Τεχνική υποστήριξη Τεχνική υποστήριξη
Nova Εξυπηρέτηση Πελατών / Internet

Τεχνική υποστήριξη

Βρες εδώ χρήσιμες συμβουλές επίλυσης που αφορούν το Internet και το email σου, όπως χαμηλές ταχύτητες, αποσυγχρονισμοί, αδυναμία αποστολής & λήψης email κα.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Δεν δέχομαι mail

    Ελέγξτε αν  στο webmail.forthnet.gr λαμβάνετε κανονικά μηνύματα. Εάν λαμβάνετε υπάρχει πρόβλημα στον client είτε στο antivirus που είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή.
    Εάν δεν λαμβάνετε μέσω webmail.forthnet.gr ελέγξτε την χωρητικότητα του mailbox και διαγράψτε μηνύματα αρχικά από τους φακέλους sent , trash, sent items και εφόσον εξακολουθεί από το Inbox.
    Αν και πάλι δεν υπάρχει επίλυση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης υπηρεσιών τηλεφωνίας & Internet, μέσω chat στο My Account και στο www.nova.gr. Εναλλακτικά, καλώντας στο 13731, χωρίς χρέωση ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει διαθέσιμη στην Εξυπηρέτηση και Υποστήριξη/Επικοινωνία και εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα.

  2. Δεν μπορώ να στείλω mail

    Ελέγξτε αν μέσω του webmail.forthnet.gr αποστέλλετε κανονικά μηνύματα.
    Αν αποστέλλετε μέσω webmail.forthnet.gr το πρόβλημα έγκειται στον client που χρησιμοποιείτε, είτε στις ρυθμίσεις του
    Εάν συνδέεστε σε πάροχο εκτός Forthnet θα πρέπει να ρυθμίσετε τον client με smtp-authentication
    Επιβεβαιώστε ότι το e-mail δεν έχει συνημμένο που να ξεπερνά τα 6,5MB
    Αν ωστόσο δεν υπάρχει επίλυση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης υπηρεσιών τηλεφωνίας & Internet, μέσω chat στο My Account και στο www.nova.gr. Εναλλακτικά, καλώντας στο 13731, χωρίς χρέωση ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει διαθέσιμη στην Εξυπηρέτηση και Υποστήριξη/Επικοινωνία και εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα.

  3. Δεν δέχομαι mail από συγκεκριμένο παραλήπτη

    • Επιβεβαιώστε ότι ο αποστολέας δεν προσπαθεί να σας στείλει μήνυμα με συνημμένο που ξεπερνά τα 6,5 MB
    •  Εάν λαμβάνει επιστρεφόμενο πως θεωρήθηκε spam θα πρέπει να καταχωρήσετε το mail του σε white list μέσω της εφαρμογής Forthnet Antispamming

     

     

     

     

    web4.png

     

    web5.png

    Αν δεν υπάρχει επίλυση επικοινωνήστε  με το τεχνικό τμήμα στο 13731. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να έχετε διαθέσιμο το επιστρεφόμενο σφάλμα.

  4. Το Internet μου αποσυνδέεται συνέχεια, τι μπορώ να κάνω;

    Σε περίπτωση που παρουσιάζονται συχνές διακοπές στην πρόσβασή σας στο Internet, βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδέσει ορθά τις συσκευές τηλεφώνου σας, σύμφωνα με τις οδηγίες συνδεσμολογίας που παρέχονται στον παρακάτω σύνδεσμο:

    Οδηγίες για τη σωστή συνδεσμολογία του εξοπλισμού 

    Αν ωστόσο δεν υπάρχει επίλυση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης υπηρεσιών τηλεφωνίας & Internet, μέσω chat στο My Account και στο www.nova.gr. Εναλλακτικά, καλώντας στο 13731, χωρίς χρέωση ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει διαθέσιμη στην Εξυπηρέτηση και Υποστήριξη/Επικοινωνία και εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα.