Βρες εδώ χρήσιμες οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο και τη διαχέιριση των καναλιών του Pay TV και την υπηρεσία Nova On Demand.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Επιλογή καναλιών & οδηγός προγράμματος σε αποκωδικοποιητή Novabox

    Δυνατότητες επιλογής προγράμματος

    • Highlights προγράμματος: δες τις εβδομαδιαίες προτάσεις της Nova στο κεντρικό μενού του αποκωδικοποιητή σου, για να μην χάνεις ποτέ τα καλύτερα!
    • Αναζήτηση: Βρες εύκολα πότε παίζει το αγαπημένο σου πρόγραμμα και με τη δυνατότητα υπενθύμισης συντονίσου αυτόματα σε αυτό!

    Ηλεκτρονικός Οδηγός Προγράμματος

    Θέλεις να γνωρίζεις τι παίζει & πότε ή άλλες πληροφορίες για το προβαλλόμενο θέαμα;

    • Πατώντας το TV Guide στο Nova τηλεκοντρόλ σου βλέπεις την ώρα έναρξης και λήξης του κάθε προγράμματος, τη σύνοψη, καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως ηθοποιοί, σκηνοθέτης κ.ά.
    • Δεν χρειάζεται να αλλάξεις κανάλι.

  2. Πως μπορώ να ελέγχω το περιεχόμενο που παρακολουθεί η οικογένειά μου;

    Η Nova σου δίνει τη δυνατότητα να ελέγχεις το περιεχόμενο που παρακολουθεί η οικογένεια σου με τον Γονικό Έλεγχο.

    Ο Γονικός Έλεγχος σου δίνει τη δυνατότητα να ελέγχεις την πρόσβαση στη θέαση και να το ξεκλειδώνεις όποτε εσύ θέλεις με το προσωπικό σου PIN.

    Για τη διαδικασία κλειδώματος θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα ανάλογα τον εξοπλισμό που διαθέτεις:

    Εξοπλισμός NovaBox

    • Από το τηλεχειριστήριο της Nova πατάς το κουμπί Menu -> Ρυθμίσεις -> Γονικός έλεγχος.
    • Έπειτα έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στις κατηγορίες:

    - «Κατηγορία Κλειδώματος»: για να κλειδώνεις το πρόγραμμα ανάλογα με το σήμα καταλληλότητας.

    - «Κλείδωμα Καναλιών»: που σου επιτρέπει να κάνεις πλήρες κλείδωμα του καναλιού που θεωρείς εσύ ακατάλληλο.

    - «Αλλαγή κωδικού PIN»: μπορείς να αλλάξεις τον κωδικό PIN. Σε περίπτωση που εισάγεις λάθος το PIN 3 φορές θα χρειαστεί να καλέσεις στο 13731 (τεχνική υποστήριξη τηλεφωνίας & Internet, χωρίς χρέωση) προκειμένου να επαναφέρουμε τον κωδικό στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

    Εξοπλισμός EON Smart Box

    • Από το τηλεχειριστήριο της EON πατάς το κουμπί EON -> Ρυθμίσεις -> Γονικός έλεγχος.
    • Έπειτα έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στις κατηγορίες:

    - «Επιτρεπόμενο Επίπεδο Καταλληλότητας»: για να κλειδώνεις το πρόγραμμα ανάλογα με το σήμα καταλληλότητας.

    - «Κλειδωμένα Κανάλια»: που σου επιτρέπει να κάνεις πλήρες κλείδωμα του καναλιού που θεωρείς εσύ ακατάλληλο.

    • Για αλλαγή PIN πατάς EON -> Ρυθμίσεις -> PIN -> Αλλαγή PIN. Σε περίπτωση που εισάγεις λάθος το PIN 3 φορές θα χρειαστεί να καλέσεις στο 13731 (τεχνική υποστήριξη τηλεφωνίας & Internet, χωρίς χρέωση) προκειμένου να επαναφέρουμε τον κωδικό στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

  3. Πως μπορώ να επιλέξω Αγαπημένα κανάλια στον αποκωδικοποιητή NovaBox;

    Μπορείς να φτιάξεις το προσωπικό σου μπουκέτο καναλιών πατώντας Menu στο Nova τηλεκοντρόλ σου, πηγαίνοντας Ρυθμίσεις και επιλέγοντας τα «Αγαπημένα».

    Βάζεις τα κανάλια που επιθυμείς στο μπουκέτο σου χρησιμοποιώντας τα βελάκια και το πλήκτρο OK. Μπορείς να μετονομάσεις το μπουκέτο σου στην ίδια ενότητα επιλέγοντας μετονομασία.

  4. Προσωπικά μηνύματα αποκωδικοποιητή NovaBox στην οθόνη της τηλεόρασης

    Μέσω του Nova ψηφιακού δορυφορικού NovaBox αποκωδικοποιητή σου μπορείς να λαμβάνεις μηνύματα, που σε κρατούν σε συνεχή επαφή με τη Nova, προσφέροντάς σου χρήσιμες πληροφορίες ώστε να μη χάνεις τίποτα από το συναρπαστικό πρόγραμμά της.

    Όταν βρίσκεσαι στο περιβάλλον της Nova και υπάρχει κάποιο μήνυμα που δεν έχει διαβαστεί, εμφανίζεται ένα φακελάκι επάνω δεξιά στην οθόνη της τηλεόρασης. Για να μπορέσεις να διαβάσεις ένα προσωπικό μήνυμα θα χρειαστεί να πατήσεις από το τηλεχειριστήριο της Nova το κουμπί Menu -> Μηνύματα.

    Αφού διαβάσεις το μήνυμα πατώντας το κουμπί «ΟΚ» μπορείς να διαγράψεις το μήνυμα ώστε να μην εμφανίζεται το φακελάκι στην οθόνη της τηλεόρασης.

  5. Τι είναι το EON;

    Το ΕΟΝ είναι μια νέα πλατφόρμα της Nova, η οποία παρέχει πρόσβαση σε τηλεοπτικό περιεχόμενο από διάφορες συσκευές, όπως έξυπνες τηλεοράσεις επόμενης γενιάς, tablets ή smartphones,επιτραπέζιους, φορητούς υπολογιστές και υπολογιστές Mac.

  6. Τι δυνατότητες μου προσφέρει το ΕΟΝ;

    Να παρακολουθείς ζωντανό τηλεοπτικό περιεχόμενο
    Να παρακολουθείς τηλεοπτικό περιεχόμενο έως και 7 ημέρες πριν
    Να διακόψεις ένα ζωντανό τηλεοπτικό πρόγραμμα και να το συνεχίσεις αργότερα
    Ηλεκτρονικό οδηγό προγράμματος για τις επόμενες τρεις ημέρες
    Να επισημαίνεις αγαπημένο περιεχόμενο (εκπομπές, ταινίες)
    Να δημιουργείς λίστες αγαπημένων προγραμμάτων
    Να ορίζεις υπενθυμίσεις μέσω του οδηγού προγράμματος (για εκπομπές και ταινίες)
    Να παρακολουθείς ραδιοφωνικούς σταθμούς
    Υπηρεσία περιεχομένου On demand
    Να συνεχίσεις την αναπαραγωγή ενός βίντεο On demand (μπορείς να ξεκινήσεις την αναπαραγωγή σε μία συσκευή και να τη συνεχίσεις σε άλλη)

  7. Σε ποιες συσκευές και πλατφόρμες μπορώ να χρησιμοποιήσω την ΕΟΝ;

    • Σε έξυπνες τηλεοράσεις νέας γενιάς (Smart TV). Δες εδώ τις προτεινόμενες συσκευές έξυπνων τηλεοράσεων.
    • Σε smartphones (iOS, Android) ή tablets (iOS, Android). Η εφαρμογή EON υποστηρίζεται σε Android V 5+ και iOS V 10+.
    • Σε PC ή φορητό υπολογιστή με λειτουργικό σύστημα Windows (μέσω διαδικτυακής εφαρμογής ενός προγράμματος περιήγησης 32-bit ή 64-bit)
    • Σε PC ή φορητό υπολογιστή με λειτουργικό σύστημα Linux (διατίθεται σε όλα τα υποστηριζόμενα προγράμματα περιήγησης, όπως Safari, Chrome κ.λπ.)
    • Η παλαιότερη έκδοση iOS που μπορεί να υποστηρίξει την εφαρμογή είναι η έκδοση 9. Η παλαιότερη έκδοση Android που μπορεί να υποστηρίξει την εφαρμογή είναι η έκδοση 4.4.
    • Προς το παρόν η ΕΟΝ δεν λειτουργεί σε κινητά Windows.

  8. Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την ΕΟΝ και με τι κόστος;

    Η εφαρμογή EON για smartphones, tablets, laptop, PC ή Mac διατίθεται δωρεάν για όλους τους πελάτες Nova με οποιοδήποτε ενεργό πρόγραμμα συνδρομητικής τηλεόρασης.

    Η EON για έξυπνες τηλεοράσεις (Smart TV) μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους συνδρομητές των νέων προγραμμάτων τηλεόρασης EON και συμπεριλαμβάνεται στο κόστος του πακέτου τους χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση.

  9. Σε πόσες συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία EON;

    Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία EON σε έως πέντε συσκευές:

    • 1 συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω σύνδεσης EON Smart Box
    • 1 συσκευή μεγάλης οθόνης, μέσω εφαρμογής Smart TV ή συσκευών streaming
    • 3 φορητές συσκευές (PC / Mac/ Tablet / Smartphone), με δυνατότητα θέασης σε μία εξ’ αυτών

    Συνολικά δηλαδή έχεις δυνατότητα ταυτόχρονης θέασης σε έως 3 συσκευές, 1 εκ των οποίων μπορεί να είναι φορητή

    Ενδέχεται, για λόγους ασφαλείας και προστασίας των πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων αλλά και για λόγους ορθής χρήσης της υπηρεσίας, να διαφοροποιείται ο αριθμός των εγγεγραμμένων συσκευών ή/και αυτών μέσω των οποίων επιτυγχάνεται η παράλληλη θέαση μέρους των προγραμμάτων (π.χ. Premier League).

  10. Πόσες έξυπνες τηλεοράσεις μπορώ να καταχωρίσω για την υπηρεσία EON;

    Για να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή σε κάποια έξυπνη τηλεόραση, μπορείς να καταχωρήσεις και να χρησιμοποιείς μία ή έως δύο τηλεοράσεις (αναλόγως του πακέτου συνδρομής σου).

  11. Ποιες έξυπνες τηλεοράσεις υποστηρίζουν το ΕΟΝ;

    Δες εδώ τις προτεινόμενες συσκευές έξυπνων τηλεοράσεων.

  12. Ποια προγράμματα περιήγησης υποστηρίζουν την ΕΟΝ;

    Υποστηριζόμενα προγράμματα περιήγησης: Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari.

  13. Διαθέτει το EON και προγράμματα για ενηλίκους;

    Το πακέτο Adult Pack και όλα τα προγράμματα για ενηλίκους διατίθενται μόνο στην διαδικτυακή εφαρμογή και όχι στις εφαρμογές για iOS και Android συσκευές.

  14. Αν είμαι ήδη χρήστης του Nova GO, πρέπει να ενεργοποιήσω την υπηρεσία ΕΟΝ στην πύλη My Account;

    Η υπηρεσία ΕΟΝ ενεργοποιείται αυτόματα για όλους τους χρήστες του  Nova GO. Οι χρήστες πρέπει να κατεβάσουν την εφαρμογή ΕΟΝ και να εισαγάγουν τα στοιχεία τους για να συνδεθούν. Η εφαρμογή ΕΟΝ θα αντικαταστήσει την υπηρεσία Nova GO.