Συχνές ερωτήσεις
  1. Δυνατότητες χρήστη στην υπηρεσία Μy Account

    Οι Λογαριασμοί μου

    • Δωρεάν ενημέρωση μέσω της εφαρμογής, μόλις εκδοθεί ο λογαριασμός μου.
    • Πληρωμή λογαριασμού με απλά βήματα μέσω άμεσης χρέωσης πιστωτικής\χρεωστικής κάρτας.
    • Πρόσβαση σε προηγούμενους λογαριασμούς (έως 12 μήνες πριν).
    • Πρόσβαση στην ανάλυση κλήσεων με την ενεργοποίηση της e-bill υπηρεσίας.
    • Έλεγχος στις τρέχουσες χρεώσεις για καλύτερη διαχείριση του λογαριασμού μου.
    • Ιστορικό Χρεώσεων και πληρωμών ομαδοποιημένο ανά ημερομηνία πληρωμής και με δυνατότητα εκτύπωσης και αποθήκευσης.

    Διαχείριση Του Λογαριασμού μου

    • Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής παραστατικών.
    • Αλλαγή τρόπου πληρωμής από μετρητά σε πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard, American Express).
    • Προσωρινή άρση φραγής (μόνο μία φορά για το ίδιο παραστατικό).

    Διαχείριση της υπηρεσίας μου

    • Μπορώ να ενεργοποιήσω και να διαχειριστώ την υπηρεσία EON.
    • Μπορώ να δω τι περιλαμβάνει η υπηρεσία μου.
    • Μπορώ να δω τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών μου καθώς και τις ενεργές πρόσθετες υπηρεσίας μου (HD, Adult, Multiview)
    • Πρόσβαση και επεξεργασία των στοιχείων μου (Ημερομηνία Γέννησης, Επάγγελμα, Αθλητική ομάδα) καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας.
    • Διαχείριση υπηρεσίας Εξοχικό (εναλλαγή δεκτών).
    • Αγορά νέων υπηρεσιών ή/και τροποποίηση υπαρχόντων.
    • Μεταβολή τεχνικών χαρακτηριστικών όπως:

    Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση Μόνιμης Απόκρυψης Αριθμού

    - Αλλαγή στην Εμφάνιση Στοιχείων στον Τηλεφωνικό Κατάλογο

    • Τεχνική υποστήριξη:

    Ρυθμίσεις Wi-Fi: Διαμόρφωση στοιχείων Wi-Fi (SSID / Password).

    Βελτίωση σήματος Wi-Fi.

    - Ρυθμίσεις Εξοπλισμού Nova: Αποστολή Σήματος, Σάρωση Δικτύων, Αναβάθμιση εξοπλισμού.

  2. Οδηγίες για εγγραφή στην υπηρεσία My Account

    Ως ενεργός συνδρομητής σε κάποια υπηρεσία Nova, για να κάνεις εγγραφή στην υπηρεσία My Account θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:

    1. Στον σύνδεσμο https://myaccount.nova.gr/ επιλέγεις «Εγγραφή».
    2. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να συμπληρώνεις τα στοιχεία σου:
    • ΑΦΜ (όπως αναγράφεται στον λογαριασμό σου)
    • Τηλέφωνο Ενεργοποίησης / Αριθμό κάρτας πρόσβασης (όπως αναγράφεται στον λογαριασμό σου)
    • Κινητό τηλέφωνο
    • Όνομα χρήστη (email)

    3. Πληκτρολογείς τον κωδικό captcha που βλέπεις στην εικόνα.

    4. Κάνεις αποδοχή των όρων χρήσης και επιλέγεις «Ολοκλήρωσης Εγγραφής».

    5. Στη συνέχεια θα σου αποσταλεί το ακόλουθο SMS στο δηλωμένο κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας:

    Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ HTTPS://MYACCOUNT.NOVA.GR ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ ΤΟ EMAIL ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΚΩΔ.: ΧΧΧΧΧ

    6. Κατά την πρώτη είσοδό σου στο My Account ζητείται να πληκτρολογήσεις τον προσωρινό κωδικό που έλαβες στο SMS και στη συνέχεια τον επιθυμητό προσωπικό κωδικό.

    7. Τέλος, πατάς «Αλλαγή Κωδικού».

    Με την παραπάνω αλλαγή κωδικού ολοκληρώνεται και η διαδικασία εγγραφής στο My Account και συνδέεσαι αυτόματα στο περιβάλλον της εφαρμογής.

  3. Επανέκδοση κωδικού πρόσβασης και username στην υπηρεσία My Account

    Στην περίπτωση που έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης ή και το username για την υπηρεσία My Account συνδέσου στον ακόλουθο σύνδεσμο https://myaccount.nova.gr/.

    Στη συνέχεια έχεις δύο διαθέσιμες επιλογές:

    • Ξέχασες το όνομα χρήστη του My Account;

    - Συμπληρώνεις τα στοιχεία επικοινωνίας που σου ζητούνται και πατάς το «Αποστολή».

    - Σύντομα θα λάβεις SMS στο δηλωμένο κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας.

    ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MY ACCOUNT ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ: ΧΧΧΧΧ

    ή αν έχεις επιλέξει ότι ξέχασες και τον κωδικό πρόσβασης

    ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MY ACCOUNT ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ: ΧΧΧΧΧ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: ΧΧΧΧΧ

    • Ξέχασες τον κωδικό πρόσβασης του My Account;

    - Συμπληρώνεις τα στοιχεία επικοινωνίας που σου ζητούνται και πατάς το «Αποστολή».

    - Σύντομα θα λάβεις SMS στο δηλωμένο κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας με τον προσωρινό κωδικό πρόσβασης.

    ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MY ACCOUNT ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: XXXX

    Στην συνέχεια κατά την είσοδό σου στο My Account ζητείται να πληκτρολογήσεις τον προσωρινό κωδικό που έλαβες στο SMS και στη συνέχεια τον νέο επιθυμητό προσωπικό κωδικό.

  4. Αλλαγή Πακέτου στην Υπηρεσία σου μέσω του My Account

    Μέσω του Nova My Account έχεις τη δυνατότητα να αναβαθμίσεις το πακέτο σου ή και να προσθέσεις κάποια υπηρεσία ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

    • Συνδέσου στο Nova My Account με τους προσωπικούς σου κωδικούς και στην αρχική σελίδα που περιγράφεται η υπηρεσία σου, επιλέγεις το κουμπί «Δες αναλυτικά την υπηρεσία».
    • Σε αυτήν την ενότητα ανάλογα με το πακέτο που έχεις σου δίνονται οι επιλογές των υπηρεσιών που μπορείς να προσθέσεις στο πακέτο σου.