκίνηση στο router

Expert's Tip

Για επανεκκίνηση του router, βγάλε το καλώδιο τροφοδοσίας από την πρίζα για 2 λεπτά και έπειτα σύνδεσέ το ξανά.