Βρες εδώ χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή και την εξόφληση του λογαριασμού σου, τις χρεώσεις σου και την υπηρεσία e-bill.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Ποιο είναι το τέλος σταθερής τηλεφωνίας & internet που ισχύει;

    Από την 1η Ιανουαρίου 2017 βάσει του νόμου 4389/2016 του άρθρου 55  ,εφαρμόζεται η επιβολή του τέλους  5% σταθερής τηλεφωνίας ή και internet.

    Το τέλος σταθερής τηλεφωνίας και internet εφαρμόζεται στο συνολικό ποσό του μηνιαίου λογαριασμού και έπειτα εφαρμόζεται και ο ΦΠΑ με συντελεστή 24%.

  2. Ποιο είναι το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης για υπηρεσίες προς Ιδιώτες;

    Από 1/6/2016, στους λογαριασμούς συνδρομητικής τηλεόρασης προστέθηκε το τέλος 10% το οποίο καθιερώθηκε με τις διατάξεις του νόμου 4389/2016.

    Το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης υπολογίζεται επί του συνολικού μηνιαίου λογαριασμού κάθε σύνδεσης και στη συνέχεια προστίθεται ο ΦΠΑ με συντελεστή 24%.

  3. Ποιο είναι το εκτιμώμενο κόστος του 1ου λογαριασμού;

    Λογαριασμοί 2play & 3play

    Στον πρώτο λογαριασμό που εκδίδεται μετά από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας περιλαμβάνεται η πληρωμή του μήνα από την ημερομηνία ενεργοποίησης και για 30 ημέρες ή για 60 ημέρες αν πρόκειται για δίμηνη τιμολόγηση (ισχύει για υπηρεσίες τηλεφωνίας ή/και Internet).

    Στην περίπτωση της δίμηνης τιμολόγησης η ημερομηνία λήξης ΔΕΝ είναι στο τέλος της περιόδου τιμολόγησης αλλά σε ένα μήνα από την έκδοση του λογαριασμού. Επομένως στις περιπτώσεις δίμηνου παραστατικού, προπληρώνεται ένας μήνας παγίου.

    Παράδειγμα:

    Ενεργοποίηση 27/6:

    • Έκδοση λογαριασμού 30/6.
    • Περίοδος τιμολόγησης 27/6-26/8
    • Λήξη Λογαριασμού 30/7

    Σημείωση: Στον πρώτο λογαριασμό ενδέχεται να περιλαμβάνονται πάγιες χρεώσεις ενεργοποίησης για τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και Internet.

    Λογαριασμοί Συνδρομητικής Τηλεόρασης

    Στον πρώτο λογαριασμό που εκδίδεται μετά από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας θα περιλαμβάνεται η πληρωμή αλλά και προπληρωμή των παγίων, αναλόγως με την επιθυμητή συχνότητα έκδοσης λογαριασμών και συγκεκριμένα:

    1. χρέωση παγίου από την ημερομηνία ενεργοποίησης μέχρι το τέλος του συγκεκριμένου μήνα
    2. χρέωση παγίου για τον επόμενο μήνα (“τρέχοντα”)
    3. προπληρωμή παγίου για τον (μεθ)επόμενο/επόμενους (αναλόγως συχνότητας έκδοσης λογαριασμών).

    Παραδείγματα:

    1. Έκδοση ανά μήνα:
    • ενεργοποίηση 11/10 > θα εκδοθεί λογαριασμός 01/11 με πάγια:

    - 11/10 έως και 31/10 (οι μέρες του Οκτωβρίου από την ενεργοποίηση) και

    - 01/11 έως και 30/11 (η πληρωμή του Νοεμβρίου) και

    - 01/12 έως και 31/12 (η προπληρωμή του Δεκεμβρίου) 

    2. Έκδοση ανά 3 μήνες:

    • ενεργοποίηση 11/10 > θα εκδοθεί λογαριασμός 01/11 με πάγια:

    - 11/10 έως και 31/10 (οι μέρες του Οκτωβρίου από την ενεργοποίηση) και

    - 01/11 έως και 30/11 (η πληρωμή του Νοεμβρίου) και

    - 01/12 έως και 29/12 (η προπληρωμή Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου) 

  4. Ένθετο για επεξήγηση του λογαριασμού σου

    Από 25/4/2018 και για κάθε νέα ενεργοποίηση στον 1ο λογαριασμό περιλαμβάνεται ένθεση για τη βελτίωση εμπειρίας σας με αναλυτική επεξήγηση του παραστατικού σας, είτε έχετε επιλέξει να το λαμβάνετε σε έντυπη μορφή, είτε σε ηλεκτρονική.

    Το ένθετο επεξήγησης περιλαμβάνεται σε:
    1.   -  νέες συνδέσεις και η ενημέρωση αποστέλλεται στον 1ο λογαριασμό
    2.    - μετατροπές από μία οικογένεια υπηρεσίας σε άλλη (όπως 2Play σε3Play, 3Play σε2Play, Pay TV SA σε 3Play.

    Η ένθεση βρίσκεται στους λογαριασμούς:
    1.    Ως ξεχωριστό φυλλάδιο για τους έντυπους λογαριασμούς
    2.    Ως pdf για τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς με όνομα αρχείου «How_to: o_Nova_logariasmos_me_mia_matia»

  5. Όλες οι πληροφορίες για την υπηρεσία e-bill

    Το Nova E-bill είναι μια σύγχρονη υπηρεσία που σας δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνετε ηλεκτρονικά τον λογαριασμό σας και να ενημερώνεστε για την έκδοσή του.

    Οφέλη υπηρεσίας: 

    - Πρόσβαση στο λογαριασμό σας από όπου κι αν είστε
    - Άμεση ενημέρωση με SMS και email για την έκδοση του λογαριασμού σας
    - Λήψη ειδοποιήσεων πριν τη λήξη του λογαριασμού
    - Ιστορικό όλων των λογαριασμών στο Nova My Account
    - Πλήρης ανάλυση λογαριασμού & κλήσεων
    - Ασφάλεια και ιδιωτικότητα μέσω του Nova My Account
    - Συμβολή στη μείωση της κατανάλωσης χαρτιού

    Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία Nova E-bill:

    - Ηλεκτρονικά από το Nova My Account ή το Nova My Account app
    - Σε ένα κατάστημα Nova
    - Καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών της Nova στο 13831

  6. Μπορώ να λαμβάνω ταχυδρομικά τον λογαριασμό μου;

    Αν επιθυμείτε, αντί για ηλεκτρονική παρακολούθηση λογαριασμού μέσω του Nova E-bill, να λαμβάνετε ταχυδρομικά έντυπο λογαριασμό, υπάρχουν διαθέσιμες δύο επιλογές:

    • Έντυπος με βασικό επίπεδο ανάλυσης
    • Έντυπος αναλυτικός με επιπλέον χρέωση

    Για ενεργοποίηση του έντυπου λογαριασμού ή αλλαγή μεταξύ των δύο επιλογών μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών. 

    Με την ενεργοποίηση του έντυπου λογαριασμού απενεργοποιείται η δυνατότητα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης λογαριασμού μέσω Nova E-bill.

    Έντυπος με βασικό επίπεδο ανάλυσης

    • Αφορά οποιαδήποτε υπηρεσία κι αν έχετε.
    • Ο λογαριασμός αποστέλλεται έντυπα μέσω ταχυδρομείου.
    • Στη σύνοψη του λογαριασμού συμπεριλαμβάνονται όλες οι χρεώσεις με τις αντίστοιχες περιγραφές τους ανά κατηγορία και συνοπτικοί πίνακες με το πλήθος και τη διάρκεια των τιμολογημένων κλήσεων.
    • Παρέχεται χωρίς επιπλέον χρέωση

    Έντυπος αναλυτικός με επιπλέον χρέωση

    • Αφορά μόνο υπηρεσίες που περιλαμβάνουν και τηλεφωνία.
    • Ο λογαριασμός αποστέλλεται έντυπα μέσω ταχυδρομείου.
    • Στη σύνοψη του λογαριασμού συμπεριλαμβάνονται όλες οι χρεώσεις με τις αντίστοιχες περιγραφές τους ανά κατηγορία και συνοπτικοί πίνακες με το πλήθος και τη διάρκεια των τιμολογημένων κλήσεων.
    • Επιπλέον συμπεριλαμβάνονται όσες σελίδες είναι απαραίτητες για την πλήρη ανάλυση όλων των τιμολογημένων κλήσεων (ημερομηνία και ώρα που έγινε η κλήση, σε ποιο αριθμό έγινε η κλήση, πόσο στοίχισε η κάθε κλήση).
    • Για τις σελίδες της ανάλυσης κλήσεων παρέχεται η δυνατότητα απόκρυψης των 3 τελευταίων ψηφίων των αριθμών στους οποίους έχουν γίνει οι κλήσεις.
    • Παρέχεται με ανά λογαριασμό επιπλέον χρέωση, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της εκάστοτε υπηρεσίας.

  7. Γενικές πληροφορίες έκδοσης λογαριασμών (συχνότητα έκδοσης και προθεσμία πληρωμής)

    Από 25/4/2018 και για κάθε νέα ενεργοποίηση στον 1ο λογαριασμό περιλαμβάνεται ένθεση για τη βελτίωση εμπειρίας σας με αναλυτική επεξήγηση του παραστατικού σας, είτε έχετε επιλέξει να το λαμβάνετε σε έντυπη μορφή, είτε σε ηλεκτρονική.

    Το ένθετο επεξήγησης περιλαμβάνεται σε:

    • νέες συνδέσεις και η ενημέρωση αποστέλλεται στον 1ο λογαριασμό
    • μετατροπές από μία οικογένεια υπηρεσίας σε άλλη (όπως 2Play σε3Play, 3Play σε2Play, Pay TV SA σε3Play.

    Η ένθεση βρίσκεται στους λογαριασμούς:

    • Ως ξεχωριστό φυλλάδιο για τους έντυπους λογαριασμούς
    • Ως pdf για τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς

  8. Χρήσιμες οδηγίες για εύκολη και έγκαιρη εξόφληση του λογαριασμού σου

    Καταστήματα Nova (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Αφορά όλες τις υπηρεσίες.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού ή δόσης διακανονισμού.
    • Γίνεται πληρωμή με μετρητά ή πληρωμή μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Εξαιρούνται οι Diners & American Express.
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται άμεσα.

    Πιστωτική Κάρτα (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Αφορά όλες τις υπηρεσίες.
    • Η εξόφληση του λογαριασμού πραγματοποιείται αυτόματα την ημέρα λήξης του.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού (όχι δόσης διακανονισμού).
    • Μπορεί να δηλωθεί σε ένα Κατάστημα Nova & μέσω του My Account.
    • Με την ενεργοποίηση της αυτόματης χρέωσης από πιστωτική κάρτα, αν υπάρχει υπόλοιπο από προηγούμενους λογαριασμούς δεσμεύονται άμεσα χρήματα για την εξόφληση του υπολοίπου.
    • Η εκκαθάριση της πληρωμής γίνεται με τη παραλαβή της απάντησης από τη τράπεζα για επιτυχή χρέωση.

    My Account (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Αφορά όλες τις υπηρεσίες.
    • Online εξόφληση με εγγραφή στην υπηρεσία MyAccount.
    • Εξόφληση με τη χρήση τραπεζικών καρτών Μaster Card, Diners και Visa.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού (όχι δόσης διακανονισμού).
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται άμεσα.

    Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Αφορά όλες τις υπηρεσίες.
    • Online εξόφληση χωρίς εγγραφή μέσω της ιστοσελίδας του nova.gr.
    • Εξόφληση με τη χρήση πιστωτικών καρτών Μaster Card, Diners και Visa αλλά και όλων των χρεωστικών καρτών.
    • Είναι απαραίτητη η χρήση του Κωδικού Πληρωμής που βρίσκεται στον λογαριασμό.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού ή δόσης διακανονισμού.
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται άμεσα.

    Τράπεζες (Υπάρχει  οικονομική επιβάρυνση)

    • Για την εξόφληση χρειάζεται ο Κωδικός Πληρωμής που βρίσκεται στον λογαριασμό, με εξαίρεση την Πάγια Εντολή όπου πρέπει να κάνετε αίτηση στην τράπεζα με φωτοτυπία ταυτότητας & το παραστατικό ή τον Κωδικό Πάγιας Εντολής της υπηρεσίας.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού ή δόσης διακανονισμού, με εξαίρεση την Πάγια Εντολή όπου δεν υπάρχει η δυνατότητα της εξόφλησης δόσης διακανονισμού.
    • Η εξόφληση του λογαριασμού μέσω πάγιας τραπεζικής εντολής πραγματοποιείται αυτόματα την ημέρα λήξης του. Σε περίπτωση αδυναμίας είσπραξης του ποσού ενημερώνεστε από εμάς μέσω γραπτού μηνύματος.
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται μετά από 2-3 εργάσιμες ημέρες.

    ΕΛΤΑ (Υπάρχει  οικονομική επιβάρυνση)

    • Αφορά όλες τις υπηρεσίες.
    • Χρειάζεστε το απόκομμα ταχυπληρωμής που υπάρχει στην εμπρόσθια όψη του λογαριασμού.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού (όχι δόσης διακανονισμού).
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται μετά από 4-5 εργάσιμες ημέρες.

    Εισπρακτικά σημεία Nova (Χωρίς οικονομική επιβάρυνση)

    • Αφορά μόνο υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης.
    • Για την εξόφληση χρειάζεται ο Κωδικός Πληρωμής που βρίσκεται στον λογαριασμό.
    • Δυνατότητα εξόφλησης παραστατικού (όχι δόσης διακανονισμού).
    • Η εκκαθάριση τη πληρωμής γίνεται μετά από 2-3 εργάσιμες ημέρες.