5G
Μηνύματα προειδοποίησης

Επίλεξε τον κωδικό που μπορεί να εμφανιστεί στη δορυφορική τηλεόραση και μάθε τι σημαίνει.

  1. E04-4 / E06-4

     

    1. Αφαίρεσε την κάρτα από τον αποκωδικοποιητή της Nova, απομάκρυνε τυχόν σκόνη με ένα μαλακό και στεγνό ύφασμα και τοποθέτησέ την εκ νέου στον δέκτη, με την φορά του βέλους προς τα πάνω (το τσιπ να είναι από την κάτω πλευρά).
    2. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova

     

  2. E016 / Ε016-0

    Αρχικά, επιβεβαίωσε ότι:

    • Η υπηρεσία σου είναι ενεργή και δεν έχει προσωρινή διακοπή λόγω οφειλών (δες το υπόλοιπο του λογαριασμού σου στο Nova Account
    • Το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις περιλαμβάνεται στο πακέτο των υπηρεσιών σου.
    Αν ισχύουν τα παραπάνω, τότε:

    1. Μπες στο Nova Account , επίλεξε Αρχική -> πήγαινε στην υπηρεσία Τηλεόρασης και επίλεξε Διαχείριση σύνδεσης -> Ρυθμίσεις αποκωδικοποιητή -> Αποστολή σήματος .
    2. Περίμενε 1-2 λεπτά και αν εξακολουθείς να μην έχεις εικόνα, άλλαξε κανάλι σε κάποιο άλλο του πακέτου σου, με το τηλεκοντρόλ του δέκτη.
    3. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .
    Expert's Tip
    Εάν το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova για να μάθεις πώς μπορείς να το αποκτήσεις.

     

  3. E16 / Ε16-4 / Ε18 / Ε18-4

    Αρχικά, επιβεβαίωσε ότι:

    • Η υπηρεσία σου είναι ενεργή και δεν έχει προσωρινή διακοπή λόγω οφειλών (δες το υπόλοιπο του λογαριασμού σου στο Nova Account
    • Το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις περιλαμβάνεται στο πακέτο των υπηρεσιών σου.
    Αν ισχύουν τα παραπάνω, τότε:

    1. Μπες στο Nova Account , επίλεξε Αρχική -> πήγαινε στην υπηρεσία Τηλεόρασης και επίλεξε Διαχείριση σύνδεσης -> Ρυθμίσεις αποκωδικοποιητή -> Αποστολή σήματος .
    2. Περίμενε 1-2 λεπτά και αν εξακολουθείς να μην έχεις εικόνα, άλλαξε κανάλι σε κάποιο άλλο του πακέτου σου, με το τηλεκοντρόλ του δέκτη.
    3. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, αφαίρεσε και τοποθέτησε εκ νέου το καλώδιο τροφοδοσίας από την πρίζα ρεύματος και αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .
    Expert's Tip
    Εάν το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova για να μάθεις πώς μπορείς να το αποκτήσεις.

     

  4. Ε19 / Ε19-4

    Αρχικά, επιβεβαίωσε ότι το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις περιλαμβάνεται στο πακέτο των υπηρεσιών σου.

    Αν ισχύει το παραπάνω, τότε:

    1. Μπες στο Nova Account , επίλεξε Αρχική -> πήγαινε στην υπηρεσία Τηλεόρασης και επίλεξε Διαχείριση σύνδεσης -> Ρυθμίσεις αποκωδικοποιητή -> Αποστολή σήματος .
    2. Περίμενε 1-2 λεπτά και αν εξακολουθείς να μην έχεις εικόνα, άλλαξε κανάλι σε κάποιο άλλο του πακέτου σου, με το τηλεκοντρόλ του δέκτη.
    3. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, αφαίρεσε και τοποθέτησε εκ νέου το καλώδιο τροφοδοσίας από την πρίζα ρεύματος και αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .
    Expert's Tip
    Εάν το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova για να μάθεις πώς μπορείς να το αποκτήσεις.

     

  5. Ε30 / E30-4 / Ε030 / E030-4

    Αρχικά, επιβεβαίωσε ότι το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις περιλαμβάνεται στο πακέτο των υπηρεσιών σου και περίμενε 1- 2 λεπτά, με τον δέκτη συντονισμένο σε κανάλι της υπηρεσίας σου.

    Εάν η θέαση δεν επανέλθει, μπες στο Nova Account , επίλεξε Αρχική -> πήγαινε στην υπηρεσία Τηλεόρασης και επίλεξε Διαχείριση σύνδεσης -> Ρυθμίσεις αποκωδικοποιητή -> Αποστολή σήματος .

    Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .

    Expert's Tip
    Εάν το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova για να μάθεις πώς μπορείς να το αποκτήσεις.

  6. E32 / Ε32-4 / E032

     

    1. Περίμενε για 1 - 2 λεπτά, με τον δέκτη συντονισμένο σε κανάλι της υπηρεσίας σου.
    2. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, μπες στο Nova Account , επίλεξε Αρχική -> πήγαινε στην υπηρεσία Τηλεόρασης και επίλεξε Διαχείριση σύνδεσης -> Ρυθμίσεις αποκωδικοποιητή -> Αποστολή σήματος .
    3. Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .

     

  7. E48-0

     

    1. Έλεγξε αν το καλώδιο της δορυφορικής κεραίας είναι σωστά τοποθετημένο στην υποδοχή SAT IN στο πίσω μέρος του αποκωδικοποιητή.
    2. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .

     

  8. E50-0

     

    1. Έλεγξε αν το καλώδιο της δορυφορικής κεραίας είναι σωστά τοποθετημένο στην υποδοχή SAT IN στο πίσω μέρος του αποκωδικοποιητή.
    2. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, κάνε σάρωση καναλιών μέσω του menu του δέκτη ή μέσω Nova Account επιλέγοντας Αρχική -> Διαχείριση σύνδεσης στην υπηρεσία τηλεόρασης -> Ρυθμίσεις αποκωδικοποιητή -> Σάρωση καναλιών.
    3. Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .

     

  9. E101 / E101-4

    Αρχικά, επιβεβαίωσε ότι το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις περιλαμβάνεται στο πακέτο των υπηρεσιών σου.

    Αν ισχύει το παραπάνω, τότε:

    1. Μπες στο Nova Account , επίλεξε Αρχική -> πήγαινε στην υπηρεσία Τηλεόρασης και επίλεξε Διαχείριση σύνδεσης -> Ρυθμίσεις αποκωδικοποιητή -> Αποστολή σήματος.
    2. Περίμενε 1-2 λεπτά και αν εξακολουθείς να μην έχεις εικόνα, άλλαξε κανάλι σε κάποιο άλλο του πακέτου σου, με το τηλεκοντρόλ του δέκτη.
    3. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, αφαίρεσε και τοποθέτησε εκ νέου το καλώδιο τροφοδοσίας από την πρίζα ρεύματος και αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .
    Expert's Tip
    Εάν το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova για να μάθεις πώς μπορείς να το αποκτήσεις.