Βρες εδώ χρήσιμες οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο και τη διαχέιριση των καναλιών του Pay TV και την υπηρεσία Nova On Demand.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Επιλογή καναλιών & οδηγός προγράμματος σε αποκωδικοποιητή Novabox

    Δυνατότητες επιλογής προγράμματος

    • Highlights προγράμματος: δες τις εβδομαδιαίες προτάσεις της Nova στο κεντρικό μενού του αποκωδικοποιητή σου, για να μην χάνεις ποτέ τα καλύτερα! 
    • Αναζήτηση
    • Βρες εύκολα πότε παίζει το αγαπημένο σου πρόγραμμα και με τη δυνατότητα υπενθύμισης συντονίσου αυτόματα σε αυτό! 

    Ηλεκτρονικός Οδηγός Προγράμματος 

    Θέλεις να γνωρίζεις τι παίζει & πότε ή άλλες πληροφορίες για το προβαλλόμενο θέαμα;

    • Πατώντας το TV Guide στο Nova τηλεκοντρόλ σου βλέπεις την ώρα έναρξης και λήξης του κάθε προγράμματος, τη σύνοψη, καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως ηθοποιοί, σκηνοθέτης κ.ά.
    • Δεν χρειάζεται να αλλάξεις κανάλι

  2. Πως μπορώ να ελέγχω το περιεχόμενο που παρακολουθεί η οικογένειά μου;

    Η Nova σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχετε το περιεχόμενο που παρακολουθεί η οικογένεια σας!

    Ο Γονικός Έλεγχος σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχετε την πρόσβαση στην τηλεθέαση και να το ξεκλειδώνετε όποτε εσείς θέλετε με το προσωπικό σας pin*.

    Για τη διαδικασία κλειδώματος θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

    Από το τηλεχειριστήριο της Nova πατάτε το κουμπί Menu->Ρυθμίσεις-> Γονικός έλεγχος.

    Έπειτα έχετε να επιλέξετε ανάμεσα στις κατηγορίες:
    - «κατηγορία κλειδώματος» για να κλειδώνετε το πρόγραμμα ανάλογα με το σήμα καταλληλότητας **
    - «Κλείδωμα καναλιών» που σας επιτρέπει να κάνετε πλήρες κλείδωμα του καναλιού που θεωρείτε εσείς ακατάλληλο
    - «Αλλαγή κωδικού pin» : μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό pin Σε περίπτωση που εισάγετε λάθος το pin  3 φορές θα χρειαστεί να καλέσετε στο 13731 προκειμένου να επαναφέρουμε τον κωδικό στις εργοστασιακές ρυθμίσεις 1234*.

  3. Δημιουργία και διαχείριση Αγαπημένων Προγραμμάτων σε αποκωδικοποιητή Novabox

    Θέλεις να δημιουργήσεις τη δική σου λίστα με τα αγαπημένα σου τηλεοπτικά ή ραδιοφωνικά κανάλια;

    Μπορείς!

    Μπορείς να φτιάξεις το προσωπικό σου μπουκέτο καναλιών πατώντας Menu στο Nova τηλεκοντρόλ σου, πηγαίνοντας Ρυθμίσεις και επιλέγοντας τα "Αγαπημένα".

    Βάζεις τα κανάλια που επιθυμείς στο μπουκέτο σου χρησιμοποιώντας τα βελάκια και το πλήκτρο OK. Μπορείς να μετονομάσεις το μπουκέτο σου στην ίδια ενότητα επιλέγοντας μετονομασία.

  4. Προσωπικά μηνύματα στην οθόνη της τηλεόρασης

    Μέσω του Nova ψηφιακού δορυφορικού αποκωδικοποιητή σας μπορείτε να λαμβάνετε μηνύματα, που σας κρατούν σε συνεχή επαφή με τη Nova, προσφέροντάς σας χρήσιμες πληροφορίες ώστε να μη χάνετε τίποτα από το συναρπαστικό πρόγραμμά της.
    Όταν βρίσκεστε στο περιβάλλον της Nova και υπάρχει κάποιο μήνυμα που δεν έχει διαβαστεί, εμφανίζεται ένα φακελάκι επάνω δεξιά στην οθόνη της τηλεόρασης. Για να μπορέσετε να διαβάσετε ένα προσωπικό μήνυμα θα χρειαστεί να πατήσετε από το τηλεχειριστήριο της Nova το κουμπί Menu -> Μηνύματα. Aφού διαβάσετε το μήνυμα πατώντας το κουμπί «ΟΚ» μπορείτε να διαγράψετε το μήνυμα ώστε να μην εμφανίζεται το φακελάκι στην οθόνη της τηλεόρασης

  5. Τι είναι το EON;

    Το ΕΟΝ είναι μια νέα πλατφόρμα της Nova, η οποία παρέχει πρόσβαση σε τηλεοπτικό περιεχόμενο από διάφορες συσκευές, όπως έξυπνες τηλεοράσεις επόμενης γενιάς, tablets ή smartphones,επιτραπέζιους, φορητούς υπολογιστές και υπολογιστές Mac.

  6. Τι δυνατότητες μου προσφέρει το ΕΟΝ;

    Να παρακολουθείς ζωντανό τηλεοπτικό περιεχόμενο
    Να παρακολουθείς τηλεοπτικό περιεχόμενο έως και 7 ημέρες πριν
    Να διακόψεις ένα ζωντανό τηλεοπτικό πρόγραμμα και να το συνεχίσεις αργότερα
    Ηλεκτρονικό οδηγό προγράμματος για τις επόμενες τρεις ημέρες
    Να επισημαίνεις αγαπημένο περιεχόμενο (εκπομπές, ταινίες)
    Να δημιουργείς λίστες αγαπημένων προγραμμάτων
    Να ορίζεις υπενθυμίσεις μέσω του οδηγού προγράμματος (για εκπομπές και ταινίες)
    Να παρακολουθείς ραδιοφωνικούς σταθμούς
    Υπηρεσία περιεχομένου On demand
    Να συνεχίσεις την αναπαραγωγή ενός βίντεο On demand (μπορείς να ξεκινήσεις την αναπαραγωγή σε μία συσκευή και να τη συνεχίσεις σε άλλη)

  7. Σε ποιες συσκευές και πλατφόρμες μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία ΕΟΝ;

    Σε έξυπνες τηλεοράσεις (τηλεοράσεις Sony και Samsung νέας γενιάς (2017))
    Σε smartphones (iOS, Android) ή tablets (iOS, Android)
    Σε PC ή φορητό υπολογιστή με λειτουργικό σύστημα Windows (μέσω διαδικτυακής εφαρμογής ενός προγράμματος περιήγησης 32-bit ή 64-bit)
    Σε PC ή φορητό υπολογιστή με λειτουργικό σύστημα Linux (διατίθεται σε όλα τα υποστηριζόμενα προγράμματα περιήγησης, όπως Safari, Chrome κ.λπ.)
    Η παλαιότερη έκδοση iOS που μπορεί να υποστηρίξει την εφαρμογή είναι η έκδοση 9. Η παλαιότερη έκδοση Android που μπορεί να υποστηρίξει την εφαρμογή είναι η έκδοση 4.4.
    Προς το παρόν η υπηρεσία ΕΟΝ δεν λειτουργεί σε κινητά Windows.

  8. Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία ΕΟΝ και επίσης είναι απαραίτητο να καταβάλει επιπλέον ποσό για να την χρησιμοποιήσει;

    Η υπηρεσία ΕΟΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους συνδρομητές πακέτων τηλεόρασης. Οι χρήστες των πακέτων τηλεόρασης διαθέτουν ήδη την υπηρεσία ΕΟΝ στο πακέτο τους, επομένως δεν χρειάζεται να καταβάλουν κάποιο επιπλέον ποσό.
    Η εφαρμογή ΕΟΝ διατίθεται επίσης δωρεάν για τους πελάτες με ενεργή 3 PLAY ή PAY TV συνδρομή.

  9. Σε πόσες συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία EON;

    Οι χρήστες μπορούν να έχουν 3 καταχωρισμένες συσκευές. Ωστόσο, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν ταυτόχρονα από περισσότερες από μία. Οι φορητές συσκευές αναφέρονται επιπλέον του EON Smart Box και της εφαρμογής EON Smart TV.

  10. Πόσες έξυπνες τηλεοράσεις μπορώ να καταχωρίσω για την υπηρεσία EON;

    Για να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή σε κάποια έξυπνη τηλεόραση, μπορείς να καταχωρήσεις και να χρησιμοποιείς μία ή έως δύο τηλεοράσεις (αναλόγως του πακέτου συνδρομής σου).

  11. Ποιες έξυπνες τηλεοράσεις υποστηρίζουν το ΕΟΝ;

    Τηλεοράσεις Sony και Samsung νέας γενιάς (2017).

  12. Ποια προγράμματα περιήγησης υποστηρίζουν το ΕΟΝ;

    Διατίθεται για την έκδοση λογισμικού Android 4.4. και τις εκδόσεις λογισμικού iOS 9 και νεότερες.

  13. Πώς διαχειρίζομαι τις καταχωρισμένες συσκευές ώστε να έχω πρόσβαση στην υπηρεσία ΕΟΝ;

    Μπορείς να δεις τις καταχωρισμένες συσκευές σου και τον τύπο της εκάστοτε συσκευής (λειτουργικό σύστημα) στην πύλη του My Account.
    Από εκεί μπορείς να διαγράψεις συσκευές ή να τις μετονομάσεις, ώστε να μπορείς να τις αναγνωρίζεις πιο εύκολα.
    Μπορείς να διαγράφεις ή να ανανεώνεις τις καταχωρισμένες συσκευές για την υπηρεσία ΕΟΝ μία φορά κάθε 30 ημέρες.
    Μπορείς να αντικαθιστάς μία έξυπνη τηλεόραση ανά μήνα μέσω της εφαρμογής EON SMART TV.

  14. Διαθέτει το EON και προγράμματα για ενηλίκους;

    Το πακέτο Adult Pack και όλα τα προγράμματα για ενηλίκους διατίθενται μόνο στην διαδικτυακή εφαρμογή και όχι στις εφαρμογές για iOS και Android συσκευές.

  15. Αν είμαι ήδη χρήστης του Nova GO, πρέπει να ενεργοποιήσω την υπηρεσία ΕΟΝ στην πύλη My Account;

    Η υπηρεσία ΕΟΝ ενεργοποιείται αυτόματα για όλους τους χρήστες του  Nova GO. Οι χρήστες πρέπει να κατεβάσουν την εφαρμογή ΕΟΝ και να εισαγάγουν τα στοιχεία τους για να συνδεθούν. Η εφαρμογή ΕΟΝ θα αντικαταστήσει την υπηρεσία Nova GO.