Οι πρώτες κινήσεις
- Κάνε επανεκκίνηση του router
- Βεβαιώσου πως το router είναι σωστά συνδεδεμένο
- Βεβαιώσου πως οι φωτεινές ενδείξεις στο router είναι ενεργοποιημένες
(Η ένδειξη Power & Broadband πρέπει να είναι σταθερά αναμμένες ενώ η ένδειξη Internet να αναβοσβήνει) - Δοκίμασε ενσύρματη σύνδεση με το laptop ή τον σταθερό υπολογιστή
- Βεβαιώσου πως δεν έχεις παραμετροποιήσει το router με οποιοδήποτε τρόπο
- Έλεγξε αν έχεις εγκαταστήσει πρόγραμμα Τοίχους Προστασίας/Firewall πρόσφατα
Η γραμμή δεν συγχρονίζει
- Σύνδεσε το router στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα
- Σύνδεσε το router απευθείας στην τηλεφωνική πρίζα χωρίς διαχωριστή τύπου splitter ή φίλτρο
- Δοκίμασε διαφορετικό τηλεφωνικό καλώδιο
- Αν έχεις δικό σου router, σιγουρέψου ότι είναι κατάλληλο για τον τύπο γραμμής που διαθέτεις (ADSL/VDSL)
- Δοκίμασε να συνδέσεις το router της Nova
Η γραμμή συγχρονίζει χωρίς IP
- Βεβαιώσου πως δεν έχεις κάνει οποιαδήποτε παραμετροποίηση στο router
- Κάνε επανεκκίνηση του router και έλεγξε τη σύνδεσή με το Internet
Χρήσιμη συμβουλή
Για επανεκκίνηση του router, απενεργοποίησέ το για 2 λεπτά και έπειτα ενεργοποίησέ το και πάλι.