Βρες εδώ χρήσιμες συμβουλές επίλυσης που αφορούν το Pay TV, όπως "μαύρη οθόνη", "Αναζήτηση σήματος", απώλεια καναλιού ή ήχου κα.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Στην οθόνη του δορυφορικού δέκτη εμφανίζονται οι κωδικοί Ε16-4 / Ε30-4 / Ε19-4

    Αν άνοιξες την τηλεόραση σου και στην οθόνη εμφανίζεται ένας από τους ακόλουθους κωδικούς: Ε16-4 / Ε30-4 / Ε19-4, τότε η λύση είναι απλή!

    Συντόνισε εκ νέου το δέκτη της τηλεόρασης σου, αποστέλλοντας δορυφορικά σήματα μέσω My Account:

    1. Μπες στην ιστοσελίδα https://myaccount.nova.gr/ , συμπλήρωσε “Όνομα Χρήστη” & “Κωδικό Πρόσβασης” και πάτα τον κουμπί “Είσοδος”.

    2. Στη συνέχεια επίλεξε: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ >Τεχνικές ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις εξοπλισμού Nova > Αποστολή

    3. Τέλος επιβεβαίωσε την επιλογή σου

     

  2. Έχω εικόνα στην τηλεόρασή μου αλλά δεν έχω ήχο, τι μπορώ να κάνω;

    Ελέγξτε την ένταση του ήχου από το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης, καθώς και από το τηλεχειριστήριο της Nova (πλήκτρα Volume +/-).