Συχνές ερωτήσεις
  1. Πως μπορώ να ενημερωθώ σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων;

    Για την ενημέρωσή σου σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων κάνε κλικ εδώ

  2. Δυνατότητα επιλογής εμφάνισης στους τηλεφωνικούς καταλόγους

    Ενιαίος Τηλεφωνικός Κατάλογος

    Ο ενιαίος τηλεφωνικός κατάλογος αποτυπώνει τα τηλέφωνα όσων έχουν ζητήσει να εμφανίζεται το τηλέφωνο τους στον ενιαίο τηλεφωνικό κατάλογο του ΟΤΕ

    Συνοπτικά:

    • Όταν ένας πελάτης έρχεται στο ιδιόκτητο δίκτυό μας συμπληρώνει πάνω στην αίτηση ενεργοποίησης εάν επιθυμεί ή όχι να ανακοινώνονται τα στοιχεία του στον Ενιαίο Τηλεφωνικό Κατάλογο.
    • Αφού καταχωρηθεί το αίτημα στα συστήματα της Forthnet, το αίτημά του προωθείται στον ΟΤΕ ο οποίος διαχειρίζεται τα αιτήματα Καταλόγου από όλους τους παρόχους.
    • Κάθε Δευτέρα προωθούμε μαζικά τα αιτήματα που έχουμε και ο ΟΤΕ μας ενημερώνει για την υλοποίηση εντός μίας εβδομάδας.
    • Μπορείτε να ζητήσετε να είναι «απόρρητο» το τηλέφωνό σας, δηλαδή να μην υπάρχουν τα στοιχεία σας στον Ενιαίο Τηλεφωνικό Κατάλογο.

    Επιλογές ανακοινωσιμότητας 

    • Πλήρης εμφάνιση στοιχείων
    • Μερική Εμφάνιση (τηλεφωνικός αριθμός, διεύθυνση και όν/μο συνδρομητή)
    • Να μην εμφανίζεται κανένα στοιχείο
    • Να μην ανακοινώνονται τα στοιχεία και στις κλήσεις προς 112

    Σημείωση: Η αναζήτηση στο 11888.ote.gr αφορά τα τηλέφωνα των συνδρομητών αποκλειστικά του ΟΤΕ. Εξαίρεση στην παραπάνω διαδικασία αποτελεί η επιλογή στην αίτηση σύνδεσης να μην ανακοινώνονται τα στοιχεία σας. Σε αυτή την περίπτωση δεν αποστέλλεται αίτημα στον ΟΤΕ. 

    Χρυσός Οδηγός 

    Ο Χρυσός Οδηγός του ΟΤΕ είναι συνδρομητικός κατάλογος προβολής επαγγελματιών (λ.χ γιατροί). Δεν έχει καμία σχέση με την ανακοινωσιμότητα που επιλέγει ο πελάτης μας για την υπηρεσία Forthnet, ούτε έχουμε κάποια ανάμιξη στο τι θα εμφανίζεται στον Χ.Ο.

    Εάν ο πελάτης μας θέλει να μπορεί κάποιος να τον αναζητήσει στους καταλόγους με κριτήριο την επαγγελματική του ιδιότητα, η Forthnet δεν μπορεί να υλοποιήσει το συγκεκριμένο αίτημα (καθώς δεν αποστέλλουμε στον ΟΤΕ το επάγγελμα που μας δηλώνει στην αίτηση σύνδεσης).