Αλλαγή ΑΦΜ
Για να γίνει διόρθωση ή καταχώρηση του ΑΦΜ σου στα συστήματά μας, μπορείς:
- Να αποστείλεις το αίτημά σου μέσω Live Chat συνοδευόμενο από μία Υπεύθυνη δήλωση (χειρόγραφη με επικύρωση από δημόσια αρχή ή ηλεκτρονική μέσω του gov.gr, η οποία να είναι ακόμα σε ισχύ, δηλαδή να μην έχουν περασει 30 ημέρες από την έκδοσή της)
- Να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα Nova, έχοντας στη διάθεσή σου ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ΑΔΤ ή Διαβατήριο) και αποδεικτικό ΑΦΜ
Μεταβίβαση σύνδεσης
Αν θέλεις να αλλάξεις ΑΦΜ για να μεταβιβάσεις την σύνδεσή σου σε νέο κάτοχο, χρειάζεται να επισκεφτείς μαζί με τον νέο κάτοχο ένα κατάστημα Nova με:
- Αποδεικτικό Ταυτοπροσωπίας Νέου Κατόχου
- Αποδεικτικό Ταυτοπροσωπίας Προηγούμενου Κατόχου
- Αποδεικτικό ΑΦΜ νέου κατόχου
Αριθμός τηλεφώνου
Η αλλαγή του αριθμού τηλεφώνου μπορεί να γίνει:
Χρήσιμη συμβουλή
Δες εδώ όλα τα καταστήματα Nova.