Από την 1η Ιανουαρίου 2017 βάσει του νόμου 4389/2016 του άρθρου 55 ,εφαρμόζεται η επιβολή του τέλους 5% σταθερής τηλεφωνίας ή και internet.
Το τέλος σταθερής τηλεφωνίας και internet εφαρμόζεται στο συνολικό ποσό του μηνιαίου λογαριασμού και έπειτα εφαρμόζεται και ο ΦΠΑ με συντελεστή 24%.
Από 1/6/2016, στους λογαριασμούς συνδρομητικής τηλεόρασης προστέθηκε το τέλος 10% το οποίο καθιερώθηκε με τις διατάξεις του νόμου 4389/2016.
Το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης υπολογίζεται επί του συνολικού μηνιαίου λογαριασμού κάθε σύνδεσης και στη συνέχεια προστίθεται ο ΦΠΑ με συντελεστή 24%.
Την τρέχουσα περίοδο, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, η χρέωση του Τέλους Συνδρομητικής Τηλεόρασης έχει ανασταλεί.
Λογαριασμοί υπηρεσιών 2play & 3play
Ο πρώτος λογαριασμός εκδίδεται αμέσως μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας και περιλαμβάνει την προπληρωμή του μήνα από την ημερομηνία ενεργοποίησης έως και 30 ημέρες μετά ή 60 ημέρες μετά (αν πρόκειται για δίμηνη τιμολόγηση).
Η ημερομηνία λήξης του λογαριασμού είναι 30 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης. Να σημειώσουμε ότι στις περιπτώσεις δίμηνης τιμολόγησης αυτό συνεπάγεται ότι η ημερομηνία λήξης ΔΕΝ είναι στο τέλος της περιόδου τιμολόγησης των 60 ημερών αλλά σε ένα μήνα από την έκδοση του λογαριασμού.
Για παράδειγμα, αν η ενεργοποίηση της υπηρεσίας έχει γίνει στις 27/06 τότε:
- από 27/06 έως και 26/07 (μηνιαίος λογαριασμός)
- από 27/06 έως και 26/08 (δίμηνος λογαριασμός)
Σημείωση: Στον πρώτο λογαριασμό θα περιλαμβάνονται και τυχόν εφάπαξ χρεώσεις σύμφωνα με το συμβόλαιο, όπως τέλη ενεργοποίησης τηλεφωνικής γραμμής ή εξοπλισμού.
Λογαριασμοί υπηρεσιών Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Ο πρώτος λογαριασμός εκδίδεται 1η του επόμενου μήνα από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας και περιλαμβάνει:
Για παράδειγμα, αν η ενεργοποίηση της υπηρεσίας έχει γίνει στις 11/05 τότε:
- Έκδοση λογαριασμού την 01/06
- Περίοδος τιμολόγησης: 11/05 έως και 31/05 (οι μέρες του Μαΐου από την ενεργοποίηση) και 01/06 έως και 30/06 (η πληρωμή του Ιουνίου) και 01/07 έως και 31/07 (η προπληρωμή του Ιουλίου)
- Έκδοση λογαριασμού την 01/06
- Περίοδος τιμολόγησης: 11/05 έως και 31/05 (οι μέρες του Μαΐου από την ενεργοποίηση) και 01/06 έως και 30/06 (η πληρωμή του Ιουνίου) και 01/07 έως και 30/09 (η προπληρωμή Ιουλίου – Αυγούστου – Σεπτεμβρίου)
Το Nova E-bill είναι μια σύγχρονη υπηρεσία που σου δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνεις ηλεκτρονικά τον λογαριασμό σου και να ενημερώνεσαι για την έκδοσή του.
Οφέλη υπηρεσίας:
Μπορείς να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία Nova E-bill:
Αν επιθυμείς, αντί για ηλεκτρονική παρακολούθηση λογαριασμού μέσω του Nova E-bill, να λαμβάνεις ταχυδρομικά έντυπο λογαριασμό, υπάρχουν διαθέσιμες δύο επιλογές:
Για ενεργοποίηση του έντυπου λογαριασμού ή αλλαγή μεταξύ των δύο επιλογών μπορείς να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών.
Με την ενεργοποίηση του έντυπου λογαριασμού απενεργοποιείται η δυνατότητα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης λογαριασμού μέσω Nova E-bill.
Έντυπος με βασικό επίπεδο ανάλυσης
Έντυπος αναλυτικός με επιπλέον χρέωση
Για υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet, Satellite
Σε περίπτωση προσωρινής φραγής της υπηρεσίας, θα χρειαστεί η αποπληρωμή των ληξιπρόθεσμων παραστατικών επιλέγοντας έναν από τους διαθέσιμους Τρόπους Πληρωμής.
Σημείωση: Αν υπάρχει εκκρεμότητα σε δόση διακανονισμού (για τις υπηρεσίες 3play, 2play, Τηλεφωνίας, Internet), θα χρειαστεί επιπλέον του ληξιπρόθεσμου παραστατικού να καλυφθεί και το ποσό της δόσης διακανονισμού.
Για υπηρεσίες Τηλεόρασης
Η διαδικασία ανάλογα το πότε έχει γίνει η διακοπή της υπηρεσίας έχει ως εξής:
Καταστήματα Nova (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)
Πιστωτική Κάρτα (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)
My Account (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)
Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)
Τράπεζες (Υπάρχει οικονομική επιβάρυνση)
ΕΛΤΑ (Υπάρχει οικονομική επιβάρυνση)