Από τις 16 Νοεμβρίου 2022, τα προγράμματα με την ονομασία Nova Energy παύουν να είναι διαθέσιμα. 

Aπό τις 21 Νοεμβρίου 2022 οι υπηρεσίες Nova Energy, που καλύπτουν μία ακόμα βασική ανάγκη του νοικοκυριού και της επιχείρησης σου, μετονομάζονται σε Volton Home και Volton Business και θα παρέχονται, χωρίς καμία μεταβολή στα χαρακτηριστικά τους. 

Με το νέο σου λογαριασμό που θα εκδοθεί το Νοέμβριο 2022, καθώς και για κάθε επόμενο λογαριασμό που θα εκδίδεται κάθε μήνα και θα αποστέλλεται απευθείας από τη Volton, θα μπορείς να διαβάζεις ξεκάθαρα και εύκολα όλες τις χρεώσεις που αφορούν την υπηρεσία ενέργειας. Πρόσθετα, με το λογαριασμό Νοεμβρίου 2022 θα λάβεις νέο κωδικό πληρωμής, τον οποίο θα μπορείς να εξοφλείς με έναν από τους παρακάτω νέους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής

  1. Στα καταστήματα Volton (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
  2. Online μέσω του volton.gr (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
  3. Με ταχυπληρωμή στα ΕΛΤΑ
  4. Στις συνεργαζόμενες Τράπεζες:
  • Με Πάγια Εντολή Τραπεζικού Λογαριασμού, στην Τράπεζα συνεργασίας σας
  • Με Πληρωμή στο ταμείο, Web Banking, Phone Banking των συνεργαζόμενων
    τραπεζών

5. Στα πρακτορεία ΟΠΑΠ ή στα σημεία με το σήμα easypay POINT της Τράπεζας Πειραιώς

Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Volton είναι στη διάθεσή σου από τις 21 Νοεμβρίου 2022, καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-18:00, επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας:

  • τηλεφωνικά στο 11300 ή στο 2163001000
  • μέσω email : [email protected]
  • μέσω fb messenger : http://m.me/volton.gr

Συχνές ερωτήσεις
  1. Πληροφορίες για τη Volton

    Η Volton είναι µία αμιγώς Ελληνική εταιρεία ενέργειας, η οποία έχει εισέλθει δυναμικά στην Προμήθεια και Εμπορία Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελληνική αγορά από το 2016, µε στόχο να εκπληρώνει τις ολοένα αυξανόμενες ενεργειακές ανάγκες επιχειρήσεων και νοικοκυριών. 

    Μέλος του ισχυρού επιχειρηματικού Ομίλου Volton µε έντονη και φιλόδοξη δραστηριότητα στον χώρο παραγωγής ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), σου προσφέρει από το 2018 τις αξιόπιστες υπηρεσίες Nova Energy που ήδη απολαμβάνεις!

  2. Ποια είναι η αλλαγή που θα γίνει;

    Τα προγράμματα με την ονομασία Nova Energy, από 16 Νοεμβρίου 2022 δε θα είναι διαθέσιμα σε νέους πελάτες. 

    Από τις 21 Νοεμβρίου 2022 οι υπηρεσίες Nova Energy, που καλύπτουν μία ακόμα βασική ανάγκη του νοικοκυριού και της επιχείρησης σου, μετονομάζονται σε Volton Home και Volton Business και θα παρέχονται, χωρίς καμία μεταβολή στα χαρακτηριστικά τους, απευθείας από τον ίδιο προμηθευτή Volton.

  3. Τι θα αλλάξει στην εξυπηρέτησή μου;

    Από τις 21 Νοεμβρίου 2022 για όλα τα θέματα που αφορούν την υπηρεσία ενέργειας, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Volton θα είναι έτοιμοι και διαθέσιμοι να διαχειριστούν κάθε ανάγκη σου, επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-18:00:

  4. Τι θα αλλάξει στην υπηρεσία μου;

    Από τις 21 Νοεμβρίου 2022 οι υπηρεσίες Nova Energy, που καλύπτουν μία ακόμα βασική ανάγκη του νοικοκυριού ή και της επιχείρησης σου, μετονομάζονται σε Volton Home και Volton Business και θα παρέχονται προς τους υφιστάμενους πελάτες απευθείας μέσω της Volton! 

    Θα εξακολουθείς να λαμβάνεις υπηρεσία ενέργειας με τα ίδια χαρακτηριστικά, από τον ίδιο προμηθευτή, όπως περιγράφεται από τους όρους χρήσης, με τον τιμοκατάλογο που παρέχεται ήδη από τη Volton και θα μπορείς να έχεις όλα όσα χρειάζεσαι για την ενέργεια σε ένα μόνο σημείο!

  5. Θα γίνει κάποια αλλαγή στον λογαριασμό μου;

    Ο λογαριασμός σου Nova Energy εκδίδεται ήδη από τη Volton. Με το νέο σου λογαριασμό που θα εκδοθεί το Νοέμβριο 2022, καθώς και για κάθε επόμενο λογαριασμό που θα εκδίδεται κάθε μήνα και θα αποστέλλεται απευθείας από τη Volton, θα μπορείς να διαβάζεις ακόμη πιο ξεκάθαρα και εύκολα όλες τις χρεώσεις που αφορούν την υπηρεσία ενέργειας. 

    Πρόσθετα, σύντομα, με το λογαριασμό Νοεμβρίου θα λάβεις νέο κωδικό πληρωμής, με τον οποίο θα μπορείς να εξοφλείς κάθε νέο σου λογαριασμό, επιλέγοντας έναν από παρακάτω τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής που σε εξυπηρετεί.

  6. Πώς θα λαμβάνω το λογαριασμό ενέργειας;

    Θα λαμβάνεις το λογαριασμό ενέργειας με τον τρόπο που έχεις ήδη επιλέξει:

    • Έντυπα, μέσω ταχυδρομείου
    • Ή και συμπληρωματικά ηλεκτρονικά, σε μορφή PDF, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)

  7. Έχω πάγια εντολή; Θα χρειαστεί να κάνω κάποια αλλαγή;

    Δεν χρειάζεται καμία αλλαγή. Η πάγια εντολή θα συνεχίσει να εκτελείται κανονικά.

  8. Πού θα μπορώ να εξοφλήσω το λογαριασμό ενέργειας;

    Για την εξόφληση των λογαριασμών Nova Energy που εκδόθηκαν έως και τον Οκτώβριο 2022, μπορείς να χρησιμοποιείς έως και τις 30 Νοεμβρίου 2022 έναν από τους παρακάτω υφιστάμενους τρόπους πληρωμής:

    1. Στα καταστήματα Nova (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
    2. Online μέσω του www.nova.gr (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
    3. Με ταχυπληρωμή στα ΕΛΤΑ
    4. Σε συνεργαζόμενες Τράπεζες:
    • Με Πάγια Τραπεζική Εντολή μέσω λογαριασμού σας στην Τράπεζα συνεργασίας σας (εφόσον είναι ήδη ενεργοποιημένη)
    • Με Πληρωμή στο ταμείο, Web Banking, Phone Banking στις συνεργαζόμενες
      Τράπεζες: Eurobank, Alpha Bank, ΕθνικήΤράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, HSBC, Attica Bank, Τράπεζα Πιερίας, Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα, Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών – Θεσσαλίας – Ηπείρου – Χανίων – Καρδίτσας – Έβρου – Δράμας.

    Για κάθε λογαριασμό ενέργειας που θα λάβεις απευθείας από τη Volton και αφορά στο διάστημα από το Νοέμβριο 2022 και μετά, μπορείς να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω νέους τρόπους πληρωμής που σε εξυπηρετεί: 

    1. Στα καταστήματα Volton (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
    2. Online μέσω του volton.gr (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση)
    3. Με ταχυπληρωμή στα ΕΛΤΑ
    4. Σε συνεργαζόμενες Τράπεζες:
    • Με Πάγια Τραπεζική Εντολή μέσω λογαριασμού σας στην Τράπεζα συνεργασίας σας
    • Με Πληρωμή στο ταμείο, Web Banking, Phone Banking στις συνεργαζόμενες
      Τράπεζες:

    5. Σε ένα από τα περισσότερα από 2.700 πρακτορεία ΟΠΑΠ σε όλη την Ελλάδα ή στα σημεία με το σήμα easypay POINT της Τράπεζας Πειραιώς 

    Μπες στο volton.gr και ενημερώσου για τους τρόπους πληρωμής και τις δυνατότητες εξόφλησης του λογαριασμό.

  9. Έχω αίτημα μετακόμισης / αλλαγής χρήσης / χρήστη σε εξέλιξη. Τι θα συμβεί;

    Το αίτημά σου θα ολοκληρωθεί χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια από την πλευρά σου. Σε περίπτωση που χρειαστεί οποιαδήποτε πρόσθετη διευκρίνιση ή και πληροφορία θα επικοινωνήσει ο αρμόδιος εκπρόσωπος μαζί σου.

  10. Θέλω να μετακομίσω την υπηρεσία ενέργειας. Τι χρειάζεται να κάνω;

    Για όλα τα θέματα που αφορούν την υπηρεσία ενέργειας απο τις 21 Νοεμβρίου, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Volton θα είναι έτοιμοι και διαθέσιμοι να διαχειριστούν κάθε ανάγκη σου, επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους επικοινωνίας καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-18:00: