Συχνές ερωτήσεις
  1. Πως μπορώ να ενημερωθώ σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων;

    Για την ενημέρωσή σου σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων κάνε κλικ εδώ

  2. Δυνατότητα επιλογής εμφάνισης στους τηλεφωνικούς καταλόγους

    Ενιαίος Τηλεφωνικός Κατάλογος

    Ο ενιαίος τηλεφωνικός κατάλογος αποτυπώνει τα τηλέφωνα όσων έχουν ζητήσει να εμφανίζεται το τηλέφωνο τους στον ενιαίο τηλεφωνικό κατάλογο του ΟΤΕ.

    Συνοπτικά:

    • Όταν έρχεσαι στο δίκτυό μας συμπληρώνεις στην αίτηση ενεργοποίησης εάν επιθυμείς ή όχι να ανακοινώνονται τα στοιχεία σου στον Ενιαίο Τηλεφωνικό Κατάλογο.
    • Αφού καταχωρηθεί το αίτημα στα συστήματα της Nova, το αίτημα προωθείται στον ΟΤΕ ο οποίος διαχειρίζεται τα αιτήματα Καταλόγου από όλους τους παρόχους.
    • Κάθε Δευτέρα προωθούνται μαζικά όλα τα αιτήματα κι ο ΟΤΕ μας ενημερώνει για την υλοποίηση εντός μίας εβδομάδας.
    • Μπορείς να ζητήσεις να είναι «απόρρητο» το τηλέφωνό σου, δηλαδή να μην υπάρχουν τα στοιχεία σου στον Ενιαίο Τηλεφωνικό Κατάλογο.

    Επιλογές ανακοινωσιμότητας στοιχείων

    • Πλήρης εμφάνιση στοιχείων
    • Μερική Εμφάνιση (τηλεφωνικός αριθμός, διεύθυνση και όν/μο συνδρομητή)
    • Να μην εμφανίζεται κανένα στοιχείο
    • Να μην ανακοινώνονται τα στοιχεία και στις κλήσεις προς 112

    Οδηγοί επαγγελματιών

    Οι οδηγοί επαγγελματιών είναι συνδρομητικοί κατάλογοι προβολής επαγγελματιών (π.χ. γιατροί). Αυτοί δεν έχουν καμία σχέση με την ανακοινωσιμότητα στοιχείων που επιλέγεις για την υπηρεσία Nova, ούτε έχει ο πάροχος κάποια εμπλοκή στο τι θα εμφανίζεται στους οδηγούς επαγγελματιών.

    Εάν θέλεις να μπορεί κάποιος να σε αναζητήσει στους καταλόγους με κριτήριο την επαγγελματική σου ιδιότητα, η Nova δεν μπορεί να υλοποιήσει το συγκεκριμένο αίτημα.