Συνδρομητής Συμβολαίου: Μπες στο Nova Account εδώ και έλεγξε αν είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία Περιαγωγής στη σύνδεσή σου, ακολουθώντας τα εξής βήματα:
Εναλλακτικά, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova.
Συνδρομητής Καρτοκινητής: Η υπηρεσία Περιαγωγής είναι ήδη ενεργή. Αν θέλεις να επιβεβαιώσεις την κατάστασή της, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εδώ και έλεγξε ότι έχεις ανανεώσει πρόσφατα το υπόλοιπο της FREE2GO ή Q κάρτας σου
Κατέβασε το Nova App