5G
Επιστροφή σε Γενικές Ανακοινώσεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | 10.06.2022. 12:00:00

Κατάργηση υπηρεσίας WIND VISION και δυνατότητα μετάβασης στην EON TV

Στο πλαίσιο της σταδιακής ενοποίησης των υπηρεσιών της με την Nova, η Wind Ελλάς ανακοινώνει την δυνατότητα μετάβασης των συνδρομητών χωρίς τέλη στην EON TV, καθώς καταργείται η υπηρεσία της συνδρομητικής τηλεόρασης WIND Vision.

Πιο συγκεκριμένα, στις 31 Δεκεμβρίου του 2022 η υπηρεσία WIND Vision καταργείται και όσοι συνδρομητές το επιθυμούν, μπορούν να μεταβούν στην ΕΟΝ TV, τη νέα τηλεοπτική εμπειρία με πλούσιο, παγκοσμίως δημοφιλές και αποκλειστικό περιεχόμενο. Περισσότερες πληροφορίες για το  πλούσιο περιεχόμενο της EON TV, εδώ.

Για την διάθεση της EON TV, τόσο το τέλος απενεργοποίησης της Wind Vision αλλά και το τέλος ενεργοποίησης ΕΟΝ TV είναι δωρεάν, ενώ προϋπόθεση είναι να υπάρχει  ευρυζωνική σύνδεση WIND Fiber. Τα παρακάτω πακέτα της EON TV μπορούν να συνδυαστούν με ένα από τα δύο προγράμματα WIND Fiber (50Mbps & 100Mbps) και WIND Fiber to the Home (100Mbps & 200Mbps) , ώστε οι συνδρομητές να επιλέξουν εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους:

  • ΕΟΝ + : Περιλαμβάνει 82 κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των 7 καναλιών Nova Sports, εκ των οποίων τα 56 σε HD και με περισσότερους από 3.000 τίτλους ταινιών on demand.
  • ΕΟΝ (βασικό πακέτο) : Περιλαμβάνει 75 κανάλια, εκ των οποίων τα 49 σε HD και με περισσότερους από 3.000 τίτλους ταινιών on demand

Η Wind προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να ενημερωθούν περαιτέρω από την ιστοσελίδα της WIND https://wn.gr/eon ή με κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών ή μέσω του Δικτύου Καταστημάτων WIND. Στις τιμές για τις κλήσεις στην Εξυπηρέτηση Πελατών, συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. και τα τέλη συνδρομητών. Το παραπάνω τέλος κινητής τηλεφωνίας δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Σημείωση σχετικά με την ισχύουσα σύμβαση του συνδρομητή:  H WIND διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης ή/και τερματισμού ή ανάκλησης όλων των εμπορικά διαθέσιμων και μη προγραμμάτων/προσφορών ή/και της μετατροπής των σχετικών όρων ή/και τροποποίησης των προγραμμάτων/προσφορών, ακολουθώντας την προσήκουσα διαδικασία ενημέρωσης των συνδρομητών, όπως εκάστοτε ορίζεται από το υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο. Οι πελάτες που διαθέτουν ενεργή την υπηρεσία και επηρεάζονται από την κατάργησή της, διατηρούν τη δυνατότητα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης μέχρι και δυο μήνες μετά την ημερομηνία κατάργησης.