Βρες εδώ χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την πορεία ενεργοποίησης της σύνδεσης σου, την παραλαβή του router, την επίσκεψη τεχνικού σε νέα σύνδεση και πληροφορίες για τον λογαριασμό σου.
Συχνές ερωτήσεις
  1. Πως μπορώ να κάνω αίτηση & τι δικαιολογητικά χρειάζονται;

    Μπορείς να κάνεις την αίτησή σου:

    • Στα καταστήματα Nova
    • Συμπληρώνοντας φόρμα ενδιαφέροντος μέσω του nova.gr
    • Καλώντας στο 13831 (0,2500€/κλήση από σταθερό Nova)

    Δικαιολογητικά για φορητότητα αριθμού με ενεργή τηλεφωνική γραμμή

    • Λογαριασμός του προηγούμενου παρόχου (τελευταίου 6μηνου)
    • Φωτοαντίγραφο διπλής όψεως ΑΔΤ/Διαβατηρίου, του κατόχου της τηλεφωνικής σύνδεσης

    Δικαιολογητικά για νέα τηλεφωνική γραμμή

    • Φωτοαντίγραφο διπλής όψεως ΑΔΤ/Διαβατηρίου
    • Αντίγραφο λογαριασμού ενέργειας (ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσικού αερίου), του  τελευταίου 6-μήνου (ΔΕΗ ή άλλου προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου)
    • Αν δεν είναι δυνατή η προσκόμιση λογαριασμού ενέργειας, τότε χρειάζεται:

    - Οικοδομική άδεια (ή αντίγραφο συμβολαίου εφόσον αναφέρεται ο αριθμός αδείας)

    - Μισθωτήριο συμβόλαιο από το TaxisNet ή έντυπο E9

    - Εκτύπωση από ΔΕΔΔΗΕ της παροχής ρεύματος

    • Αν το οίκημα είναι νεόδμητο, αντίγραφο οικοδομικής άδειας κατάλληλα θεωρημένο από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης για την οριστική σύνδεση – ηλεκτροδότηση του ακινήτου (ν. 4030/2011, ν. 1512/1985, κ.λπ.).

    Δικαιολογητικά για σύνδεση μόνο Nova Τηλεόραση

    • Αντίγραφο λογαριασμού ενέργειας (ΔΕΗ ή άλλου προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου) ή ύδρευσης ή σταθερής τηλεφωνίας/Internet, του τελευταίου 6-μήνου, σαν αποδεικτικό διεύθυνσης εγκατάστασης / λειτουργίας της υπηρεσίας.
    • Φωτοαντίγραφο διπλής όψεως ΑΔΤ/Διαβατηρίου 

  2. Πώς ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

    Με την υποβολή της αίτησης σου και την καταχώρηση αυτής στα συστήματα μας ενημερώνεσαι μέσω γραπτού μηνύματος SMS στο κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας που έχεις δηλώσει ότι η αίτηση σου έχει καταχωρηθεί.

    Στη συνέχεια θα ενημερωθείς εκ νέου μέσω SMS για την εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης της τηλεφωνικής σου γραμμής στο δίκτυο μας. Σε περίπτωση που αφορά νέα τηλεφωνική γραμμή θα λάβεις επιπλέον και τηλεφωνική επικοινωνία από εξουσιοδοτημένο τεχνικό για το προγραμματισμό ραντεβού ενεργοποίησης.

    Με την ολοκλήρωση της ενεργοποίησης της σύνδεσης σου θα λάβεις μέσω SMS μήνυμα επιβεβαίωσης που σε καλωσορίζει στο δίκτυο της Nova.

    Οποιαδήποτε χρονική στιγμή μπορείς να δεις την πορεία της αίτησης σου μέσω του nova.gr εισάγοντας τον αριθμό τηλεφώνου σου ή σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής τον προσωρινό κωδικό που σου έχει δοθεί.

  3. Πως θα παραλάβω τον εξοπλισμό Router για τη νέα σύνδεση στο Internet;

    Για αιτήσεις που γίνονται μέσω καταστήματος Nova παραλαμβάνεις τον εξοπλισμό Router επί τόπου κατά την υποβολή της αίτησης.

    Για αιτήσεις που γίνονται απομακρυσμένα (πχ κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας) παραλαμβάνεις τον εξοπλισμό Router μέσω Courier. Από τη στιγμή που ενημερώνεσαι για την εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης, δρομολογείται άμεσα και η αποστολή του Router ώστε να το έχεις στη διάθεση σου όταν ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση.

  4. Θα έρθει τεχνικός στο χώρο μου για την ενεργοποίηση της σύνδεσης;

    Ενεργοποίηση Συνδρομητικής Τηλεόρασης

    Στις συνδυαστικές υπηρεσίες τηλεφωνίας-Internet-τηλεόρασης έρχεται σε κάθε περίπτωση εξουσιοδοτημένος τεχνικός ώστε να πραγματοποιήσει την πλήρη εγκατάσταση και επίδειξη λειτουργίας της Nova Τηλεόρασης. Η επίσκεψη του τεχνικού στο χώρο σου γίνεται μετά από τηλεφωνική επικοινωνία για τον προγραμματισμό ραντεβού.

    Ενεργοποίηση νέας τηλεφωνικής γραμμής με αριθμοδότηση

    Για την ενεργοποίηση της γραμμής θα χρειαστεί να μεταβούν δύο τεχνικοί στο χώρο σου: αρχικά τεχνικός του OTE και στη συνέχεια τεχνικός της Nova. Εφόσον λάβουμε την ενημέρωση από τον τεχνικό του ΟΤΕ ότι έχει γίνει η παράδοση της νέας γραμμής στο οίκημα, γίνεται από τη Nova τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σου για τον προγραμματισμό ραντεβού. Ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός της Nova πραγματοποιεί τις απαραίτητες εργασίες στον Κατανεμητή του οικήματος και στο χώρο σου για την ολοκλήρωση της ενεργοποίησης της γραμμής.

    Ενεργοποίηση με φορητότητα αριθμού από άλλο πάροχο

    Για την ενεργοποίηση υφιστάμενης τηλεφωνικής γραμμής με φορητότητα αριθμού από άλλο πάροχο δεν απαιτείται επίσκεψη τεχνικού, καθότι μετά τη μετάβαση η γραμμή είναι λειτουργική χωρίς την ανάγκη για επιπλέον εργασίες.

  5. Πως μπορώ να υπαναχωρήσω της αίτησής μου;

    Σε περίπτωση που επιθυμείς να υπαναχωρήσεις της αίτησής σου προς το δίκτυο μας:

    • Αν η αίτηση έχει γίνει μέσω καταστήματος Nova, τότε σύμφωνα με το νόμο δεν προβλέπεται δικαίωμα υπαναχώρησης.
    • Αν η αίτηση έχει γίνει απομακρυσμένα (πχ κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας) τότε:

    - Σε περίπτωση που είχες επιλέξει στην αίτηση σου να διατηρήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης (άρα ακόμα δεν έχουμε προβεί σε υλοποίηση της αίτησης) μπορείς να κάνεις ακύρωση ατελώς σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησης. Μετά το πέρας των 14 ημερών δεν υφίσταται πλέον το δικαίωμα υπαναχώρησης.

    - Σε περίπτωση που είχες επιλέξει να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες για την ενεργοποίηση, ακόμη και αν έχει χαθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης (άρα έχουμε προχωρήσει σε υλοποίηση της αίτησης σου), συνεχίζεις να έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησης σου και εφόσον δεν έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσίας σου. Για τη δρομολόγηση της υπαναχώρησης μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 13831 (0,2500€/κλήση, από σταθερό Nova).