5G
Αίτημα υπαναχώρησης
  • Μπορείς να υποβάλεις δωρεάν αίτημα υπαναχώρησης συμβολαίου, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποδοχής του
  • Ισχύει για εξ' αποστάσεως συμβόλαια (τηλεφωνικά ή online)
  • Αν έχεις ζητήσει την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών σου, πριν την πάροδο της προθεσμίας των 14 ημερών, αυτό συνεπάγεται με παραίτηση από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Expert's Tip

Αν έχεις ζητήσει άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών σου και αυτές δεν έχουν ενεργοποιηθεί εντός των 14 ημερών, μπορείς ακόμη να υπαναχωρήσεις.

Διαδικασία

Για υπαναχώρηση από αίτηση νέας αριθμοδότησης, ανανέωση ή αναβάθμιση του υπάρχοντος συμβολαίου και αίτηση φορητότητας:

  1. Μπες στη φόρμα επικοινωνίας
  2. Στο πεδίο "Θέμα Επικοινωνίας" διάλεξε "Συμβόλαιο"
  3. Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου & περιέγραψε το αίτημά σου στο πεδίο "Το μήνυμά μου"
  4. Επισύναψε την ταυτότητά σου ή όποιο έγγραφο ταυτοποίησης χρησιμοποίησες κατά την αίτηση και την αίτηση υπαναχώρησης που θα βρεις εδώ

Expert's Tip

Η διαδικασία της φορητότητας ξεκινάει αφού τελειώσει η προθεσμία του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Εναλλακτικοί τρόποι
  • Απευθύνσου σε οποιοδήποτε κατάστημα Nova
  • Συμπλήρωσε και στείλε ταχυδρομικώς την αίτηση υπαναχώρησης που θα βρεις εδώ
Εξοπλισμός & κόστος

Μετά το αίτημα υπαναχώρησης:

  • Αν έκανες χρήση των υπηρεσιών σου έως τη στιγμή της απενεργοποίησής τους, θα σου σταλεί λογαριασμός με το ανάλογο κόστος
  • Θα χρειαστεί να επιστρέψεις τον εξοπλισμό κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας που τυχόν έχεις λάβει, άμεσα και σε καλή κατάσταση, με τον τρόπο που θα σου υποδείξουμε