Αίτημα υπαναχώρησης
- Μπορείς να υποβάλεις δωρεάν αίτημα υπαναχώρησης συμβολαίου, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποδοχής του
- Ισχύει για εξ' αποστάσεως συμβόλαια (τηλεφωνικά ή online)
- Αν έχεις ζητήσει την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών σου, πριν την πάροδο της προθεσμίας των 14 ημερών, αυτό συνεπάγεται με παραίτηση από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Χρήσιμη συμβουλή
Αν έχεις ζητήσει άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών σου, μπορείς να υπαναχωρήσεις εντός 14 ημερών από την υπογραφή του συμβολαίου, αρκεί να μην έχεις ενεργοποιηθεί.
Νέος αριθμός & συμβόλαιο
Για
υπαναχώρηση από αίτηση νέας αριθμοδότησης, ανανέωση ή αναβάθμιση του
υπάρχοντος συμβολαίου σου, μπορείς να
αποστείλεις το αίτημα σου μέσω Live Chat, επισυνάπτοντας:
- Την αίτηση υπαναχώρησης (κατέβασε την αίτηση για Οικιακούς πελάτες)
- Ένα έγγραφο
ταυτοποίησης (Φωτοαντίγραφο
διπλής όψης ΑΔΤ ή Διαβατηρίου ή όποιο έγγραφο ταυτοποίησης χρησιμοποίησες
κατά την αίτηση)
Εναλλακτικά, μπορείς να:
- Επισκεφθείς ένα κατάστημα Nova
- Να αποστείλεις ταχυδρομικά
το αίτημά σου (αίτηση υπαναχώρησης και έγγραφο ταυτοποίησης), στη διεύθυνση: Nova
MAE, Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, Αττικής, ΤΚ
10442
Φορητότητα
Για υπαναχώρηση από αίτηση φορητότητας κάλεσε το 13899 από τον τηλεφωνικό αριθμό για τον οποίο έχεις κάνει την αίτηση.
Χρήσιμη συμβουλή
Η χρέωση της κλήσης καθορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του παρόχου, από το δίκτυο του οποίου γίνεται η κλήση.
Η διαδικασία της φορητότητας ξεκινάει αφού τελειώσει η προθεσμία του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Εξοπλισμός & κόστος
Μετά το αίτημα υπαναχώρησης:
- Αν έκανες χρήση των υπηρεσιών σου έως τη στιγμή της απενεργοποίησής τους, θα σου σταλεί λογαριασμός με το ανάλογο κόστος
- Θα χρειαστεί να επιστρέψεις τον εξοπλισμό κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας που τυχόν έχεις λάβει, άμεσα και σε καλή κατάσταση, με τον τρόπο που θα σου υποδείξουμε