Σύνδεση μέσω τηλεφωνικής πρίζας
Αν το POS συνδέεται μέσω της τηλεφωνικής πρίζας, βεβαιώσου πως:
- Το σταθερό τηλέφωνο λειτουργεί, καλώντας έναν οποιονδήποτε αριθμό
- Ο εξοπλισμός POS είναι συνδεδεμένος σε πρίζα που ήδη λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο
- Έχεις βάλει φίλτρο στην τηλεφωνική πρίζα
Σύνδεση μέσω Ethernet
Αν το POS συνδέεται μέσω Ethernet στο modem/router, βεβαιώσου πως:
- Έχεις πρόσβαση στο Internet από άλλες συσκευές (ασύρματα και ενσύρματα)
- Οι θύρες Ethernet λειτουργούν με άλλες συσκευές όπως το laptop
Επόμενα βήματα
Αν το POS συνεχίζει να μην λειτουργεί τότε επικοινώνησε με:
- Τον πάροχο του εξοπλισμού POS
- Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Nova εδώ για να εξετάσουμε το θέμα σου καλύτερα