5G

Συμβόλαια & Υπηρεσίες

Συμβόλαια & Υπηρεσίες

Πού μπορώ να δω τις παροχές του προγράμματός μου;

Πού μπορώ να βρω αντίγραφο του συμβολαίου μου;

Πώς μπορώ να ανανεώσω το συμβόλαιό μου;

Πώς μπορώ να δω τις διαθέσιμες προσφορές για τη σύνδεσή μου;

Πού μπορώ να δω τις προσφορές που έχω ήδη ενεργοποιήσει για τη σύνδεσή μου;

Πού μπορώ να δω το μηνιαίο πάγιο του προγράμματός μου;

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία της σύνδεσής μου;

Έγινε φραγή στη σύνδεσή μου. Τι κάνω;

Πώς κάνω υπαναχώρηση από ένα συμβόλαιο;

Τι επιλογές έχω για επιπλέον GB;

Τι επιλογές έχω για επιπλέον λεπτά ομιλίας;

Πώς ενεργοποιώ τα μηνύματα έκτακτης ανάγκης στο κινητό;

Πώς απορρίπτω τις εισερχόμενες κλήσεις με απόκρυψη αριθμού στο κινητό;

Πώς ενημερώνομαι για κλήσεις όταν το κινητό μου είναι εκτός λειτουργίας;

Πώς δέχομαι ή πραγματοποιώ δύο κλήσεις ταυτόχρονα στο κινητό;

Πώς κάνω φραγή κλήσεων στο κινητό;

Πώς διαχειρίζομαι την προώθηση κλήσεων στο κινητό;

Τι επιλογές έχω για επιπλέον SMS;

Πώς χρησιμοποιώ τον τηλεφωνητή στο κινητό;

Πώς ενεργοποιώ την αναγνώριση κλήσεων στο κινητό;

Πώς θα ενημερωθώ όταν φτάνω το όριό μου σε data ή λεπτά ομιλίας;

Πώς ενεργοποιώ πακέτο καρτοσύνδεσης για επιπλέον χρόνο ομιλίας, data ή SMS;

Πώς επεκτείνω σε ευρώ το υπόλοιπο της καρτοσύνδεσης;

Πώς απενεργοποιώ την κατανάλωση δεδομένων;

Πώς κάνω φραγή μηνυμάτων SMS;

Πώς μπορώ να έχω δύο διαφορετικούς αριθμούς κινητού στην ίδια κάρτα SIM;

Πώς μπορώ να έχω δύο κάρτες SIM με τον ίδιο αριθμό;

Πώς βλέπω τις ταχύτητες Internet κινητής που υποστηρίζει η περιοχή μου;

Τι εργασίες θα γίνουν για την εγκατάσταση γραμμής Nova Fiber;

Πώς δέχομαι δεύτερη εισερχόμενη κλήση στο σταθερό με την υπηρεσία αναμονής και κράτησης;

Τι είναι η εκτροπή κλήσεων σταθερής και ποιες οι χρεώσεις;

Ποιές είναι οι ψηφιακές ευκολίες που μπορώ να ενεργοποιήσω στο σταθερό μου;

Πώς ενεργοποιώ και διαχειρίζομαι τις εκτροπές κλήσεων στο σταθερό;

Πώς ενεργοποιώ και διαχειρίζομαι τις εκτροπές κλήσεων σε ISDN;

Πώς κάνω απόκρυψη του αριθμού μου όταν καλώ από σταθερό;

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία φραγής εξερχομένων κλήσεων στο σταθερό;

Πώς απορρίπτω τις εισερχόμενες κλήσεις με απόκρυψη αριθμού στο σταθερό;

Τι είναι η υπηρεσία "Μην Ενοχλείς" και πώς την ενεργοποιώ στο σταθερό;

Πώς ελέγχω την κατανάλωση των δεδομένων στο Mobile Home Internet 5G router;

Ποια τα πλεονεκτήματα του Mobile Home Internet και τι μου προσφέρει;

Πόσο σύντομα ολοκληρώνεται η ενεργοποίηση του Mobile Home Internet;

Πώς μπορώ να ελέγξω αν το Mobile Home Internet είναι διαθέσιμο στην περιοχή μου;

Πρέπει να είμαι συνδρομητής Nova για να αποκτήσω Mobile Home Internet;

Τι χρειάζομαι για να αποκτήσω το Mobile Home Internet;

Ποια είναι η ελάχιστη διάρκεια συμβολαίου Mobile Home Internet;

Πώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο των GB στο Mobile Home Internet;

Πώς προσθέτω επιπλέον GB στο Mobile Home Internet;

Τι χρειάζομαι για το Mobile Home Internet on the go και ποιος ο τρόπος χρέωσης;

Πώς μεταφέρω τη γραμμή μου σε περίπτωση μετακόμισης;

Ποια είναι τα δικαιολογητικά της μετακόμισης και ποιο το κόστος μεταφοράς γραμμής;

Ποιες είναι οι εργασίες του τεχνικού για τη μεταφορά γραμμής και πότε θα γίνουν;

Πώς ενημερώνομαι για την πορεία μεταφοράς της γραμής;

Τι συμβαίνει με την ΕΟΝ σε περίπτωση μετακόμισης σε περιοχή με χαμηλότερη ταχύτητα Internet;

Τι συμβαίνει με τον τηλεφωνικό μου αριθμό σε περίπτωση μετακόμισης;

Πώς μπορώ να εξασφαλίσω τη μέγιστη ταχύτητα Internet όταν μετακομίζω σε νέο σπίτι;

Τι είναι η υπηρεσία EON Sports Mode και πώς λειτουργεί;

Πώς παρακολουθώ περιεχόμενο Οn demand στην ΕΟΝ;

Πώς ελέγχω το περιεχόμενο της EON που παρακολουθεί η οικογένειά μου;

Πώς κάνω φωνητική αναζήτηση από το τηλεχειριστήριο της ΕΟΝ;

Πώς δημιουργώ λίστα των αγαπημένων μου καναλιών στο EON Smart box;

Πώς δημιουργώ λίστα των αγαπημένων μου καναλιών στον δορυφορικό αποκωδικοποιητή GSH-2970 ή CHSAT01;

Τι είναι η δυνατότητα Catch up 7 ημερών της EON και πώς λειτουργεί;

Έχουν όλα τα κανάλια/προγράμματα της EON TV Catch up 7 ημερών;

Τι είναι οι προσωποποιημένες προτάσεις περιεχομένου στην EON TV;

Πώς ρυθμίζω τον λογαριασμό Google στο EON Smart Box;

Πώς βάζω υπενθύμιση στα προγράμματα ΕΟΝ που θέλω να παρακολουθήσω;

Τι είναι η δυνατότητα cast στην ΕΟΝ και πώς μεταδίδω την οθόνη μιας φορητής συσκευής στην τηλεόραση;

Ποιες εξωτερικές συσκευές μπορώ να συνδέσω στο EON Smart Box;

Πώς διαβάζω τα μηνύματα της EON που εμφανίζονται στην οθόνη της τηλεόρασής;

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του τηλεχειριστηρίου της EON;

Ποια είναι τα προγράμματα της EON+ για ενηλίκους & πού τα βρίσκω διαθέσιμα;

Πώς μπορώ να πουλήσω το παλιό μου smartphone και να αγοράσω μια νέα συσκευή;

Σε ποιες ψηφιακές πλατφόρμες εκπαίδευσης έχω δωρεάν πρόσβαση από το κινητό;

Θέλω να εκδώσω ηλεκτρονικό κλειδάριθμο αλλά η αίτηση δεν προχωρά λόγω του κινητού τηλεφώνου. Γιατί;

Χάλασε το κινητό μου. Πώς μπορώ να το επισκευάσω χωρίς να πάω σε κατάστημα;

Ποιες είναι οι χρεώσεις εκτός παγίου;

Πώς μπορώ να σταματήσω κλήσεις & μηνύματα από διαφημιστικές ενέργειες;

Τι θα συμβεί αν ξεπεράσω τα διαθέσιμα λεπτά που έχω στο κινητό;

Πόσο θα χρεωθώ αν ξεπεράσω το Internet που έχω;

Λαμβάνω μηνύματα που με χρεώνουν. Πώς μπορώ να τα σταματήσω;

Πώς ενημερώνομαι αν χρεωθώ SMS από υπηρεσίες τρίτων;

Πώς μπορώ να αφαιρέσω τον αριθμό μου από τους τηλεφωνικούς καταλόγους;

Υπάρχουν ειδικές χρεώσεις για κλήσεις & γραπτά μηνύματα σε 5ψήφια;

Πώς μπορώ να βρω αριθμούς σταθερού ή κινητού τηλεφώνου;

Τι είναι οι Υπηρεσίες Τρίτων και ποιοι τις παρέχουν;

Πώς παρακολουθώ περιεχόμενο Οn demand στην ΕΟΝ, χωρίς internet;

Που βρίσκω τον αριθμό συμβολαίου της υπηρεσίας τηλεόρασης;

Πώς ρυθμίζω τη λειτουργία εντοπισμού σήματος στο Kids Watch;

Πώς προσθέτω επιπλέον οικογενειακό μέλος στο Kids Watch;

Με ποιον τρόπο επωφελούμαι από την συνεργασία Nova και Padu;