5G
Οι πρώτες κινήσεις
  • Κάνε επανεκκίνηση του router
  • Βεβαιώσου πως το router είναι σωστά συνδεδεμένο
  • Βεβαιώσου πως οι φωτεινές ενδείξεις στο router είναι ενεργοποιημένες
    (Η ένδειξη
    Power & Broadband πρέπει να είναι σταθερά αναμμένες ενώ η ένδειξη Internet να αναβοσβήνει)
  • Δοκίμασε ενσύρματη σύνδεση με το laptop ή τον σταθερό υπολογιστή
  • Βεβαιώσου πως δεν έχεις παραμετροποιήσει το router με οποιοδήποτε τρόπο
  • Έλεγξε αν έχεις εγκαταστήσει πρόγραμμα Τοίχους Προστασίας/Firewall πρόσφατα
Η γραμμή δεν συγχρονίζει
  • Σύνδεσε το router στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα
  • Σύνδεσε το router απευθείας στην τηλεφωνική πρίζα χωρίς διαχωριστή τύπου splitter ή φίλτρο
  • Δοκίμασε διαφορετικό τηλεφωνικό καλώδιο
  • Αν έχεις δικό σου router, σιγουρέψου ότι είναι κατάλληλο για τον τύπο γραμμής που διαθέτεις (ADSL/VDSL)
  • Δοκίμασε να συνδέσεις το router της Nova
Η γραμμή συγχρονίζει χωρίς IP
  • Βεβαιώσου πως δεν έχεις κάνει οποιαδήποτε παραμετροποίηση στο router
  • Κάνε επανεκκίνηση του router και έλεγξε τη σύνδεσή με το Internet

Χρήσιμη συμβουλή

Για επανεκκίνηση του router, απενεργοποίησέ το για 2 λεπτά και έπειτα ενεργοποίησέ το και πάλι.