Πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε άτομα με εξειδικευμένες ανάγκες Πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε άτομα με εξειδικευμένες ανάγκες Πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε άτομα με εξειδικευμένες ανάγκες Πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε άτομα με εξειδικευμένες ανάγκες
Nova Εξυπηρέτηση Πελατών / Χρήσιμα

Πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε άτομα με εξειδικευμένες ανάγκες

Ισότιμη πρόσβαση για όλους

Στη Nova, δεσμευόμαστε σε μια υπεύθυνη επιχειρηματική δραστηριότητα και λειτουργία που διέπεται από τις αρχές της ισότητας και της μη διάκρισης, είτε πρόκειται για τους εργαζόμενους και τους συνδρομητές μας είτε για την ευρύτερη κοινότητα. 

Στο πλαίσιο αυτό, παρέχουμε ισοδύναμη πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε άτομα με εξειδικευμένες ανάγκες, έτσι ώστε  να ενημερώνονται και να επικοινωνούν πάντα με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους. Στην κατεύθυνση αυτή, έχουμε υιοθετήσει και αναπτύξει προσαρμοσμένους τρόπους εξυπηρέτησης: 

Εξυπηρέτηση & προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη ακοή και με πρόβλημα ομιλίας

-Live Chat: Γραπτή επικοινωνία και άμεση εξυπηρέτηση μέσω  Live Chat στο Nova.gr

-Social Media​: Επικοινωνία μέσω Facebook Messenger, Instagram και Twitter 

Εξυπηρέτηση & προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη όραση και γνωστικές δυσλειτουργίες 

-Τηλεφωνική επικοινωνία: Καλώντας στο 13831 (0,2500€/ κλήση, από σταθερό Nova) για οικιακούς πελάτες ή στο 13832 (χωρίς χρέωση) για εταιρικούς πελάτες ή στο 13731 (χωρίς χρέωση) για θέματα που αφορούν τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet.

-Δωρεάν επίσκεψη τεχνικού στο χώρο που θα μας υποδείξεις, για σύνδεση με το δίκτυο Nova​.

Για τη Nova, o ρόλος της στη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής κοινωνίας αποτελεί προτεραιότητα και με αυτόν τον προσανατολισμό αναλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για την ευημερία της. Χαιρόμαστε που με τη δέσμευση και τις προσπάθειές μας συμβάλλουμε από μεριάς μας στη διαμόρφωση μιας πιο δίκαιης και ισότιμης κοινότητας για όλους.