5G
Μηνύματα προειδοποίησης

Επίλεξε τον κωδικό που μπορεί να εμφανιστεί στη δορυφορική τηλεόραση και μάθε τι σημαίνει.

  1. Ε30-4 / Ε030 / E101-4 / E19-4 / E019-4 / E017

    Αρχικά επιβεβαίωσε ότι το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου.

    Εφόσον ελέγξεις το παραπάνω, τότε:

    1. Αφαίρεσε και τοποθέτησε εκ νέου το καλώδιο τροφοδοσίας από την πρίζα ρεύματος και περίμενε
    2. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, επίλεξε "Αποστολή σήματος" μέσω του Nova Account και πληκτρολόγησε τον κωδικό κάρτας ή τον σειριακό αριθμό CDSN που αναγράφεται στην ετικέτα στο κάτω μέρος του αποκωδικοποιητή σου.
    Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova .

    Εάν το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova για να μάθεις πώς μπορείς να το αποκτήσεις.

     

  2. E16-4/ E016 / E18-4 / 016-4 / 018-4

    Αρχικά επιβεβαίωσε ότι η υπηρεσία σου δεν έχει προσωρινή φραγή λόγω οφειλών (δες το υπόλοιπο του λογαριασμού σου στο Nova Account) και ότι το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου.

    Εφόσον ελέγξεις το παραπάνω, τότε:

    1. Αφαίρεσε και τοποθέτησε εκ νέου το καλώδιο τροφοδοσίας από την πρίζα ρεύματος και περίμενε
    2. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, επίλεξε "Αποστολή σήματος" μέσω του Nova Account και πληκτρολόγησε τον κωδικό κάρτας ή τον σειριακό αριθμό CDSN που αναγράφεται στην ετικέτα στο κάτω μέρος του αποκωδικοποιητή σου.
    Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova .

     

  3. Ε32-4/Ε032

     

    1. Μείνε συντονισμένος/η στην ίδια υπηρεσία και περίμενε
    2. Εάν η θέαση δεν επανέλθει, επίλεξε "Αποστολή σήματος" μέσω του Nova Account και πληκτρολόγησε τον κωδικό κάρτας ή τον σειριακό αριθμό CDSN που αναγράφεται στην ετικέτα στο κάτω μέρος του αποκωδικοποιητή σου.
    Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova .

    Χρήσιμη συμβουλή
    Εάν το κανάλι που επιθυμείς να παρακολουθήσεις δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σου, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova για να μάθεις πώς μπορείς να το αποκτήσεις.

     

  4. E06-4 / E04-4

     

    1. Αφαίρεσε την κάρτα Nova και τοποθέτησέ την εκ νέου με την φορά του βέλους προς τα πάνω (το τσιπ να είναι από την κάτω πλευρά)
    2. Στην συνέχεια, πραγματοποίησε σάρωση καναλιών μέσα από το Menu
    Χρήσιμη συμβουλή
    Δες εδώ πώς μπορείς να κάνεις σάρωση καναλιών.

    Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova

     

  5. E48-0

     

    1. Έλεγξε αν το καλώδιο της δορυφορικής κεραίας είναι σωστά τοποθετημένο στην υποδοχή του δέκτη
    2. Στην συνέχεια, πραγματοποίησε σάρωση καναλιών μέσα από το Menu
    Χρήσιμη συμβουλή
    Δες εδώ πώς μπορείς να κάνεις σάρωση καναλιών.

    Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova

    Χρήσιμη συμβουλή
    Εάν επικρατούν ισχυρά καιρικά φαινόμενα στην περιοχή σου (π.χ. βροχή, χιόνι), ενδέχεται να έχει επηρεαστεί προσωρινά η μετάδοση σήματος της Δορυφορικής Τηλεόρασης.

     

  6. E50-0

     

    1. Αφαίρεσε και τοποθέτησε εκ νέου το καλώδιο τροφοδοσίας από την πρίζα ρεύματος
    2. Στην συνέχεια, πραγματοποίησε σάρωση καναλιών μέσα από το Menu
    Χρήσιμη συμβουλή
    Δες εδώ πώς μπορείς να κάνεις σάρωση καναλιών.

    Αν η ένδειξη παραμένει, επικοινώνησε με την Τεχνική Υποστήριξη Nova