Βρες εδώ χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή και την εξόφληση του λογαριασμού σου, τις χρεώσεις σου και την υπηρεσία e-bill.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Ποιο είναι το τέλος σταθερής τηλεφωνίας & internet που ισχύει;

    Από την 1η Ιανουαρίου 2017 βάσει του νόμου 4389/2016 του άρθρου 55  ,εφαρμόζεται η επιβολή του τέλους  5% σταθερής τηλεφωνίας ή και internet.

    Το τέλος σταθερής τηλεφωνίας και internet εφαρμόζεται στο συνολικό ποσό του μηνιαίου λογαριασμού και έπειτα εφαρμόζεται και ο ΦΠΑ με συντελεστή 24%.

  2. Τι είναι το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης;

    Το Τέλος Συνδρομητικής Τηλεόρασης υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, εφαρμόστηκε για πρώτη φορά την 01/06/2016, με τις διατάξεις του Νόμου 4389/2016. 

    Τον Οκτώβριο του 2020 ανεστάλη και επανήλθε την 01/07/2022. 

    Το Τέλος Συνδρομητικής Τηλεόρασης ανέρχεται σε ποσοστό 10% επί του συνόλου κάθε μηνιαίου λογαριασμού των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης και υπολογίζεται στις τιμές προ ΦΠΑ.

  3. Ποιο είναι το εκτιμώμενο κόστος του 1ου λογαριασμού;

    Λογαριασμοί υπηρεσιών 2play & 3play

    Ο πρώτος λογαριασμός εκδίδεται αμέσως μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας και περιλαμβάνει την προπληρωμή του μήνα από την ημερομηνία ενεργοποίησης έως και 30 ημέρες μετά ή 60 ημέρες μετά (αν πρόκειται για δίμηνη τιμολόγηση).

    Η ημερομηνία λήξης του λογαριασμού είναι 30 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης. Να σημειώσουμε ότι στις περιπτώσεις δίμηνης τιμολόγησης αυτό συνεπάγεται ότι η ημερομηνία λήξης ΔΕΝ είναι στο τέλος της περιόδου τιμολόγησης των 60 ημερών αλλά σε ένα μήνα από την έκδοση του λογαριασμού.

    Για παράδειγμα, αν η ενεργοποίηση της υπηρεσίας έχει γίνει στις 27/06 τότε:

    • Έκδοση λογαριασμού στις 30/06
    • Περίοδος τιμολόγησης

    - από 27/06 έως και 26/07 (μηνιαίος λογαριασμός)

    - από 27/06 έως και 26/08 (δίμηνος λογαριασμός)

    • Λήξη Λογαριασμού στις 30/07 (είτε μηνιαίος ή δίμηνος λογαριασμός)

    Σημείωση: Στον πρώτο λογαριασμό θα περιλαμβάνονται και τυχόν εφάπαξ χρεώσεις σύμφωνα με το συμβόλαιο, όπως τέλη ενεργοποίησης τηλεφωνικής γραμμής ή εξοπλισμού.

    Λογαριασμοί υπηρεσιών Συνδρομητικής Τηλεόρασης

    Ο πρώτος λογαριασμός εκδίδεται 1η του επόμενου μήνα από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας και περιλαμβάνει:

    • Αναλογική χρέωση παγίου για τις ημέρες από την ημερομηνία ενεργοποίησης μέχρι και το τέλος του συγκεκριμένου μήνα.
    • Χρέωση παγίου για τον επόμενο μήνα (τρέχοντας μήνας).
    • Προπληρωμή παγίου για τον μεθεπόμενο μήνα ή τους μεθεπόμενους μήνες (αναλόγως της επιλεγμένης συχνότητας έκδοσης λογαριασμών).

    Για παράδειγμα, αν η ενεργοποίηση της υπηρεσίας έχει γίνει στις 11/05 τότε:

    • Τιμολόγηση ανά μήνα

    - Έκδοση λογαριασμού την 01/06

    - Περίοδος τιμολόγησης: 11/05 έως και 31/05 (οι μέρες του Μαΐου από την ενεργοποίηση) και 01/06 έως και 30/06 (η πληρωμή του Ιουνίου) και 01/07 έως και 31/07 (η προπληρωμή του Ιουλίου)

    • Τιμολόγηση ανά 3 μήνες

    - Έκδοση λογαριασμού την 01/06

    - Περίοδος τιμολόγησης: 11/05 έως και 31/05 (οι μέρες του Μαΐου από την ενεργοποίηση) και 01/06 έως και 30/06 (η πληρωμή του Ιουνίου) και 01/07 έως και 30/09 (η προπληρωμή Ιουλίου – Αυγούστου – Σεπτεμβρίου)

  4. Τι μου προσφέρει η υπηρεσία E-Bill;

    Το Nova E-bill είναι μια σύγχρονη υπηρεσία που σου δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνεις ηλεκτρονικά τον λογαριασμό σου και να ενημερώνεσαι για την έκδοσή του.

    Οφέλη υπηρεσίας:

    • Πρόσβαση στο λογαριασμό σου από όπου κι αν είσαι
    • Άμεση ενημέρωση με SMS και email για την έκδοση του λογαριασμού σου
    • Λήψη ειδοποιήσεων πριν τη λήξη του λογαριασμού
    • Ιστορικό όλων των λογαριασμών στο Nova My Account
    • Πλήρης ανάλυση λογαριασμού & κλήσεων
    • Ασφάλεια και ιδιωτικότητα μέσω του Nova My Account
    • Συμβολή στη μείωση της κατανάλωσης χαρτιού 

    Μπορείς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία Nova E-bill:

    • Ηλεκτρονικά από το Nova My Account
    • Σε ένα κατάστημα Nova
    • Καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών της Nova στο 13831 (0,2500€/κλήση, από σταθερό Nova)

  5. Μπορώ να λαμβάνω ταχυδρομικά τον λογαριασμό μου;

    Αν επιθυμείς, αντί για ηλεκτρονική παρακολούθηση λογαριασμού μέσω του Nova E-bill, να λαμβάνεις ταχυδρομικά έντυπο λογαριασμό, υπάρχουν διαθέσιμες δύο επιλογές:

    • Έντυπος με βασικό επίπεδο ανάλυσης
    • Έντυπος αναλυτικός με επιπλέον χρέωση

    Για ενεργοποίηση του έντυπου λογαριασμού ή αλλαγή μεταξύ των δύο επιλογών μπορείς να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών.

    Με την ενεργοποίηση του έντυπου λογαριασμού απενεργοποιείται η δυνατότητα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης λογαριασμού μέσω Nova E-bill.

    Έντυπος με βασικό επίπεδο ανάλυσης

    • Αφορά οποιαδήποτε υπηρεσία κι αν έχεις.
    • Ο λογαριασμός αποστέλλεται έντυπα μέσω ταχυδρομείου.
    • Στη σύνοψη του λογαριασμού συμπεριλαμβάνονται όλες οι χρεώσεις με τις αντίστοιχες περιγραφές τους ανά κατηγορία και συνοπτικοί πίνακες με το πλήθος και τη διάρκεια των τιμολογημένων κλήσεων.
    • Παρέχεται χωρίς επιπλέον χρέωση

    Έντυπος αναλυτικός με επιπλέον χρέωση

    • Αφορά μόνο υπηρεσίες που περιλαμβάνουν και τηλεφωνία.
    • Ο λογαριασμός αποστέλλεται έντυπα μέσω ταχυδρομείου.
    • Στη σύνοψη του λογαριασμού συμπεριλαμβάνονται όλες οι χρεώσεις με τις αντίστοιχες περιγραφές τους ανά κατηγορία και συνοπτικοί πίνακες με το πλήθος και τη διάρκεια των τιμολογημένων κλήσεων.
    • Επιπλέον συμπεριλαμβάνονται όσες σελίδες είναι απαραίτητες για την πλήρη ανάλυση όλων των τιμολογημένων κλήσεων (ημερομηνία και ώρα που έγινε η κλήση, σε ποιο αριθμό έγινε η κλήση, πόσο στοίχισε η κάθε κλήση).
    • Για τις σελίδες της ανάλυσης κλήσεων παρέχεται η δυνατότητα απόκρυψης των 3 τελευταίων ψηφίων των αριθμών στους οποίους έχουν γίνει οι κλήσεις.
    • Παρέχεται με ανά λογαριασμό επιπλέον χρέωση, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της εκάστοτε υπηρεσίας.

  6. Ποια είναι η διαδικασία επανασύνδεσης της υπηρεσίας μετά από φραγή λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου;

    Για υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet, Satellite

    Σε περίπτωση προσωρινής φραγής της υπηρεσίας, θα χρειαστεί η αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής.

    • Αν επιλέξεις σημείο εξόφλησης όπου η εκκαθάριση της πληρωμής γίνεται άμεσα (πχ κατάστημα Nova ή My Account), τότε η υπηρεσία σου θα είναι άμεσα διαθέσιμη χωρίς να χρειαστεί κάποια επιπλέον ενέργεια.
    • Αν επιλέξεις οποιοδήποτε άλλο σημείο εξόφλησης (πχ μέσω τράπεζας), θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova στο 13831 (0,2500€/κλήση, από σταθερό Nova) για να δηλώσεις τα στοιχεία πληρωμής και να δρομολογηθεί η επανασύνδεση της υπηρεσίας.

    Σημείωση: Αν υπάρχει εκκρεμότητα σε δόση διακανονισμού (για τις υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet), θα χρειαστεί επιπλέον του ληξιπρόθεσμου παραστατικού να καλυφθεί και το ποσό της δόσης διακανονισμού.

    Για υπηρεσίες Τηλεόρασης

    Η διαδικασία ανάλογα το πότε έχει γίνει η διακοπή της υπηρεσίας έχει ως εξής:

    • Διακοπή υπηρεσίας εντός του τρέχοντος μήνα: θα χρειαστεί η αποπληρωμή του/των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής. Σημείωση: Αν η επανασύνδεση υπηρεσίας γίνει σε διαφορετική ημερομηνία από την ημερομηνία διακοπής, προβλέπεται επιπλέον χρέωση του Τέλους Επανασύνδεσης.
    • Διακοπή υπηρεσίας σε προηγούμενο μήνα/μήνες: Θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova στο 13831 για να ενημερωθείς για το διάστημα συνδρομής που θα χρειαστεί να αποπληρώσεις ώστε να γίνει η επανασύνδεση της υπηρεσίας.

  7. Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω το λογαριασμό μου;

    Καταστήματα Nova (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού ή δόσης διακανονισμού.
    • Δυνατότητα πληρωμής με μετρητά ή πληρωμή μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Εξαιρούνται οι Diners & American Express.
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται άμεσα.

    Πιστωτική Κάρτα (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Η εξόφληση του λογαριασμού πραγματοποιείται αυτόματα την ημέρα λήξης του.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού (όχι δόσης διακανονισμού).
    • Μπορεί να δηλωθεί σε ένα κατάστημα Nova & μέσω του My Account.
    • Με την ενεργοποίηση της αυτόματης χρέωσης από πιστωτική κάρτα, αν υπάρχει υπόλοιπο από προηγούμενους λογαριασμούς δεσμεύονται άμεσα χρήματα για την εξόφληση του υπολοίπου.
    • Η εκκαθάριση της πληρωμής γίνεται με τη παραλαβή της απάντησης από τη τράπεζα για επιτυχή χρέωση.

    My Account (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Online εξόφληση με εγγραφή στην υπηρεσία MyAccount.
    • Εξόφληση με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες Μaster Card, Diners και Visa.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού (όχι δόσης διακανονισμού).
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται άμεσα.

    Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Online εξόφληση χωρίς εγγραφή μέσω της ιστοσελίδας του nova.gr.
    • Εξόφληση με τη χρήση πιστωτικών καρτών Μaster Card, Diners και Visa αλλά και όλων των χρεωστικών καρτών (ενδέχεται κάρτες electron visa ή maestro να μην γίνονται δεκτές)
    • Είναι απαραίτητη η χρήση του Κωδικού Πληρωμής που βρίσκεται στον λογαριασμό.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού ή δόσης διακανονισμού.
    • Η εκκαθάριση της πληρωμής γίνεται άμεσα.

    Τράπεζες (Υπάρχει οικονομική επιβάρυνση)

    • Για εφάπαξ εξόφληση χρειάζεται ο Κωδικός Πληρωμής που βρίσκεται στον λογαριασμό.
    • Για Πάγια Εντολή θα πρέπει να κάνεις αίτηση στην τράπεζα με φωτοτυπία ταυτότητας & το παραστατικό ή τον Κωδικό Πάγιας Εντολής της υπηρεσίας.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού ή δόσης διακανονισμού, με εξαίρεση την Πάγια Εντολή όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα της εξόφλησης δόσης διακανονισμού.
    • Η εξόφληση του λογαριασμού μέσω πάγιας τραπεζικής εντολής πραγματοποιείται αυτόματα την ημέρα λήξης του. Σε περίπτωση αδυναμίας είσπραξης του ποσού ενημερώνεσαι από εμάς μέσω γραπτού μηνύματος στο δηλωμένο κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας.
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται μετά από 2-3 εργάσιμες ημέρες.

    ΕΛΤΑ (Υπάρχει οικονομική επιβάρυνση)

    • Χρειάζεσαι το απόκομμα ταχυπληρωμής που υπάρχει στην εμπρόσθια όψη του λογαριασμού.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού (όχι δόσης διακανονισμού).
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται μετά από 4-5 εργάσιμες ημέρες.