Βρες εδώ χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με χρεώσεις Διεθνών κλήσεων, Αριθμών Υψηλής χρέωσης & Σύντομων κωδικών, δυνατότητα ορίου φραγής κ.α.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Διεθνείς κλήσεις & Αριθμοί ειδικής χρέωσης

    Οι κλήσεις που πραγματοποιούνται από το σταθερό σας τηλέφωνο προς διεθνείς προορισμούς χρεώνονται βάσει του ενημερωμένου τιμοκαταλόγου .

    Στις περιπτώσεις πακέτων με επιπρόσθετη υπηρεσία διεθνών κλήσεων έχετε απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς 50 διεθνείς προορισμούς. Οι Nova διεθνείς κλήσεις αφορούν κλήσεις προς σταθερούς προορισμούς, στις ακόλουθες 50 χώρες:
    Αλάσκα, Αλβανία*, Ανδόρα, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βενεζουέλα, Βουλγαρία*, Βραζιλία*, Γαλλία, Γερμανία, Γκουάμ, Δανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο, Η.Π.Α. (σταθερά & κινητά), Ιαπωνία, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Καναδά (σταθερά & κινητά), Κίνα, Κύπρος, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Νότια Αφρική*, Ν. Ζηλανδία, Ν. Κορέα, Νορβηγία, Μαλαισία, Ολλανδία, Ουκρανία*, ΠΓΔΜ (FYROM)*, Περού*, Πολωνία, Πορτογαλία, Πουέρτο Ρίκο, Ρουμανία*, Ρωσία*, Σερβία*, Σιγκαπούρη, Σουηδία, Ταϊβάν, Τουρκία, Φιλιππίνες*, Φινλανδία, Χαβάη, Χονγκ Κόνγκ
    *Για τις κλήσεις προς σταθερούς προορισμούς στις χώρες Αλβανία, Βουλγαρία, Βραζιλία, Νότια Αφρική, Ουκρανία, Π.Γ.Δ.Μ, Περού, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Φιλιππίνες, ισχύει πολιτική ορθής χρήσης 400 λεπτών (συνολικά). Μετά τη κατανάλωση των 400 λεπτών, οι κλήσεις χρεώνονται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο.

    Αριθμοί Ειδικής Χρέωσης:
    Οι κλήσεις προς διεθνείς σταθερούς προορισμούς που αφορούν σε εταιρίες, τμήματα εξυπηρέτησης πελατών & ειδικές τηλεφωνικές υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται στις δωρεάν κλήσεις που παρέχονται από την υπηρεσία Nova Διεθνείς Κλήσεις.

    Δείτε το σχετικό αρχείο εδώ.

  2. Σύντομοι κωδικοί & Αριθμοί πρόσθετης χρέωσης

    Οι κλήσεις που πραγματοποιούνται από το σταθερό σας τηλέφωνο προς πενταψήφιους / τετραψήφιους αριθμούς (π.χ. 14884 ή 14900) ονομάζονται σύντομοι κωδικοί ή αριθμοί πρόσθετης χρέωσης.

    Δεν συμπεριλαμβάνονται στις απεριόριστες κλήσεις προς αστικά και υπεραστικά και η χρέωση τους ορίζεται από τον εκάστοτε φορέα εξυπηρέτησης.

  3. Όρια Φραγής - Δυνατότητα Επιλογής Ορίων

    Με σκοπό την προστασία των πελατών μας από υπερβολικές-ανεπιθύμητες χρεώσεις κλήσεων και στα πλαίσια του Νέου Κανονισμού Γενικών Αδειών ο οποίος ορίζει ότι “Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από τον Πάροχο δικτύου ότι, η χρέωση του συνδρομητή, για τις εκτός προγράμματος χρεώσεις, είναι υψηλότερη από ένα ανώτατο όριο, οφείλει να διακόψει την παροχή των υπηρεσιών, υπό την προϋπόθεση ότι ο συνδρομητής έχει επιλέξει την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας”.

    Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τα όρια φραγής δείτε παρακάτω:

    Με την επιλογή ενός Ορίου Λογαριασμού, όταν οι χρεώσεις εκτός του παγίου ξεπεράσουν το όριο αυτό, πραγματοποιείται φραγή εξερχομένων κλήσεων(εξαιρούνται οι κλήσεις έκτακτης ανάγκης, το 13731, το 13831 και το 13832).

    Το όριο λογαριασμού αφορά όλους τους τηλεφωνικούς αριθμούς της υπηρεσίας και επιφέρει διακοπή των υπηρεσιών τηλεφωνίας, το αργότερο εντός 5 εργασίμων ημερών από την υπέρβαση του.

    Μπορείτε να ορίσετε εσείς το όριο λογαριασμού ή να το απενεργοποιήσετε από την υπηρεσία My account. 

     Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα τρία παρακάτω (Α ή Β ή Γ) 

    Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνονται ΦΠΑ 24% και Τέλη τηλεφωνίας 5%.

    Αν ξεπεραστεί το όριο που έχει επιλεχθεί, γίνεται διακοπή εξερχόμενων (το αργότερο εντός 5 εργασίμων ημερών από την υπέρβαση του) :

    Το όριο λογαριασμού αφορά όλους τους τηλεφωνικούς αριθμούς της υπηρεσίας (ΑΝΙ & Extra ANIs)

    Δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία εξερχόμενη κλήση, είτε εντός (δωρεάν) είτε εκτός παγίου (χρεώσιμες) 

    Οι μόνες επιτρεπτές κλήσεις θα είναι προς 13831, 13832, 13731, 8001001112 καθώς και οι κλήσεις εκτάκτου ανάγκης.

    Οι λοιπές παροχές που πιθανά έχει η υπηρεσία (internet, τηλεόρασης, ενέργειας) δεν επηρεάζονται. 

    Έλεγχος Ορίου

    Όταν έχετε  ενεργοποιήσει όριο λογαριασμού λαμβάνετε ενημερωτικά μηνύματα σε πραγματικό χρόνο:

    - στην ενεργοποίηση του Ορίου

    - στο 80% του Ορίου

    - στο 100% του Ορίου

    - στην απενεργοποίηση του Ορίου

    - στην προσωρινή απενεργοποίηση Ορίου

    - στην αύξηση Ορίου

    - στην μείωση Ορίου 

    Παραδείγματα ενημερωτικών μηνυμάτων

     

    Σε προσπάθεια εξερχόμενης κλήσης ακούγεται ειδικό ηχογραφημένο μήνυμα:

    “Έχει γίνει διακοπή εξερχομένων κλήσεων λόγω του μηνιαίου ορίου λογαριασμού που έχετε επιλέξει. Μπορείτε να επαναφέρετε τη δυνατότητα εξερχομένων κλήσεων από το μενού My Account.”

    Μπορούν να πραγματοποιηθούν τυχόν μετατροπές στην υπηρεσία (ενόσω έχει υπερβεί το όριο).

    Ενεργοποίηση του ορίου λογαριασμού μπορεί να πραγματοποιηθεί:

    • τη συμπλήρωση της αρχικής αίτησης ενεργοποίησης  
    • μέσω My Account (επιλέγετε Λογαριασμοί -> Άλλες επιλογές -> Όρια φραγής εξερχομένων κλήσεων)
    • καλώντας στο 13831 (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών) ή 13832 (τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών)
    • σε κατάστημα Nova 
    • άρση (όχι απενεργοποίηση): μέσω My Account ή καλώντας στο 13831 (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών) ή 13832 (τμήμα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών)